Sari la conținut

RDS Digital si noua plasma

Azi mi-a venit noul televozor, putin cam mare ca sa zic drept dar daca e de primit nu am putut sa zic nu :D Chiar vreu sa-i multumesc lui Ghiocel cu aceasta ocazie pentru cadoul facut. :*

rds-01

Fata de fostul televizor, acesta nou, este mai mare, mult mai mare :D Are 106 diagonala si este un Panasonic Full HD cu multe chestii in plus fata de cel cu care eram obisnuit.

Nu despre televizor as vrea sa va vorbesc acum, ci despre RDS.

Datorita unei chestii pe care o are, DVB-C acum am putut sa scanez programele digitale si am observat cu surprindere ca RDS chiar emite si digital. Nu o sa gasiti niciunde in oferta asa ceva dar na… ei emit.

Am descoperit ca am peste 100 de canale acum, inainte aveam vreo 40, si se vad mult mai bine. Pe langa toate astea acum am si niste programe HD asa cum se poate vedea mai jos.

rds-03

Nu stiu daca voi ati incercat pana acum dar va rog sa o faceti, scanati dupa programele digitale care va vin pe cablul de la RDS si o sa fiti surprinsi de ce gasiti. Ca sunt mult mai multe canale e o chestie, dar se vad si mult mai bine :D

O grila de programe gasiti aici, nu e completa, am sa revin zilele urmatoate cu grila de programe pe care o prind eu.

Oricum chestia asta e ciudata si ma gandesc ca ilegala, RDS nu ar avea voie sa transmita toate canalele astea digital plus cele HD moca… dar o fac, tre’ sa isi pastreze si ei clientii :P

Voi ati incercat, prindeti canalele digitale de la RDS?

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
80 comentarii
  1. alex 3 Feb 2010 @ 03:21

    de ce sa dai in vileag totul, cand poti sa beneficiezi de programele astea gratis? :D

    nu cred ca sunt ilegale, poate sunt incluse in pret. Eu nu le prind, dar nu am nici plasma.

    Raspunde
  2. Andy 3 Feb 2010 @ 10:39

    Eu n-am decat analogic de la UPC ca oricum nu ma uit atata la TV :)

    Ce model de Panasonic e?

    Raspunde
  3. criserb 3 Feb 2010 @ 10:41

    Este Panasonic TX-P42S10E :)

    Raspunde
  4. Andy 3 Feb 2010 @ 10:50

    Arata bine dupa specificatii. Sa ai parte de el!

    Raspunde
  5. criserb 3 Feb 2010 @ 11:01

    Mda dar are si un defect. Nu are ceas deci nu pot sa-l programez sa porneasca singur dimineata… sau poate nu am gasit eu :(

    Raspunde
  6. Petra 3 Feb 2010 @ 11:58

    Sunt foarte tari cei de la RDS, cum fac, cum nu fac, reusesc sa te faca fericit! Eu nu am avut nici o problema cu ei. Sa il stapanesti sanatos!

    Raspunde
  7. alin 3 Feb 2010 @ 12:36

    Eu am antena DIGI si prind o gramada de canale care nu sunt in lista de programe din oferta. Dar nu am aceste programe HD. Poate nu e in stare TV-ul sa le gaseasca? Desi pe el scrie ca e HD – ready. Habar nu am. Oricum pe antena am observat ca se vad mult mai bine programele decat de la un cablu obisnuit. E imaginea mai clara.

    Raspunde
  8. SIP 3 Feb 2010 @ 14:45

    Oare n-ar fi mai indicat sa-l pastrezi pe cel vechi pana veti avea o casa mai mare ?

    Raspunde
  9. criserb 3 Feb 2010 @ 15:07

    @alin – tu ai DIGI, eu nu am nimic, doar cablu clasic de la RDS :)

    Raspunde
  10. alin 3 Feb 2010 @ 18:50

    Pai si cu acest cablu clasic; cu tv-ul vechi vedeai programe HD? Ca banuiesc ce aveai totusi un LCD.

