Sari la conținut

Oalele Zepter

Ieri si alaltaieri va povesteam cate ceva despre editarea pozelor, astazi am sa va vorbesc despre oale. Deh ce sa faci, astea sunt problemele mele de zi cu zi, nu am cum sa le evit.

Marea problema de ieri a fost oala Zepter.

Din bucatarie unde Dana facea ceva de mancare, la un moment dat aud intrebarea: Auzi, oalele astea le pot baga in cuptor?

Am ramas masca, nu ma gandisem pana acum la asa ceva :) probabil si din cauza ca nu gatesc prea des :P

Avem oalele de la mama, nu va imaginati ca am dat eu o caruta de bani pe niste oale, mama e vinovata, ea cumpara tot felul de lucruri noi, le pastreaza frumos si pana la urma mi le da mie, zice ca sunt zestrea mea… asa si cu oalele Zepter, care de altfel sunt foarte bune, Dana e incantata de ele… singura lor probelma e greutatea lor, sunt al draq de grele si ea cum e micutza d’abia le poate ridica :)

Eh sa revenim la problema de ieri… pun mana pe telefon si o sun pe mama, sa-mi zica daca le pot baga in cuptor, dar mama, cum nu le-a folosit prea mult n-a stiut ce sa-mi zica… Teoretic nu ar fi nici o problema in a baga oala in cuptor trebuie sa reziste la orice, doar e facuta din nush ce otzel folosit la constructia tancurilor (cel putin asa ne-a prezentat-o vanzatorul)… dar pe langa acel otel are niste manere dintr-o chestie ce seamana cu plasticul,  o ebonita probabil…

Am cautat pe net, si pe site la zepter gasesc la sectiunea manere:

Mânerele

Mânerele ramân întotdeauna reci.
Constructia unica si greutatea lor redusa fac manevrarea vasului sigura si usoara.
Pot fi folosite si ca suport pentru capac, pentru a economisi spatiu.

Rezista la temperaturi înalte, de aceea pot fi introduse în masina de spalat vase.

Vasele de gatit Zepter au acum încrustat pe mânere un logo foarte atractiv, în forma de “Z”, simbol al inovatiei tehnologice Zepter, care le diferentiaza de alte mânere.

Deci am aflat ca manerele sunt rezistente si pot sa le bag in masina de spalat :D dar eu vreau sa le bag in cuptor… despre asta nimic :( … Ma duc la sectiunea contact a siteul si acolo gasesc un numar de telefon, sun… imi intra robotul si-mi spune sa le las un mesaj ca ma cauta ei. Cand? Eu aveam nevoie de un raspuns pe loc…

O sun pe Oana, o prietena, si dupa ce da si ea niste telefoane imi spune ca nu se poate…

Am ramas dezamagit… au costat o caruta de bani si nu pot sa le bag in cupotor :( chiar daca or avea ele nush ce proprietatzi si sunt ele bune din alte puncte de vedere, cum sa nu pot sa le bag in cupor?

Poate m-am inselat… poate Oana nu a aflat bine… poate cine stie… chiar nu mai are nimeni astfel de oale sa-mi mai dea niste detalii “tehnice”???

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
99 comentarii
  1. mihai alalalt 12 Mar 2008 @ 08:56

    Hahahaha hahahhahahaha hahahahahahahha hahahahahahaha …*trag aer in piept*….hahahahaha hahahahha hahahhahhaa hahhahahaha

    Raspunde
  2. panterila 12 Mar 2008 @ 09:09

    am patit-o si eu cu o cratita care avea maner de ebonita…la un moment dat a inceput sa miroasa rau 8-| si deci mi-am dat seama ca nu e de bagat la cuptor :D cu alte cuvinte nu conteaza din ce e oala in sine, ci daca are manere de ebonita sau nu..la fel si c-o tigaie de la ikea pe care era s-o fac praf :P

    Raspunde
  3. ramona 12 Mar 2008 @ 09:12

    iti recomand o oala de lut cu capac perforat…efect garantat!!:)

    Raspunde
  4. naty 12 Mar 2008 @ 09:18

    Tocmai asta e problema oalelor….manerele! Se ard …deci interzis!

    Raspunde
  5. criserb 12 Mar 2008 @ 09:32

    @mihai – pe tine nu te-am inteles niciodata…

    @ramona – mda… si aia e 50 ron, nu mii de euro :(

    @naty – Multumesc mult.

