Sari la conținut

Un om reprezinta Romania in cea mai grea competitie de aventura din lume si noua nu ne pasa, nu?

png

Bai fratilor, daca nu este vorba de fotbal, nu ne pasa de nimeni care reprezinta Romania, nu?

Asa suntem noi, o tara cu junalisti de doi lei. Dar daca o sa castige o sa ne mandrim cu asta, o sa spuneti in gura mare, a castigat un Roman de-al nostru.

La fel a fost si la jocurile olimpice cand Alin Moldoveanu a luat aurul pentru Romania. Nu stia nimeni de el, cateva publicatii mai scriau cate ceva, dar dupa ce-a ajuns campion, era prietenul nostru, nu?

La scrima a fost la fel, la salonul de inventie a fost la fel. Ne-am trezit si noi mandri numai dupa ce am castigat.

Hai sa va zic, celor care inca va mai pasa.

Toma Coconea revine in cea mai grea competitie de aventura din lume, revine pentru ca este deja la a 6-a participare, in doua dintre ele el terminand pe locul 2.

Un lucru deloc de neglijat.

Este vorba de un traseu de cca 1000 de km pe care participantii trebuie sa-l parcurga cat mai repede, in zbor, cu parapanta, sau pe jos. E simplu, cine ajunge primul la Monaco a castigat. Pare simplu, in realitate nu este chiar asa.

La fel ca si in anii precedenti, cursa va incepe la Salzburg, in Austria. De aici se pleaca spre sud-est spre masivul Dachstein (2.995 m) si apoi spre vest prin parcul national Hohe Tauern avand ca punct de referinta varful Wildkogel (2.224 m). Atletii trebuie sa treaca apoi prin spatiul aerian de la Innsbruck spre Garmisch-Partenkirchen si Zugspitze (2.962 m), cel mai inalt munte al Germaniei.

Traseul se continua apoi in Italia, prin Tirolul de Sud, se trece de Sulden in regiunea Ortler si apoi spre vest, pentru una dintre cele mai lungi si dificile etape, pana la Interlaken in Elvetia. Apoi se merge spre sud spre Oberland in Muntii Matterhorn (4.478 m), aceasta fiind cea mai spectaculoasa parte a traseului. Pentru atletii ramasi in cursa, batalia devine una tactica in momentul in care traverseaza Mont Blanc (4.810 m), inainte sa porneasca spre sud spre Alpii Maritimi si punctul de sosire de la Monaco.

[via]

Nu oricine ajunge sa participe la o asemenea competitie, numai cei mai buni sunt acolo. Nu este pentru oricine sa zboare si sa alerge 1000 km in conditiile in care trebuie sa atinga niste varfuri deloc la indemana oricui. Nu are cazare la hotel, nu doarme intr-un pat luxos, este el cu parapanta lui pentru cca 2 saptamani. Atat se preconizeaza ca o sa dureze competitia.

So, daca va pasa, urmariti-l pe Toma (este live), si fiti alaturi de el. Este un ROMAN de-al nostru, care poarta cu mandrie drapelul national!

p Running Shop il sustine pe Toma in competitie!

Daca credeti ca Toma merita sa fie in atentia tuturor, share-uiti acest post, share-uiti orice informatie despre Toma, sa auda cat mai multa lume, nu de alta, dar la televizor nu dau asa ceva, acolo o sa-l vedeti in cel mai bun caz daca o sa castige. Si este trist, pentru ca omul merita respectul nostru, poate mai mult ca orice fotbalist ce joaca in minunata Liga 1.

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
48 comentarii
  1. tudor CeMerita 8 Jul 2013 @ 22:43

    Tu l-ai urmarit si anii trecuti?