    Raspunde
  11. modjo 3 Feb 2010 @ 19:33

    totul e cat se poate de clar: sunt 107 canale digitale inclusiv radio-urile. se prind daca lcd-ul sau plasma are incorporat dvb-c, adica tuner digital pt cablu, nu tine nicidecum de tipul abonamentului. enjoy!

    Raspunde
  12. criserb 3 Feb 2010 @ 21:18

    @alin Se pare ca ti-a raspuns @modjo :) Se vede pe orice TV care are tuner digital pt cablu (DVB-C).

    In caz ca nu are televizoul asa ceva incorporat se poate cumpara un receiver extern care sa faca treaba celui incorporat si o sa vezi si tu toate canalele RDS digital fara nici un ban :P

    Raspunde
  13. eugen 3 Feb 2010 @ 21:19

    Da, intradevar se prind canalele pe digital in RDS. Dar este o situatie temporara din cate am inteles, RDS face teste. Pregatesc sistemul de transmisie digital care o sa se impuna din anul 2012. Se schimba frecventele destul de des, nimic nu este stabilit. Cand vor ajunge la “finalul testelor” semnalul va fi codat deci… :( . Pana atunci enjoy!

    Raspunde
  14. eugen 3 Feb 2010 @ 21:23

    Da Criserb, dar costa in jur de 600 lei acel receiver extern si nu iti garanteaza nimeni ca maine va mai fi bun.(teoretic) Spun asta fiindca daca semnalul vine codat, iti trebuie o cheie de decriptare. Si daca RDS-ul schimba cheia lunar atunci…pauza, l-ai luat degeaba. Am zis teoretic fiindca practic sunt metode (neortodoxe) de a “gasi” cheie de decripatare de fiecare data…

    Raspunde
  15. Itmadness 3 Feb 2010 @ 21:42

    Din cate stiu eu, nu se poate transmite semnal hd pe un cablu coaxial normal …

    Raspunde
  16. Ghiocel07 3 Feb 2010 @ 23:04

    Sa-l folosesti sanatos si sa-i oferi din toamna o camera mai mare.:)

    Raspunde
  17. criserb 3 Feb 2010 @ 23:06

    @Itmadness – se pare ca nu stii bine :) Nici eu nu sunt fizician dar chiar vad canale HD si am cablu coaxial.

    @Ghiocel07 – fac tot posibilul :P

    Raspunde
  18. Eugen 4 Feb 2010 @ 08:35

    @Itmadness – se poate transmite orice tip de semnal pe un cablu coaxial, conteaza “decodorul” din capatul tau de cablu. Daca stie sa citeasca semnalul digital (DVB-C in cazul nostru), il vede, daca nu, nu.

    Raspunde
  19. raca 4 Feb 2010 @ 23:02

    =))

    Alex, nu sunt incluse in pretul cablului, nimeni nu plateste nimic (nici macar RCS). Adica HBO, Discovery samd nu primesc nici un leu in plus de cand si-a luat criserb plasma :P

    Petra, eu zic sa-i trimitem pe astia de la Metrorex sa fure curent ca sa ieftineasca metroul si sa ne faca fericiti :)

    Alin, ca sa vezi continut HD cu antena DTH ar trebui ca box-ul (receptorul de satelit) sa fie HD si teoretic sa ai abonament la un furnizor cu programe HD in grila. Desigur, box-ul HD trebuie legat la un televizor HD – nu neaparat cu tuner DVB ca al lui criserb. Deci nu-ti arunca televizorul inca ;)

    SIP, asa i-am zis si eu. M-am uitat putin la el acum doua zile si inca ma doare capul :))

    Itmadness: Sigur merge HD prin cablu, poti sa cumperi de la UPC.

    Raspunde
  20. sip 5 Feb 2010 @ 08:54

    @raca – Se pare ca pe ei inca nu-i doare capul :((

    Raspunde
  21. adi 5 Mar 2010 @ 21:17

    chestia e ca cel de la upc le e ciuda ca toti se muta la rds mai ales cand s-a auzit in toata romania ca emit digital si cine are dvb-c prinde si posturile digitale … dupa mine CNA-ul se comporta precum comunisti … nu puteai si tu sa te uiti mai la nimic abia daca prindeai bulgari cu o antena yagi cu multi elementi..
    Oricum CNA-ul nu ami are ce sa faca fiindca deja sunt situri intregi care trasmit toate posturile romanesti plus cele straine gratuit… vedeti digi-tv si sunt mult mai multe…
    Tehnologia o sa-i depaseasca pe mosi astia din CNA … oare noi traim in democratie sau in comunism ?????? ma tot intreb de 20 de ani !