    Raspunde
  6. criserb 12 Mar 2008 @ 09:33

    @panterila – eu mancar am intrebat inainte sa o bag in cuptor… daca mai ai probleme, intreaba-ma pe mine :P

    Raspunde
  7. panterila 12 Mar 2008 @ 11:06

    eu nu-s chiar asa curioasa :)) io invatasem la scoala ca ebonita e rezistenta la caldura..dar acu se vede treaba ca in loc de atatea lucruri care n-o sa ne foloseasca niciodata mai bine se faceau ceva cursuri de chestii practice..cum se face tocanita, cum se calca obiectele din matase, cu ce iasa petele de cafea, si de ce nu, cum se monteaza mobila ikea :))

    Raspunde
  8. Va|i 12 Mar 2008 @ 12:01

    Data viitoare scoate-i manerele :d sigur are niste surubele p`acolo… si asa vei fi multumit ca poti sa folosesti niste oale “care au costat o caruta de bani” :d/

    Raspunde
  9. criserb 12 Mar 2008 @ 14:13

    Hai ca am rezolvat-o :P

    Am sunat la Zepter si mi-au zis ca daca tot am de gand sa o bag in cuptor, trebuie doar sa-i dau jos ebonita, cica e treaba de cateva secunde si pot sa folosesc oala ca pe orice oala normala, si in cuptor si unde vreau eu :)

    Raspunde
  10. octavian 12 Mar 2008 @ 17:09

    destepti astia de la Zepter

    Raspunde
  11. Adrian 12 Mar 2008 @ 22:05

    Cristi, ai scris la un moment dat “@ramona – mda… si aia e 50 ron, nu mii de euro”. Sa-nteleg ca oalele alea ale matali au costat mii de euroi? :o

    Anyway… dupa un astfel de post am devenit deodata fascinat de oale! :P

    P.S.: Cineva face reclama la IKEA. ;) Huooo IKEA!!!

    Raspunde
  12. Ghiocel07 12 Mar 2008 @ 22:34

    De fapt aceste oale se folosesc pentru gatit sanatos, la abur. Deci nu pentru bagat in cuptor. Pentru cuptor sunt vasele de yena. Sau ma rog, cratitele obisnuite, de doi lei care nu patesc nimic si se preteaza la cuptor. Mai si astfel de vase, ti-i le-am oferit doar ! :d/

    Raspunde
  13. boo 13 Mar 2008 @ 06:52

    funny …n-are nimic a face cu topicul tau dar e misto

    Raspunde
  14. criserb 13 Mar 2008 @ 08:06

    @Octavian – cred ca ai avea si tu nevoie de niste oale d’astea, sunt sigur ca sunt pe gustul tau ;)

    @Adrian – poate nu mii, am exagerat si eu putin dar o mie tot au costat… si ma gandeam ca la banii aia poti sa le bagi in orice cuptor si tre sa reziste :)

    @Ghiocel – Am si d’alea ieftine dar nu destul de mari :P

    @boo – e vechi man, vechi rau :)

    Raspunde
  15. sip 13 Mar 2008 @ 09:01

    Abia acum aflu unde sunt OALELE MELE care le-am cumparat, intradevar cu multi bani, cand aveam varsta lui Criserb.
    Vin eu acasa mama…vezi tu !!!

    Raspunde
  16. sip 13 Mar 2008 @ 09:03

    @Ghiocel -Poate mi-ai dat si PAHARELE ????????:o

    Raspunde
  17. criserb 13 Mar 2008 @ 10:59

    @sip – cum sa le fi luat cand aveai varsta mea? sunt mult mai noi… au doar cativa ani :P

    Raspunde
  18. panterila 13 Mar 2008 @ 20:41

    mai nu se cheama ca fac reclama :)) ca eu sunt fermecata de concept si alte alea ce mai cresc pe-acolo si-asa ca inevitabil ajung sa folosesc ikea in loc de punct sau virgula. mi-am luat biblioteca cu 45ron, lampadar mare cu 30 si comoda tv cu 35, so viva ikea :)>-

    Raspunde
  19. criserb 14 Mar 2008 @ 08:10

    @panterila – biblioteca aia tine 3 carti in ea? :)

    Raspunde
  20. pantera mov 14 Mar 2008 @ 13:10

    ma…surprinzator dar tine, chiar mai multe. adevarat ca kilele de cursuri le-am pus pe raftul cel mai de jos, just in case. atasez si poze daca e nevoie de probe ca biblioteca mea nu e de carton [-(

    Raspunde
  21. adutza 13 Aug 2008 @ 19:46

    pot fi bagate in cuptor dar trebuie sa indepartezi plasticul ala kre din kte am inteles e prins cu niste suruburi sau asa cv….nu stiu exact.:)