    Raspunde
  2. criserb 8 Jul 2013 @ 22:45

    @tudor CeMerita – eu da. In momentul in care am aflat de el l-am urmarit. Pana sa aflu nu, pentru ca na… presa nu scrie d’astea :(

    Raspunde
  3. Ghiocel07 8 Jul 2013 @ 22:45

    Numai la Razvan si Dani s-a vorbit de aceasta competitie, exceptand posturile locale de televiziune si sustinatorii din VJ.
    Regulile sunt foarte stricte, ceea ce ai spus tu este doar o mica parte.
    Mai avem o romanca de care ne mandrim si tot asa nu s-a spus nimic
    https://www.pemotoare.ro/sorina-sandu-castiga-titlul-de-regina-carpatilor-la-red-bull-romaniacs/4157/

    Raspunde
  4. VladB 9 Jul 2013 @ 00:44

    Anul trecut Maurer a avut noroc de vant bun. La fel si in noaptea in care a zburat mult. Dar Toma poate sa recupereze prin mers. Nu stiu daca ai vazut, dar prin mers i-a devansat pe francezi si de pe locul 6 a ajuns pe 2

    Raspunde
  5. criserb 9 Jul 2013 @ 00:48

    @VladB – am vazut. Totusi cred ca de dimineata cand cei care acum sunt la peste 1800 m isi dau drumul o sa-l ajunga usor pe Toma, sper sa nu fie asa, dar logica acolo ma duce. Doar daca… cei de sus au un vant neprielnic…

    Raspunde
  6. Ghiocel07 9 Jul 2013 @ 00:55

    Aseara era pe locul 18, asa ca orice este posibil.

    Raspunde
  7. VladB 9 Jul 2013 @ 01:11

    Pff. cei peste 1800 de metri au de recuperat o groaza. Pana in locul 15 momentan nu e nimeni peste 1400 metri. Ar fi grea urcarea de la Telfs daca alege drumul ala, dar in 2 zile ar putea ajunge pe primul loc

    Raspunde
  8. VladB 9 Jul 2013 @ 01:16
    Raspunde
  9. sip 9 Jul 2013 @ 06:49

    Dupa a doua zi deconcurs este pe 2 la 799km de final.
    Cu siguranta o sa castigam !
    Haideti sa-l sustinem !

    Raspunde
  10. criserb 9 Jul 2013 @ 09:20

    @VladB – nu prea. Imi plac mie multe, dar le prefer pe cele cu picioarele pe pamant :-$

    Raspunde
  11. Mihai P 9 Jul 2013 @ 13:26

    În primul rând nu scriem corect românește, despre restul nu mai comentăm. Aici se poate simți vizat inclusiv autorul.

    Raspunde
  12. Andy 9 Jul 2013 @ 13:27

    Ce interesant e sa vad “Petrosani” intr-un astfel de concurs ;) Felicitari Toma si felicitari Cristi ca-l promovezi.

    Raspunde
  13. Bogdan Barbu 9 Jul 2013 @ 17:00

    @criserb: mi se pare un titlu de tabloid… multa lume l-a sustinut pe Toma anul trecut, au fost multe reportaje cu el, anul asta se vorbeste deja mult de el in diverse emisiuni… deci nu e chiar adevarat ca “nu ne pasa”…
    Ca nu o sa fie prezentat la “stirile de la ora 5” sau la “Abces direct” e altceva, publicul lui oricum nu este cel care se uita la emisiunile respective.

    Raspunde
  14. criserb 9 Jul 2013 @ 17:50

    @Bogdan Barbu – nu este chiar asa. Nicio competitie nu prea este promovata in tara asta daca nu este vorba de fotbal. Numai despre fotbal se vorbeste la stirile sportive, numai despre fotbal putem citi in ziarele de sport. Ca mai sunt cateva emisiuni care vorbesc despre Toma… e putin. Cum vrei tu sa afle populatia de existenta acestui sport, daca nu din presa? Sunt oameni care habar nu au de el si poate ii intereseaza…

    Raspunde
  15. Adeline 9 Jul 2013 @ 19:13

    Superb, absolut superb! Succes in competitie, vant bun si rezistenta maxima!
    Cel mai important e sa participi dar Romania are traditie pentru locuri fruntase :)

    Raspunde
  16. Adi 9 Jul 2013 @ 19:32

    Gresesti esential pentru ca sportivul respectiv nu reprezinta Romania si nu e cazul sa ne pese. Nu ma reprezinta, nu reprezinta pe nimeni din cei care ii cunosc si pe care i-am intrebat, e un sportiv din Romania care s-a dus la un concurs: bravo lui, ii urez succes, dar nu trebuie sa imi pese. Poate sa fie concurs de frumusete (Miss World), de dansuri, de mers in maini sau de sporturi extreme, nu imi pasa. Faptul ca locuieste in aceeasi tara nu ma face sa imi pese, locuinta sau rezidenta nu confera nici un fel de calitati si obligatii empatice – am un vecin grec si unul tigan, baieti buni amandoi, dar nu imi pasa nici de ei.