    Raspunde
  22. criserb 6 Mar 2010 @ 13:08

    @adi – cati ani ai de gandesti asa?

    Intre cei doi operatori exista o concurenta, asta e clar. UPC-ul cumpara aceste programe ca sa le poata da mai departe, legal. HBO, Eurosport precum si restul programelor costa. Nu ti le da nimeni moca si nici nu ai dreptul sa le difuzezi moca. De vreme ce UPC le cumpara e normal sa-si scoata banii investiti prin abonament.

    Cei de la RDS le fura, de aia le difuzeaza moca.

    Cum gandesti tu incurajezi furtul…

    Si mie imi convine ca le prind moca, dar nu e normal.

    Sunt curios cat o sa coste pachetul RDS digital atunci cand o sa putem sa-l cumparam si apoi sa vezi tu ce de treaba sunt cei de la RDS ;)

    Raspunde
  23. cosmin 27 9 Apr 2010 @ 11:06

    Sa inteleg ca daca imi iau un tv tuner cu dvb-c / dvb-t, o sa se vada mai bine calitatea imaginii ? Nu ma refer la programele digitale,ci la cele care le prind acum. RCS – analog. Vreo 42-43, in total.
    Acum am un tuner mai vechi, are numai dvb-t.
    Putin ajutor din partea celor mai experminentati mi-ar fi de mare folos
    Nu vreau sa dau 370 ron pe un tuner tv ( usb ) cu DVB-C, si sa am surprize.
    Bine, hai sa presupunem ca-l iau,si in cateva luni RCS-ul va coda programele digitale. In acest caz,avand DVB-C, in loc de DVB-T ( tunerul actual )o sa fie o imagine mai buna a programelor analog,cu DVB-C ? Cat de cat mai buna decat cea de acum :d
    Multumesc.

    Raspunde
  24. daniel 15 Apr 2010 @ 16:26

    stati linistiti ca dupa cateva luni dispare multe programe de ex. private spice si play boy miau disparut in cateva saptamani,dupa care digi film 1 si 2 si acum mai recent si HBO1 si 2 pur si simpu se codeaza programele deci in jur de 8 programe au disparut am impresia ca este o promotie temporara daca le doriti permanent trebuie decodor,am si eu un samsung cu digital si anlog si acum ma cam obisnuisem cu toata grila

    Raspunde
  25. criserb 15 Apr 2010 @ 16:46

    @Daniel – Exista carduri de deblocare pe piata neagra ;) Inca nu mi-am luat dar am auzit si eu de la niste prieteni. Trebuie sa ai “o gaura” in TV unde sa-l bagi.

    Raspunde
  26. daniel 15 Apr 2010 @ 17:06

    am un samsung 32B530 si are COMMON INTERFACE Slot pentru a insera un CI CARD ID poate sti tu mai multe daca chiar as putea adauga ceva care sa ami decodeze programele ms pt reply

    Raspunde
  27. Cristina 20 Apr 2010 @ 00:26

    Spune-mi te rog si mie ce fel de cautare ai dat pt ca si eu am un Panasonic LCD full HD cu DVB-T, DVB-C si nu reusesc sa prin nici un canal digital la RCS&RDS. E vreo smecherie?

    Raspunde
  28. criserb 20 Apr 2010 @ 10:11

    @daniel – inca nu m-am interesat dat cat de curand am sa o fac. Deja au codat prea multe canale :P

    @Cristina – E o mica smecherie ;) Incearca sa setezi in meniu o alta tara, daca pui acolo Romania nu merge. Pune altceva, eu parca am pus Germania si apoi am facut scanarea pe DVB-C. Daca nu merge nici Germania mai incearca pe alta, Cehia sau ce mai ai pe acolo…

    Ma refer la tara “in care esti” nu la limba in care iti afiseaza meniul.