    Raspunde
  22. Lieana 19 Sep 2008 @ 15:44

    avand in vedere ca in vasele zepter poti coace pe aragaz nu vad de ce ar trebui sa le bagi in cuptor. apoi este gresit sa le bagi in cuptor deoarece ele sunt gandite sa lucreze la temperaturi mici care nu depasesc 100 de grade iar in cuptor ai in jur de 200 deci dai peste cap toate caracteristicile vasului si il transformi in unul obisnuit.

    daca vrei poti sa faci pe aragaz mancarea pe care in mod obisnuit o faceai la cuptor, eu am copt chiar si placinta in vas, la jumatatea timpului trebuie intoarsa ca sa se faca si pe partea cealalta si iese f. buna, mai mult am facut omleta cu bacon si fara ulei, deoarece a putut lua grasimi de la carne si a iesit foarte pufoasa si a crescut foarte mult.

    ideea este sa stii sa folosesti corect aceste vase, deoarece secretul lor este gatitul la temperaturi f. mici in nici un caz la cuptior.

    Raspunde
  23. flory 26 Sep 2008 @ 10:54

    Am primit cadou oale zepter dar nu stiu cum trebuesc spalate prima oara si cum se utilizeaza ?Cum este cu termometrul de la capac?Vreau si eu instructiuni .Stie cineva?Va rog ca as vrea sa le folosesc.

    Raspunde
  24. liliana 3 Nov 2008 @ 12:26

    Am primit cadou oale zepter dar nu stiu cum trebuesc spalate prima oara si cum se utilizeaza ?Cum este cu termometrul de la capac?Vreau si eu instructiuni .Stie cineva?Va rog ca as vrea sa le folosesc.

    Raspunde
  25. vali 3 Jun 2009 @ 17:16

    Liliana, prima data trebuie degresate, deorece au un strat protector de lac. Trebuie sa le scufunzi in apa calda timp de 15 min, dupa aceea sa le cureti cu solutia de curatat de la Zepter.
    Referitor termocontrol acesta indica temperatura din vas. Ptr. a gati sanatos indicatorul trebuie sa se afle in spatiul verde de pe buton.
    Ptr. alte detalii: 0727354410

    Raspunde
  26. adina 9 Jul 2009 @ 11:31

    am si eu un set de oale de la royal …. si au un fund mai mult decat dublu vreo 5 straturi ar avea fundul oalelor, de unde stiu daca sunt zepter sau nu???? au capac cu termometru inca nu leam incercat, leam primit cadou, si in dosul manerului au putina ebonita , merg in cuptor ?? ce puteti sami spuneti?
    sunt destul de grele si un pret destul de ….. 16 piese cica ar costa 1400e.
    mna cadoul e cadou dar vreaau sal folosesc cum trebuie.
    as prefera daca imi puteti rapsunde pe email .
    va multumesc

    Raspunde
  27. Madana 9 Jul 2009 @ 15:34

    @adina daca au costat doar 1400eur 16 oale sigur nu sunt zepter, la zepter preturile incep de la 200 eur o oala.

    toate oalele de la ei au pe fund sigla zepter, verifica la tine sa vezi.

    ebonita se topeste in cuptior, deci nu se baga.

    in privinta asa zisului degresat este doar o chestie mirsava de marketing ca sa fie vandut si un produs lateral care poate genera vanzari in mod continuu – adica acel detergent special.

    faza proasta e ca oalele mele daca sunt nefolosite o perioada de cateva luni se innregresc singure in dulap. le-am “degresat” de mi-au sarit mie capacele cate 2 ore am frecat in continuu la fiecare si am consumat cate un detergent pe oala si tot se innegresc, auzisem cucoane care plangeau ca li s-a innegrit si le-am frecat de am innebunit si tot degeaba.

    am fost distribuitor zepter anul trecut si m-am convins repede – produse de calitate medie la preturi de produse de lux….60% se duce pe comisioane la managerul lui managerului lui managerul…intreaga increngatura.

    in plus in Iasi cucoanele celea sunt in stare sa faca orice pana faci semnezi contract de distribuitor si dai prima comanda si dupa aia te trateaza cu fundul daca esti distributior.

    Raspunde
  28. petrisor 11 Jul 2009 @ 17:40

    MAI OAMENI BUNI…. EU AM OALE ZEPTER DE 12 ANI SI LE-AM BAGAT SI IN CUPTOR.AM SCOS PUR SI SIMPLU MANERELE CA SA NU SE TOPEASCA SI APOI AM PUS VASUL RESPECTIV IN CUPTOR.
    VASELE SUNT FOARTE BUNE ……DOAR SA STII SA LE FOLOSESTI

    Raspunde
  29. Ghiocel07 11 Jul 2009 @ 18:23

    Dupa ce Zepterul meu a plecat la capitala, mi-am luat un set Solingen de care sunt foarte multumita.:)>-