    Chiar si daca era trimis de Sfantul Duh in persoana ca reprezentant plenipotentiar tot nu imi pasa. Il reprezinta pe Sfantul Duh, nu pe mine. Logic, nu? Fix pe dos ca in articol, care e complet ilogic.

    Raspunde
  17. criserb 9 Jul 2013 @ 20:23

    @Adi – articolul este scris pentru presa, tie nu are cum sa-ti pese de vreme ce presa nu prezinta acest eveniment…

    Raspunde
  18. Razvan 9 Jul 2013 @ 20:33

    @Adi: Cum ar trebui sa fie Tomi ca sa te reprezinte? Din ce scrii, mi se pare ca nu prea te-ar putea reprezenta nimeni…
    Eu de fiecare data cand ma uit sa vad ce face Toma, vad steagul Romaniei langa numele lui.
    Asta e problema cu romanii, parca mereu le e ciuda daca unul de-al lor face ceva bun…

    Raspunde
  19. Joaca 9 Jul 2013 @ 21:23

    Bravo lui si tie ca spui de el \m/

    Raspunde
  20. Gabriel 9 Jul 2013 @ 21:42

    Ce ma deranjeaza pe mine la acest tip de articole este patetismul lor, cica asa suntem noi o tara de 2 lei. Mai frate, tara este un concept, nu poate fi nici de 2 lei nici de 100 miliarde de lei, iar oamenii care o locuiesc nu seamana unul cu altul, nu sunt la fel, nici macar coreenii din nord nu sunt la fel, desi in putinele imagini ce vin de acolo asa par. Tu crezi ca, de exemplu, Toma Coconea sau Alin Moldoveanu sunt la fel ca Mutu sau Tamas? Becali este din acelasi aluat cu Plesu? Ti se pare ca acesti oameni seamana intre ei? Tu te crezi de 2 lei? sau ce valoare iti dai ca locuitor al Romaniei? Daca o presa idioata nu da decat fotbal cu fotbal o sa ramana, spectatorii acestui sport sunt din ce in ce mai putini cu exceptia unor meciuri jucate pe noul stadion, interes mai scazut ca acum pt fotbal nu a fost niciodata din anii 20 incoace si asta datorita politicii editoriale a asa zisilor jurnalisti de sport. Ce fac ei nu are legatura cu tara ci cu prostia lor si cu bacsisul pe care au luat-o de la alde Becali sau Borcea pt a le promova imaginea. Articolul tau este foarte interesant, pe de o parte balacaresti tara, pe de alta parte esti mandru de performanta unui concetatean, asta este foarte ciudat, nu o sa inteleg niciodata extremele astea. Cred ca vin dintr-o frustrare si din complexe de inferioritate foarte abil manipulate de presa.

    Raspunde
  21. meme 9 Jul 2013 @ 21:53

    ai fi surprins sa stii cat de putin imi pasa…

    Raspunde
  22. criserb 9 Jul 2013 @ 22:00

    @Gabriel – daca ma deranjeaza ceva sunt televiziunile si siteurile de sport. Lor le este adresat acest post. Dupa cum vezi lumii ii pasa, sunt 20.000 de share-uri in mai putin de 24 de ore. Asta spune ceva, nu?

    Televiziunile in schimb vorbesc numai de cacaturi din Liga 1. Nici fotbalul European ma deranjeaza, dar daca este sa fie o emisiune sportiva sa vorbim de sport. Nu de ce prizeaza Mutu, nu de ce pitipoanca cu care a iesit Tamas, nu de mai stiu eu ce.

    Sa vorbim despre sport, sa-i promovam pe cei care fac cinste acestei tari. Ei merita promovati.

    Exact asta a fost scopul acestui articol, iar oamenii vad ca au inteles, cel putin cei care l-au apreciat.