    Raspunde
  29. adrian 21 Apr 2010 @ 23:28

    da se pare ca le au codat fara scrupule inainte de a le apuca sa le vad..
    au ramas necodate nemaiintalnitul ddtv si u. atat.. pacat.
    daca aflati ceva nou… e bn venit

    Raspunde
  30. Milu 22 Apr 2010 @ 09:55

    @Adrian @21.apr.2010: Eu vad in continuare peste 80 de programe necodate. Unde se intampla povestea cu ‘mai e necodat doar ddtv’ ?

    Raspunde
  31. adrian 22 Apr 2010 @ 10:03

    intr-o localitate mai mica din judetul brasov…
    ca bine zici…
    uunde se transmite necodat? ce tv ai, cum l-ai setat? poate reusesc si eu.. dar ma indoiesc.. am incercat sa caute toata frecventa, germania, ungaria, ro si nimic…
    daca cumva reapar necodate scrieti aici sa mai dau de o cautare..

    Raspunde
  32. Milu 22 Apr 2010 @ 10:06

    Galati, setat cam asa, pe un TV LG. Recent au iesit din lista Digifilm2, digifilm2, hbo, hbo comedy, cinemax, ca erau si alea ‘free’.

    Raspunde
  33. adrian 22 Apr 2010 @ 10:43

    ms @milu
    am cautat pe elvetia.. mi-a gasit 120.. dar sunt codate aproape toate. necaodat ddtv, otv, u, m1 si unu unguresc. atat. daca are cineva un tv xxb530 de la samsung si prinde poate imi da si mie ceva setari ms…

    Raspunde
  34. darius 4 May 2010 @ 08:47

    Stati linistiti ca nu o sa se codeze din 2012 ci dimpotriva vor fi obligati si ceilalti operatori sa transmita digital. de ce ziceti ca fura semnal? voi aveti impresia ca semnalul de la discovery sau alte canale ajung la rds analog??? si apoi daca si pe canalul digital si pe cel analog se transmite acelasi lucru de ce sa platesti mai mult? cand sa trecut la televiziunea color a platit cineva mai mult? cei de la UPC sunt niste jecmanitori si ar scoate bani si din piatra seaca deaia taxeaza in plus dar spre fericirea noastra exista rds. se intampla acelasi lucru ca si cu romtelecomul care faceauf figuri pt orice doreai iar acum cand simt ca le fuge pamantul de sub picioare te suna disperati sa te abonezi la ei

    Raspunde
  35. criserb 4 May 2010 @ 10:25

    @darius – vorbesti prostii. Un operator de televiziune cumpara fiecare program ca sa-l poata redistribui. Nu are voie sa-l redistribuie pentru ca el in prinde moca. Poti sa prinzi si tu toate posturile alea moca din satelit, dar ca sa le distribui trebuie sa cumperi acest drept… drept care nu e de loc ieftin.

    Inainte sa vorbesti mai bine te-ai interesa sa vezi ce si cum…

    Raspunde
  36. darius 4 May 2010 @ 19:56

    criserb daca ai fi mai atent si ai citi ce am scris ai observa ca nu am scris nicaieri ca firmele de cablu primesc gratis dreptul de redifuzare ci am zis ca primesc semnalul digital de la furnizor si nu au motiv sa nu le retransmita tot digital pt ca pretul cu care cumpara canalul e oricum acelasi
    informeaza-te tu mai bine inainte sa vb de altii

    Raspunde
  37. darius 4 May 2010 @ 19:59

    @adrian
    la ce firma de tv cablu sunt codate?

    Raspunde
  38. Milu 4 May 2010 @ 20:01

    Tinand cont ca modulatoarele si eventual codificatoarele costa o sama de bani… ar putea avea motive sa nu le retransmita asa cum vin.