    Raspunde
  30. dana 11 Jul 2009 @ 19:12

    @ghiocel – zepterul e in siguranta la Bucuresti si ne ajuta foarte mult :D multumim >:d<

    Raspunde
  31. vio 11 Aug 2009 @ 11:38

    Am primit si eu cateva oale cadou,le-am mai folosit ,dar nu mereu.Ma intereseaza acum instructiuni ptr.tigae.Eu am lasat-o sa ajunga indicatorul capacului la patrea verde si am pus pestele si carnea uscata cu un servet cum mi se spusese.S-a prins asa de tare ca nu mai stiam cum sa o curat,detergentul lor n-a facut fata desi am lasat-o la inmuiat cateva ore.Auzisem ca se fac si prajituri.A incercat cineva?

    Raspunde
  32. Madana 15 Sep 2009 @ 14:45

    pentru prajit trebuia sa fie la ultima treapta de temperatura, se prind foarte putin….probabil oala ta nu era destul de calda de la inceput si s-au prins. iei una bucata spatalor de sarma si freci vreo ora si atunci is curate…

    prajituri… sa nu exageram.

    Raspunde
  33. geo 18 Oct 2009 @ 00:34

    ~X( nu sunt c-am skumpicele????????????????

    Raspunde
  34. cristina t 12 Nov 2009 @ 00:05

    Da , bineinteles ca si prajituri.Eu am facut crema de zahar ars , a iesit trasnet. Vezi :retete probate in vase Zepter Corina Iacob.Tot felul de mancaruri.POFTA BUNA !

    Raspunde
  35. flory 21 Nov 2009 @ 19:24

    Vasele sunt foarte bune, mancarea are alt gust pentru ca in ele se fierbe la temperaturi mai mici de 100 grade si nu se pierd mineralele si sarurile, cum se intampla in celelalte vasele.
    Cel mai bine este sa mergeti la prezentarile organizate de colaboratorii Zepter.

    Raspunde
  36. madana 22 Nov 2009 @ 14:43

    La 900-1200 RON oala nu sunt scumpicele ci exagerat de scumpe si asta fiindca este un MLM unde peste 50% se duc pe comisioane la maganera lui managera lui mangera…

    Am fost distribuitoare si am oale zepter si vreau sa spun ca nu sunt chiar atat de grozave pe cat spun babele care organizeaza prezentari. Le folosesc conform instructiunilor si tot se mai prinde si se mai arde la fund asa ca….faza cu fiertul fara apa si nu se prinde nimic nu are nimeni timp sa creada, in schimb da, legumele au un gust si o savoare speciala gatite la zepter.

    Raspunde
  37. mirela 5 Mar 2010 @ 12:49

    manerele sunt din bachelita..
    merg bagate la cuptor vasele, dar trebe sa le dai manerele jos…dar ceea ce vrei sa gatesti la cuptor, se face la fel de usor pe aragaz, kiar la focul cel mai mik…nu vor exista probleme…

    Raspunde
  38. Ioana 10 Mar 2010 @ 14:50

    Nu este necesar sa puneti vasele Zepter la cuptor, si nici indicat. Ele sunt facute sa gateasca la o temperatura controlata, pentru a pastra calitatile preparatelor. Cu aceste preparate va hraniti nu numai va saturati.Se gatesc legume fara apa, dar daca doriti sa faceti un orez cu legume, puneti o parte orez si trei parti apa, legumele si condimentele,toate odata la foc tare, pana incepe sa fiarba, apoi se stinge focul, fara a ridica capacul. Mancarea se fierbe in continuare. Se poate consuma, dupa ce scade temperatura in vas. Se pot face si prajituri(aluaturi)fara a se baga vasul in cuptor.
    Pentru prajit, carnea trebuie sa nu fie inghetata sau umeda, se desprinde singura de pe vas cand este gata. La prajitul cu ulei (snitele, chiftele) nu se pune capacul. Uleiul nu se arde in timpul prajitului.

    Raspunde
  39. daniel 18 Mar 2010 @ 12:01

    Am un set de oale Zepter de 10 ani Junior nefolosite/nedegresate macar si as dorii sa le vand la un pret acceptabil tel.: 0726230411

    Raspunde
  40. criserb 18 Mar 2010 @ 12:08

    Daca ti-as spune ca aici nu e okazii.ro ai zice ca sunt rau?

    Raspunde
  41. lenuta 26 Mar 2010 @ 11:29

    buna ati auzit de oalele de la Mada Corporation si de plita cu inductie magnetica.Ce parere aveti si ce imi puteti spune urmeaza sa le cumpar si mar interesa paca stiti ceva?