    Raspunde
  23. Bogdan Barbu 9 Jul 2013 @ 22:35

    @criserb:
    1. “Nicio competitie nu prea este promovata in tara asta daca nu este vorba de fotbal. Numai despre fotbal se vorbeste la stirile sportive, numai despre fotbal putem citi in ziarele de sport. Ca mai sunt cateva emisiuni care vorbesc despre Toma… e putin”
    Depinde la ce posturi TV te uiti si ce ziare citesti. Toma nu va “vinde” mizeriile de pe Antene, nu va vinde porcariile din CanCan sau Click. Si nici nu ar trebui. De aia la ei nu o sa apara. In emisiunile urmarite de oamenii din target (Neata cu Razvan si Dani, emisiuni informative de la TVR etc) Toma apare.
    2. “Dupa cum vezi lumii ii pasa, sunt 20.000 de share-uri in mai putin de 24 de ore. Asta spune ceva, nu? ”
    E usor sa dai :like”, nu costa nimic. Mai ales la articole de gen “tara asta e de rahat”. Cauta cate petitii alarmiste si inutile au zeci de mii de semnaturi. Ne ajuta la ceva?
    3. Trei sferturi din oamenii care au dat share si like la articolul tau nu se uita decat la mizeriile care sunt acum la TV si nu s-ar uita la stiri despre Toma. Daca le-ai lua fotbalul din nas ar fi revoltati. Crede-ma, in week-end a fost in Ploiesti concert Parazitii si 80% dintre cei prezenti erau super incantati de versuri, fara sa isi dea seama ca exact ei erau cei ironizati in melodiile respective.
    4. In esenta articolul tau este just si trage un semnal de alarma ca societatea asta se tampeste “voluntar” si ne dispar valorile. Dar titlul si primul paragraf nu fac decat sa ma duca cu gandul la articole bombastice din tabloide cu “Apocalipsa vine peste noi!”

    Raspunde
  24. criserb 9 Jul 2013 @ 22:47

    @Bogdan Barbu – un comentariu foarte pertinent, rar mai vezi oameni ca tine, sincer!

    1. Totusi e prea putin. Toma merita mai mult. Sunt convins ca sunt oameni si pe ProTV care ar aprecia o astfel de stire. Nu vorbesc de Antene si de Realitate, de la ei am asteptari mai putine.

    2. Ai dreptate, dar fiecare like/share a adus mai multi oameni aici, daca 5% o sa-l urmareasca pe Toma este un plus. Daca 1% se apuca de un astfel de sport si nu de fotbal eu sunt super multumit.

    3. “Trei sferturi din oamenii care au dat share si like la articolul asta” e ceva. Cat de cat le pasa… e totusi un plus, chiar daca nu foarte mare.

    4. Iti explic. “Tara de 2 lei” pai asta e, daca noua nu ne place altceva decat sportul si cancanul, ce as putea sa cred despre populatia ei? Daca alte sporturi ar fi apreciate le-am vedea la TV, pentru ca ele ar vinde… dar nu, “aia multi” cer sport. Cum ai vrea sa vorbesc de ei?

    In rest, toate bune si multumesc de comentariul foarte pertinent!

    Raspunde
  25. Bogdan Barbu 9 Jul 2013 @ 23:16

    @Criserb: Ca sa imi duc explicatia pana la capat: iti inteleg punctul de vedere si iti dau dreptate intr-o mare masura. Revolta mea vine insa din faptul ca vad oameni/cunoscuti/prieteni/persoane care au dat share articolului tau si gata “si-au facut datoria” si isi vad mai departe de viata lor, doar pentru ca au vazut un titlu “pompos” si au avut ocazia sa dea inca o data share la o poveste de genul “uite ba’ in ce tara de rahat traim” (dar noi nu facem nimic sa o schimbam?). Nu vor urmari vreodata parcursul lui Toma, nici nu le va lipsi ca nu il vad la TV sau altundeva.
    Anul trecut am aflat de competitia la care participa Tomi inainte sa inceapa, am urmarit-o zilnic cu F5 din ora in ora. In ziua in care a ajuns la finish nu am facut altceva decat sa stau pe site si sa dau refresh….
    Si ca o completare: caut de ceva vreme variante sa emigrez, recunosc, insa cat mai stau aici imi fac treaba asa cum cred ca ar trebui sa ne-o facem toti si incerc sa mai schimb cate ceva in mentalitatea oamenilor prin exemplu, fara sa ma lamentez.
    O seara faina!