    Raspunde
  39. darius 4 May 2010 @ 20:07

    si inca ceva @criserb cu iti permiti tu sa spui ca rds-ul fura canale si isi permite sa le transmita gratis? ai tu impresia ca cei de la UPC nu i-ar da in vileag? poate nu sti cum se face marketing dar cateodata trebuie sa mai si pierzi ca sa casigi in viitor. iti da 2 luni hbo gratis pt ca si cei de la hbo sunt de acord ca sa vezi si tu ce cumperi si apoi iti cer bani. daca ai avea o firma ai stii ce inseamna asta. macar nu mai acuza pe alti ca nu stiu ce vorbesc.

    Raspunde
  40. darius 4 May 2010 @ 20:11

    @milu pai oricum nu le transmit asa cum vin pt ca nu ar fi compatibil cu sistemul DVB-C si ca sa le moduleze analog e mai complicat decat digital pt ca pot aparea interferente pecand la digital nu se vad aceste interferente doar raportul semnal-zgomot conteaza iar pe ei i-ar costa mai mult sa-ti dea tie receptor DVB-C in custodie decat sa iti dea liber semnalul digital

    Raspunde
  41. criserb 4 May 2010 @ 20:12

    @darius – cand am zis ca fura am zis bine. Cum iti explici ca toata lumea vedea HBO-urile pe digital si pe analog nu?

    In momentul in care am scris acest post HBO era moca + multe alele care acum sunt codate. Dar si acum diferenta intre posturile care le prind prin contract pe analog si cele care le prind pe digital, fara contract e destul de mare. Ma refer la numarul de canale… ceea ce nu e normal. RDS a facut treaba asta de aproape 1 an de zile pentru a-si tine clientii aproape.

    Normal ca nu se duceau la UPC cand acolo trebuiau sa plateasca o alta suma de bani pentru abonamentele digitale. Si normal ca la UPC e mai scump, ei platind fiecare post…

    Raspunde
  42. criserb 4 May 2010 @ 20:16

    @darius – cei de la UPC i-au dat in vileag de atatea ori… dar CNA ii amendeaza, RDS plateste amenda si transmit mai departe… uite aici doar o sesizare facuta de UPC

    Raspunde
  43. Milu 4 May 2010 @ 20:16

    @Darius: Tinand cont ca ceea ce retransmit operatorii de cablu vine din surse diferite, mi se pare normal sa fie nevoie sa le demoduleze, in prima faza, apoi sa extraga TS-ul de, apoi sa extraga PS-ul (program stream), sa il decripteze daca e cazul, si abia de aici se decide ce se intampla cu semnalul AV.
    E posibil sa
    – il arunce intr-un modulator analogic si apoi pe cablu
    – sa il foloseasca pe post de intrare intr-un modulator digital.
    Retine ca modularea pe digital inseamna adunarea mai multor ‘PS’ (program stream) intr-un TS, eventual dupa ce s-a criptat PS-ul.
    Referitor la compatibilitate nu mi-as face grijo, fiecare PS este un flux MPEG2, care daca ar fi FTA, ar putea fi folosit ca sursa pentru orice sistem DVB. Iar daca nu e FTA, trebuie decriptat cumva.

    Raspunde
  44. adrian 4 May 2010 @ 20:26

    @darius

    firma e rcs&rds.. intr-o localitate mai mica.. au si net cablelink implementat. canalele sunt codate.. televizor 32b530.. mi s-a zis ca trebuie sa am stb la el cu cartela. am inteles ca sunt 2 modele.. stiu care e ala rau… hyundai :)

    Raspunde
  45. darius 4 May 2010 @ 20:42

    @criserb- cat crezi ca plateste rds la hbo pe cap de abonat? iar referitor la hbo pe analog stim cu totii ca e destul de greu si scump de codat pe analog ca sa nu fie usor de decodat de catre un electronist cu ceva experienta iar pe digital de exemplu la noi in cj a fost o promotie cu hbh, hbo comedy, digifilm etc de 3 luni gratis iar referitor la contract eu am facut contract cu rds pt televiziune digitala la pret de analog adica 24lei. c e ilegal in asta??? ei daca vor pot sa-ti dea si alb-negru ca nu o sa-i amendeze nimani atata timp cat nu fura iar pt furt se retrage licenta de transmisie

    Raspunde
  46. darius 4 May 2010 @ 21:09

    am uitat
    UPC-ul de ce nu face la fel daca merita?