    Raspunde
  42. loredana 16 May 2010 @ 20:00

    mare teapa…….:d :d :d :d :d

    Raspunde
  43. criserb 16 May 2010 @ 21:36

    @loresana – da, stiu, strugurii sunt acri :)

    Raspunde
  44. Jojo90 1 Jul 2010 @ 16:53

    Buna!! Am fost si eu la un interviu astazi la Zepter(ca sa fiu reprezentant la ei) prezentarea mi s-a parut ok da am auzit de la cunostinte ca sunt produsele cam scumpe, iar la interviu nu ne-a dat nici un detaliu in legatura cu preturile …si pe criza asta nu se mai indura nici dracu sa cumpere…:d zic eu spunea madana 900-1200 RON. Da ce au oalele alea asa de special??sunt din aur? :-\”
    Daca ati folosit produse de la Zepter spuneti-mi si mie pls ce parere aveti.Multumesc mult!!

    Raspunde
  45. Ioana 5 Jul 2010 @ 12:29

    Da, unele sunt si aurite, sunt foarte frumoase, da nu asta e cel mai mare atu…
    sunt economice(timpul de preparare al alimentelor se reduce cu pana la 80%, deoarece au baza acuterm- adica acumuleaza caldura in interiorul vasului), sunt sanatoase (otelul din care sunt confectionate este compatibil cu corpul uman( din el se confectioneaza proteze), gatirea la temperaturi controlate face ca preparatele sa te hraneasca , nu numai sa te sature, nu dezvota microbi… mancarea nu se altereaza…),gustul mancarii este deosebit de bun, satios, fara adaos de sare sau ulei…
    Merita banii pana la ultimul cent, si daca devii reprezentant ai o multime de facilitati la achizitionarea vaselor… Nu vei mai dori sa gatesti in alte vase! Succes!

    Raspunde
  46. Borana 25 Jul 2010 @ 16:50

    Ei uite ca eu am fost distribuitor si mi-am luat alte vase, ca lasam exagerarile se vede Ioana ca esti distribuitoare ahtiata dar eu nu am vazut groaza de facilitati decat cate un muc cadou la comenzi de 500-1000 euro dar hai sa fim seriosi, chiar nu se merita, am oale zepter si poti sa spun ca poti da banii pe oale pentru uz profesional, de restaurant din alea de inox (acelasi 18/10 ca la zepter) si sunt extraordinare si alea, tin mancarea calda cate 5-6 ore.

    Raspunde
  47. Adriana 11 Aug 2010 @ 23:20

    Raspuns pentru tinerele domnisoare si doamne care folosesc vasele Zepter asa cum cred ele. Va invit pe toate la un curs de COOKING ART care se tine sambata la orele 10-12 pentru ca acolo vi se va explica exact cum se gateste in vasele ZEPTER. Cred ca atunci cand le-ati cumparat, nimeni nu a stat sa va explice exact in detaliu modalitatile de folosire si preparare a alimentelor in aceste vase. Va rog pe toate sa luati de urgenta legatura cu mine pentru a va da detaliile in acest sens.
    [email protected]
    Vasele Zepter sunt exceptionale (altfel nu ar mai fi credibila si durabila afacerea Zepter si Holdingul international Zepter s-ar prabusi. Dar dimpotriva, 65000000 de clienti sunt cei care au cumparat vasele Zepter si nu numai si asta in lumea intreaga. Credeti ca strainii nu sunt pretentiosi? Germanii, elvetienii, belgienii, danezii, egiptenii, arabii din Emiratele Arabe Unite, americanii, australienii etc? Oare toti au impresia ca vasele Zepter sunt o porcarie? Atunci de ce nimeni nu se plange? De ce tot mai multi din lume le cumpara si le folosesc? De prosti? Nu, dimpotriva.
    Aici, in Romania nu stiti sa le folositi, de-asta vi se par proaste. Ele sunt premiate cu aur la toate Saloanele internationale de cei abilitati sa le testeze si sa-si dea verdictul. Credeti ca ar lua atatea medalii de aur daca nu ar fi bune?
    Veniti la cursuri, invatati sa le folositit cum trebuie si atunci veti fi pe deplin satisfacuti de rezultate. DAR VENITI. Nu doar dati din cap si promiteti si pe urma lasati balta. Superficialitatea si delasarea reprezinta moartea secolului 21. Voi trebuie sa fiti altfel decat restul. Aratati ca va pasa de familiile voastre, ca vreti sa fiti sanatosi. Veniti la cursuri. Sunt gratis.
    Contactati-ma. tel. 0751822118 Adriana