    Raspunde
  26. Valy 10 Jul 2013 @ 00:19
    Raspunde
  27. Alex 10 Jul 2013 @ 01:30

    Totusi parapantismul este un sport “de nisa”. Nu cred ca ar fi atat de utila mediatizarea acestui eveniment. Probabil s-ar realiza un mic val in momentul mediatizarii, iar apoi s-ar stinge totul. Ma rog, probabil Tomi ar ramane cu cativa fani in plus pe Facebook.

    Fiecare persoana “vibreaza” la un anumit sport sau la anumite sporturi. Ai dat ca exemple sportivi de la scrima si tir. Sincer, nu prea ma intereseaza nici scrima si nici tir-ul. Tin minte ca am auzit pe la stiri de succesele Romaniei la probele astea, dar cam atat. In schimb sunt sigur ca pasionatii acestor sporturi s-au simtit foarte mandri si au ramas fani devotati ai campionilor respectivi.

    Daca s-ar face mare tam-tam legat de Tomi Coconea, probabil cateva sute de mii de romani ar zice “misto” in timp ce urmaresc stirea si ar uita in secunda urmatoare despre ce era vorba.

    La RedBull X-Alps totul tine de strategie – de la estimarea conditiilor meteo si gasirea curentilor termici (ascendeti), pana la planificarea traseelor de urmat la pas, cand nu este conditie de zbor. In fine, sunt multe lucruri care trebuie intelese (ca in orice sport) si de aceea, cea mai mare parte a suporterilor infocati ai lui Tomi sunt parapantisti sau oameni pasionati de zbor.

    Cred ca de acesti fani adevarati (care inteleg fenomenul) are Tomi nevoie – si ii are alaturi de el din plin. In rest, audienta adusa de meditatizare ar fi in mare parte “balast”.

    De ce cred ca ar trebui totusi mediatizat Tomi Coconea? Ca sa ma uit si eu cu placere la televizor si sa ma simt mandru, asa cum s-au simtit mandri si fanii sportivilor care fac performante la alte probe (tir, scrima…etc).

    Raspunde
  28. alina 10 Jul 2013 @ 01:31

    Exprimarea cam lasa de dorit,oricum , multumesc pentru ca ai facut public evenimentul si l-ai adus adus in atentia noastra.

    Raspunde
  29. Silviu 10 Jul 2013 @ 04:45

    Asa suntem noi o tara de doi lei. Pe langa faptul ca te-ai exprimat gresit gramatical, generalizezi intr-un mod prostesc. Bravo individului, e curajos, merita aplauze, dar nu ma certa ca nu ma intereseaza.

    Raspunde
  30. brostamus 10 Jul 2013 @ 08:30

    @ Bogdan Barbu: Chiar sunt curios cum l-ai urmarit pe Tomi cu F5….din ora in ora…anul trecut…avand in vedere ca anul trecut nu s-a desfasurat :)))))). Red Bull X Alps se desfasoara din 2 in 2 ani…FYI!!! :))))

    Raspunde
  31. Bogdan Barbu 10 Jul 2013 @ 10:48

    @Brostamus: my bad, in 2011.

    Raspunde
  32. Cuibus 10 Jul 2013 @ 11:56
    Raspunde
  33. mihai 10 Jul 2013 @ 12:17

    Între a nu-mi (ne) pasa si a nu fi interesat (sau la curent) exista o mare diferenta. Si o cale lunga. Tomi nu reprezinta România ci este un repezentant al Românii la o competitie neoficiala – desigur cea mai grea, ca altfel nu se putea când sponsorul este un bou rosu – la care participarea se face individual nu pe natiuni. O face pe banii lui, pardon, ai sponsororilor sai desigur. Ma îndoiesc ca în afara unui stegulet cusut pe undeva, Tomi are scris în litere de o schioapa, ROMANIA. Atunci unde este problema ?