    Raspunde
  47. criserb 4 May 2010 @ 21:16

    Pentru ca mai sunt si oameni… ar trebui sa incetam cu totii in a fi rromani…

    Raspunde
  48. darius 4 May 2010 @ 21:28

    teoria asta cu oamenii “cinstiti” la mine nu tine
    se vede ca esti foarte complexat ca tot timpul dai vina pe altii
    vrei sa zici ca toti rromii sunt hoti?

    Raspunde
  49. criserb 4 May 2010 @ 21:41

    NU. Dar sa nu-i dam exemplu pe cei ce sunt.

    Raspunde
  50. darius 4 May 2010 @ 21:50

    esti abonat rds?

    Raspunde
  51. criserb 4 May 2010 @ 21:53

    Din pacate nu am alta optiune :)

    Raspunde
  52. darius 4 May 2010 @ 21:55

    de ce esti nemultumit? la ce firma ai vrea sa fi abonat?

    Raspunde
  53. criserb 4 May 2010 @ 21:57

    Nu sunt nemultumit, spuneam doar ce am constatat. Cat despre de ce as trece la UPC, sunt mai multe canale acolo, mai multe HD… si EPG-ul e mai fain.

    Raspunde
  54. darius 4 May 2010 @ 22:17

    deci te uiti pe digital la rds…
    hmmm… ce avem aici? un complice la furt care face pe lupul moralist?
    interesant
    daca ai fi asa corect cum pretinzi ca ar trebui sa fim noi si sa nu fim rromi ar trebui sa mergi sa depui o plangere la politie impotriva ta pt comlice la furt nu?

    Raspunde
  55. criserb 4 May 2010 @ 22:40

    Spre deosebire de altii eu am facut problema publica… si nu cred ca e ceva ilegal sa ma uit la TV-ul meu… asta e pe el, asta vad.

    Cand am observat asta am fost la RDS si am cerut sa platesc pentru digial… mi-au zis ca nu au asemenea oferta ca nu exista asa oferta comerciala… oare de ce nu exista daca eu le vedeam?

    Ma rog… doar iti place sa te contrazici…

    Nu judeca omul pana nu-l cunosti, nu e bine, dar stiu, e dreptul tau.

    Raspunde
  56. darius 5 May 2010 @ 08:48

    ok fie cum zici tu
    in legatura cu ce lcd sa cumparam va recomand LG. eu m-iam cumparat doua si am reusit sa le activez playerul de pe usb desi scrie service only. daca dati un google o sa gasiti foarte usor daca nu va descurcati da-ti un semn si va ajut
    sunt f multumit merg mkv full HD perfect cu subtitrare in romana direct de pe hard disk de 250G fara alimentare externa

    Raspunde
  57. criss 12 May 2010 @ 13:51

    salutare,

    acu am trecut si eu pe rds, am televizor full HD, am scanat programele dar nu reusesc nicicum sa le prind pe cele digitale!!
    ce drac tre sa setez la TV sau…?

    mersi de info

    Raspunde
  58. darius 12 May 2010 @ 16:43

    ce marca de tv? scaneaza toate frecventele.

    Raspunde
  59. criss 12 May 2010 @ 17:13

    un LG, nu s acasa acuma sa ma uit exact modelul, oricum e cumparat recent, ar trebui sa stie…
    am scanat dar nu gaseste nimik HD

    Raspunde
  60. darius 12 May 2010 @ 20:44

    la optiuni pui la tara”–” si ii dai “acord auto” si dupaia selectezi “cablu” apoi in loc de “utilizator” selectezi “complet” si apoi ok. va scana tot ce e pe cablu. daca nu merge nimic HD inseamna ca nu se transmite

    Raspunde
  61. criss 13 May 2010 @ 13:55

    Mersi mult!
    A mers asa, a gasit doar 2 posturi HD (TVR1 si DIGI), cred ca din cauza ca a gasit 100 de posturi digitale si probabil restul nu a mai avut unde sa le puna.
    O sa i dau o scanare manuala sa le iau si pe celelalte.
    Mi a gasit “fizic” si HBO urile desi n am abonament dar nu se vad.
    Altfel, tv ul e un LG 32LH7020.
    Mersi inca o data de pont;)

    Raspunde
  62. darius 13 May 2010 @ 15:56

    ma bucur ca am putut sa te ajut. unde locuiesti? in ce localitate?