    Raspunde
  48. Adriana 22 Aug 2010 @ 16:28

    Toate doamnele si domnisoarele care au in bucatarie vase de gatit Zepter sunt invitate la COOKING CLUB, salonul in care se discuta despre nutritie, diete, retete, cum sa gatim sanatos si corect, prezentam greseli pe care le fac cele care gatesc incorect in vasele Zepter pentru ca nimeni nu le-a explicat. Vineri 27 august orele 17.30 sunteti toate asteptate la sediul Zepter international Romania Import-Export in Bd. Unirii nr. 70 (urmatoarea statie dupa Traian, venind cu autobuzul 104 dinspre Piata Unirii).
    Va rugam insistent sa veniti, caci veti asista la o prezentare a modului corect, eficient, sanatos si economic de a gati in vasele Zepter FARA A ARDE vasele, minerele, fara a strica nimic, fara a consuma ulei, apa si apoi veti degusta tot ce se gateste acolo. PUTETI SA PUNETI INTREBARI, caci este vorba despre un club de gatit unde toata lumea participa cu intrebari pentru a se lamuri pe deplin asupra acestor vase de bucatarie exceptionale si unice in lume.
    Va asteptam cu tot dragul. Va rugam sa confirmati venirea dumneavoastra si a tuturor celor dragi pe care sa-i aduceti, scriindu-ne la adresa de email: [email protected]
    Va multumim si va asteptam in numar cat mai mare.

    Raspunde
  49. Adriana 22 Aug 2010 @ 16:33

    NU E NICI O TEAPA CU VASELE ZEPTER, DAR NU SUNTETI INFORMATI DE NIMENI.
    MATERIALELE DIN CARE SUNT LUCRATE SUNT SCUMPE CACI AU O REZISTENTA SPECIALA. DE CATE ORI ATI FOST LA PREZENTARI SAU LA CURSURI, SEMINARII, SAU MACAR SA INTREBATI PE UN SPECIALIST IN DOMENIU???
    SUNT SCUMPE DAR SE POT CUMPARA IN RATE FIXE, FARA CA PROCENTUL SA CREASCA. NU MAI VORBITI INAINTE DE A VA INFORMA. SI ASTA E UN SFAT PENTRU ORICE DOMENIU DE ACTIVITATE, NU DOAR PENTRU VASELE ZEPTER.

    Raspunde
  50. Adriana 22 Aug 2010 @ 16:37

    – vasele zepter nu se pun in cuptor !!!
    – nici macar nu e nevoie sa le puneti in cuptor; se poate gati de minune pe foc mic si fara cuptor; pentru asta se cheama vase Zepter.
    – veniti la prezentari si seminarii si invatati
    E mai simplu decat sa improscati cu noroi din ignoranta.

    Raspunde
  51. Borana 29 Aug 2010 @ 15:40

    Ca fosta distribuitoare pot spune ca sunt bune dar nu chiar atat de bune cat le place unora sa exagereze. Pretul care il merita un vas ar fi 250-300 lei in nici un caz 800 dar trebuie platite comisioane grase la toata reteaua de babe care fac parte din tzepter.

    Singurul produs care isi merita banii chiar aproape 800 lei este MIXSY care este un super mixer multifunctional.

    Raspunde
  52. gabi 30 Aug 2010 @ 16:17

    SUNT T O T A L DEZAMAGIT DE ACESTE <> OALE.nU ISI MERITA BANII.Nu sunt cu nimic mai sus in comparatie cu banalele oale obisnuite.Costa o intreaga avere si chiar nu merita.:(( :(( :(( :(( :(( :((

    Raspunde
  53. Isabela 30 Aug 2010 @ 22:10

    Num vasele Zepter sunt proaste, banale si mai cum vreti sa le denigrati, ci voi habar nu aveti cum sa le folositi.
    Mergeti la training-uri, seminarii, intrebati specialistii cum se gateste sanatos si CORECT si veti afla raspunsul. Daca vreti sa gatiti in vasele Zepter la fel ca in oalele voastre de 2 lei, sigur ca le stricati si va bateti joc de ele, dupa care spuneti ca vasele Zepter sunt de vina. Milioane de oameni din lumea intreaga au vase Zepter si se bucura de calitatea lor, dar voi care roadeti seminte si ascultati manele e normal sa nu stiti sa le folositi pentru ca nu va intereseaza sa invatati. Daca le-ati cumparat de la consultanti Zepter, acestia trebuie sa va invete si sa le folositi cum se cuvine. Firma Zepter International este elvetiana si are produse de cea mai buna calitate existente in lumea intreaga. Au primit sute de premii internationale. Elvetia nu e Tigania si nici Turcia sau India.