    Mai mult ca sigur la autorul acestui protest virtual. El, ca si multi altii, se simte lezat de lipsa de reactie, adica de interes, din partea compatriotilor “de doi lei” (sic). Autorul blogului uita ca sportul lui Tomi este unul zis de “nisa”, adica extrem de confidential, al carui impact asupra maselor este la fel de confidential. Din pacate (sau din fericire ?) asa a fost întotdeauna cu marea majoritate a sporturilor. În afara fotbalului, atletismului si baschetului, restul disciplinelor nu au aceiasi cautare pe toate meridianele lumii. Pentru ca regulile sunt complicate – ca la fotbalul american – sunt sezoniere, precum schiul, sau periculoase, scrima si tirul, sau necesita infrastructuri specifice, piscina, teren de tenis. A fugi dupa o minge, a alerga sau a arunca la cos este la îndemâna oricui, si mai ales oriunde. De unde popularitatea lor. Nici un alt sport nu oferata atâta ibertate de exprimare.

    Atunci unde este problema ? La autor, la nivelul tolerantei. Adica a lipsei de toleranta. Si, mai ales, la dreptul de a nu fi interesat de ceva, sau de cineva. Ceea ce însa nu înseamna, nici dispret, nici bataie de joc. Cât despre pretentiosul “o sa ne mândrim cu asta” (sic), mi se pare deplasat sa te mândresti cu ce nu-ti apartine, si mai ales cu ceea ce nu ai facut tu însuti. Interesul pe care autorul îl arata fata de acest concurs oculteaza o realitate care poarta un nume: mercantilismul.

    În spatele concursului se ascunde o adevarata masinarie al carei tel este cât se poate de clar: promovarea boului rosu. E suficienta o lectura atenta a regulamentului si a regulilor de afisare a culorilor marcii pentru a vedea lucrurile sub un alt unghi. Într-o lume in care suntem nevoiti sa suportam agresiunea publicitara fara a-i putea opune un refuz serioas si eficace, poate nu este de mirare ca tacerea presei sa fie dictata de rezistanta la asuprirea banului. Poate.

    Raspunde
  34. Cougar 10 Jul 2013 @ 13:31

    io cred că faci două confuzii: prima este cea între toma coconea şi românia, a doua este între pasiunea pentru (un) sport şi patriotism. să te ajut să le desfaci, pe ele, confuziile: toma coconea (precum şi orice alt sportiv) nu concurează pentru românia, ci pentru el însuşi. şi aşa mi se pare normal să fie. tâmpenia asta patriotardă cu ţara care nu-şi recunoaşte eroii ţine de prea multă vreme. cine ştie de competiţia asta şi de competitori ştie şi de toma coconea şi-l apreciază. nu contează ce-s spectatorii: români, bantustanezi, austrieci, marţieni.

    aşa că, dacă vrei să spui că “iată ce tare e toma coconea pentru că participă la aşa ceva şi are multe şanse să câştige”, atunci, da, îs de acord. dacă spui că “vai, românia, să ne susţinem reprezentantul”, atunci, nu.

    Raspunde
  35. samsara 15 Jul 2013 @ 16:12

    Nu inteleg de ce ne-ar pasa. Pe mine ma intereseaza mai mult aia care lucreaza sa vindece alzheimer-ul. Ca nenea asta face sport, ma doare fix la banana, o face pentru el, nu pentru mine.

    Raspunde
  36. echidistant 19 Jul 2013 @ 16:21

    Prefer nu să-mi pese de unul care are bani să-și întrețină un hobby, ci să mă întreb cum se descurcă vreo 10-12 milioane de români. Da, ăia pentru care a găsi ceva de pus mâine pe masă e mai dificil decât a te da cu parapanta și a alerga pe munte. Dacă măcar 10% dintre ăia care se descurcă de pe o zi pe alta ar câștiga concursul cu viața, atunci asta ar fi de aplaudat. Stereotipul “reprezintă România și trebuie să fim mândri” e atât de relativ…Și nen’tu Gigi și nen’tu Vadim tot România reprezentau la Bruxelles. Și EBA reprezintă România în PE. Și flaușatu’ ăla de Trăistariu a reprezentat România…Tu cât de mândru ai fost de ei?

    Raspunde
  37. Razvan 19 Jul 2013 @ 20:08

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=329055873893979&set=a.329055527227347.1073741833.298660853600148&type=3&theater

    Auzeam la inceput voci ca nu ar reprezenta Romania, ci doar pe el insusi…

    Ca sa nu mai vorbim ca omul asta a facut un efort supraomenesc pentru a ajunge la final, alergand si cate 50 de kilometri in fiecare zi, in timp ce noi stateam comod in fata calculatorului si comentam evolutia lui….

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)