    Raspunde
  63. darius 13 May 2010 @ 15:58

    ti-ai activat usb-ul sa poti sa te uiti la filme direct de pe stik sau hard disk?

    Raspunde
  64. criss 13 May 2010 @ 15:59

    timisoara, mail [email protected]

    Raspunde
  65. Andrei 1 Jun 2010 @ 10:19

    Eu am receptionat pe un Samsung Plasma TV cu tunner digital DVB-t/DVB-c canalele HD, acum insa le-au scos, la fel si HBO, Digi Film1 si 2, Action Star, Comedy Star, si asta pt ca am inteles ca f curand or sa scoata si ei in sfarsit oferta de canale HD. Nu mai sunt decat cele normale, si nu se stie pt cat timp….eu sper sa mai tina, ca se vede f. bine :d

    Raspunde
  66. criserb 1 Jun 2010 @ 10:31

    Pai poti sa te duci sa-ti faci contract si ai sa le vezi in continuare pe toate :)

    Raspunde
  67. silviu 11 Jun 2010 @ 14:21

    Am un lcd samsung eu prindeam 110 canale dar la 20 dintre el scrie semnal demodulat ce inseamna

    Raspunde
  68. Lucifer 18 Jun 2010 @ 00:50

    ma mai putem prindi DTV programele sau nu 17.06.2010 ?

    Raspunde
  69. FLORINET 4 Jul 2010 @ 22:10

    DECAT SA MA TRAG LA UPC SA DAU UN KILOGRAM DE BANI MAI BINE RAMAN LA RDS,PENTRU 1 POST TV HD IN MINUS;)

    Raspunde
  70. Cristi 18 Aug 2010 @ 13:26

    Am si eu un samsung de 23 cu tuner DVB-C .. prind toate hd-urile alea ale tale dar imi merg numai 2 .. UTV HD si TVR HD , la restul imi scrie Semnal Demodulat, la fel cum imi scrie la multe programe obisnuite.

    Raspunde
  71. bogdan 12 Jan 2011 @ 18:21

    eu am un Sony Bravia, tot cu tuner DVB-c si prind 8 canale HD moca. insa Eurosport HD l-am cautat si nu e de gasit :D. Am asa: TVR HD, Utv HD, Nat Geo HD, Nat Geo WILD HD, AcasaTv HD, ProTv HD, Sport.ro HD si DigiSport HD…o sa mai caut :-j

    Raspunde
  72. gaby111 20 Jan 2011 @ 00:28

    am si eu un Sony Bravia cu tuner dvb-c/dvb-t..dau cautare pe RDS…gaseste toate canalele hd,le salvez dar nu se vad …zice canal codat sau indisponibil..pot sa fac ceva sa mearga sau “e de la ei” :0

    Raspunde
  73. Andrea S. 20 Jan 2011 @ 14:29

    @ Bogdan atitea HD-uri la tine ca mi-am amintit de o perla ;)

    Raspunde
  74. FLORINET 21 Jul 2011 @ 19:13

    TE-AI TREZIT SI TU CU HD-UL TAU..LUMEA SE UITA DE ANI DE ZILE

    Raspunde
  75. Politrad 21 Jul 2013 @ 17:35

    RDS se incapataneaza in continuare si nu ofera carduri CI, habar nu au ce piata pierd. Mie unul imi ajung aparatele si telecomenzile care isi fac veacul sub televizor (blu-ray+home cinema), nu-mi mai trebuie altele in plus! Folosesc un card pe slot CI+ de la UPC de mai bine de un an si sunt multumit.

    Raspunde
  76. nick 12 Mar 2014 @ 16:58

    stie cineva daca merge CAM de la RCS pe Samsung UE37D5500 ? Mersi mult

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)