    Raspunde
  54. Borana 7 Sep 2010 @ 14:20

    Asa zisele traininguri vrei sa spui, am fost distribuitoare si echipa era formata din niste femei aflate la menopauza si niste babe, crezi ca invata cineva clientii cum sa foloseasca oalele……..si stii ce? Daca dai dracului 10 mil. pe o oala nu ar trebui ca minunata firma ca aiba bunul simt sa iti puna niste instructiuni de folosire ca sa nu se mai trezeasca una ca Izabela sa spuna ca nu stiti sa le folositi, asta e respect pentru client si targetare pe produse premium, eventual de lux.

    Si daca sunt garantate toata viata de ce nu vin cu certificat de garantie, nici macar produsele electrice nu au garantie si nu respecta legea asa ca mai lasa-ma cu firma ta elvetiana cu tot. Poate in alte tari s-or vinde altfel dar in Romanica tot un rahat a iesit si din afacerea asta.

    Raspunde
  55. gabi 8 Sep 2010 @ 10:48

    Isa….gandesti cam mult!Si asta n ar fi o problema dar o faci TARE TARE PROST.Abtinete!Parerea noastra era aceea ca sunt extraordinar de scumpe in comparatie cu utilitatea lor.Nu sunt cu nimic mai “altfel”ca o simpla oala.
    Si altceva,”tiganii”la care tu SUBTIL faci referire mananca la tuci sau la restaurant asa ca noi nu facem parte din aceasta categorie atat timp cat gatim acasa si incercam sa scurtam perioada in care stam in bucatarie pt ca efectiv timpul e scurt.Este usor sa te ascunzi in spatele unui comentariu doar pt ca probabil este una din afacerile tale.Poate.Este o afacere prin care oamenii sunt pacaliti,realitatea este alta(NU SUNT BUNE)si poate ca e adevarat ca orice lucru elvetian(asta presupunand in primul rand C A L I T A T E)ARE UN GERTIFICAT DE GARANTIE.
    TU N AI DE UNDE SA STI ASTA?!

    Raspunde
  56. Eugen 8 Sep 2010 @ 14:50

    Am o mica nelamurire , toti ziceti ca oalele asa si pe dincolo ( ma refer la oalele zepter ) dar nimeni nu a spus ca ele nu ermetizeaza bine , mai ales sa si folosesti plita lor care este jale cu J mare si care merge in 2 trepte ori prea tare , ori prea incet ( mai si spun ca au plita pentru astfel de oale ) . Am o cunostinta care a fost distribuitor zepter , imi spunea ca la prezentari se chinuia foarte mult sa faca ermetizarea si aratau foarte penibili mai ales si cu o gramada de invitati . Un sfat , mergeti la o prezentare zepter si cand va mai face demonstratia cu oalele

    Raspunde
  57. Eugen 8 Sep 2010 @ 14:54

    ceretii voie sa ridicati capacul cand ei spun ca este ermetic si o sa observati o mare surpriza . Uitativa si asa la o oala si la forma capacului sa observati ca inclinatia data acelui capac nu o sa poata niciodata sa tina particula de apa astfel incat se fie o ermetizare corecta si reala , ei dau la mic ca sa nu iasa abur , doar atat si cand te mai uiti si la pret observand asemenea deficiente … sa nu mai zicem si de filtrul de apa care nu elimina virusii si bacteriile , eu inteleg ca are 5 filtre , dar acea apa tinde spre o apa distilata , o apa saracita in minerale ( ceea ce are mare nevoie corpul uman )

    Raspunde
  58. Eugen 8 Sep 2010 @ 14:58

    apoi dupa ce ati fost la o prezentare zepter mergeti si comparati cu o prezentare iCooK de la Amway , si incercati acelasi lucru , sa ridicati capacul cand s-a facut ermetizarea ( o sa observati o mica mare diferenta ) ermetizarea se poate face inclusiv la rece , doar punand un strop de apa pe marginea tigaii si o sa obtineti o ermetizare . Cunosc persoane care au incercat sa dezermetizeze oala iCook chiar si cu ciocanul si surubelnita , singura posibilitate dupaia sa ridicati capacul este sa puneti din nou putin pe foc . O sa vedeti intradevar cine merita banii , iar referitor la pret , este cu mult mai mic si mai corect . Cautati-ma

    Raspunde
  59. Isabela 8 Sep 2010 @ 22:26

    Veniti vinerea la orele 18 la o prezentare Zepter la Cooking Club, acolo unde vorbeste despre hrana sanatoasa si corecta. Vorbiti tot timpul pe blog, pe site despre jalea de la Zepter, dar ridicati in slavi Amway. Si eu am fost distribuitor Amway, asa ca nu scriu in necunostinta de cauza. V-am scris si va scriu mereu si mereu, iar si iar, pana cand poate, veti intelege romaneste. VENITI VINEREA LA ORELE 18 LA COOKING CLUB, SEMINARUL DE GATIT SI PUNETI INTREBARI, PRIVITI, AUZITI, STATI DE VORBA CU MANAGERUL CARE PREZINTA ACEST SEMINAR.
    V-am mai scris si va scriu iar si iar si iar si iar pana cand veti invata sa cititi clar. NU mai improscati cu noroi in necunostinta de cauza, doar din ignoranta si rautate. Mergeti la compania Zepter in b-dul Unirii 70, la Cooking Club, in oricare vineri orele 18, aduceti si televiziunea sa filmeze, aduceti pe cine vreti voi, caci rautatea voastra nu are limite. Faceti tot ce va sta in putinta ca sa faceti rau, dar veniti acolo. Stati de la inceput pana la sfarsit, uitati-va la toate cele, intrebati, testati, puneti mina pe ele, luati capacele, faceti voi tot ce va sta in putinta ca sa denigrati Zepter si sa ridicati in slavi Amway, dar dupa ce veniti , dupa ce vedeti, dupa ce puneti miinile voastre, dupa ce puneti intrebari. Oricum sunteti si veti fi nemultumiti, caci orice distribuitor Amway linge degetele Amway si denigreaza tot ce ii sta in cale.

    Raspunde
  60. Borana 10 Sep 2010 @ 01:25

    Isa – iar tu lingi degetele zepter ca sa fiu in ton cu afirmatia ta despre amway.

    Isa draga spune-mi de ce dracu nu se da certificat de garantie la mixsy sau la aparatul de vidat? Si la garantia pe viata a oalelor de ce nu se da un certificat de garantie? Eu zic ca asa e normal mai ales la niste produse de lux. Dar de aici se vede profesionalismul.

    Eu am fost distribuitoare Zepter si mi s-a urat de atatea porcarii cate mi-au fost date sa vad. Nici pana in ziua de astazi nu mi-a explicat nimeni cum e cu indicatorul de pe capacul de pe vas…rosu e pentru copt dar cu restul cum ramane? Dupa ce au vazut contractul gras de 1500 de eur manageritzele de ocazie nu au mai explicat nici un rahat cum se folosesc oalele…si daca am dat un car de bani era normal sa primesc niste instructiuni scrise in pachet cu modul de folosire al temperaturii…nimic draga Isa, nimic!

    Asa ca ia oalele si dati-le in cap si mai lasa-ne cu “compania” ta.

    Raspunde
  61. mariana 12 Sep 2010 @ 16:05

    Stau si citesc ce scrieti si ma intreb cam cu ce va ocupati voi si ma conving ca sigur sunteti romani, ca altfel n-ati mai arunca cu gunoi cand intr-o firma, cand intr-un corespondent de pe-aici.
    Doar in tara asta se poarta atat de crunta “politete”.
    Am oale, vacsy, micsy, aspirator si bioptron de 10 ani. Am gatit si la oale emailate, ca nu m-a nascut mama in puf, am muncit pt fiecare ban, nu l-am furat, suntem bugetari nu cu salarii nesimtite, asa cum ne-au pus unii in carca si cum de fapt sunt aproape toti bugetarii.
    Am facut un contract la zepter, recunosc atunci cam imprudent dpdv al venitului, dar nu-mi pare o secunda rau.
    Nu sufar de fite, nu sunt fana Botezatu, dar cu vasele am scapat de o gastrita gata sa degenereze in ulcer, acumulata in anii de seral ceausisti.Si am putut sa invat in timp ce gateam, sa fac temele cu pustii mei,sa-mi pregatesc doctoralul pentru care am muncit 3 ani de m-au gasit toate cele si imi taie astia acum banii, sau efectiv sa stau sa lancezesc, fara sa mestec in ele si sa frec la aragaz.
    Daca sunteti nemultumiti de ele, inseamna ca nu vi s-au dat toate informatiile necesare.
    M-am mutat in afara Buc. unde nu abunda zona de hiper si mini market-uri asa ca Vacsy ma scoate din grija de a nu uita sa iau din oras ce-mi trebuie.Imi fac aprovizionarea sambata si am tot ce-mi trebuie timp de o saptamana. Daca sti cum sa pastrezi alimentele pe care dai o caruta de bani, Vacsy poate fi testerul de care ai nevoie sa vezi ce magazin aduce mezeluri proaspete sau branza de calitate. va invat eu cum daca sunteti interesati. cand le-am cumparat eram atat de saraci ca nu ne permiteam sa aruncam nici o coaja de salam si afirm cu sinceritate ca si-au meritat banii. Sunt chimist, am stiut cum sa le intretin cu substante comune, chiar daca periodic, de două ori pe an le spal cu detergentul Zepter si pe ele si pe vase.
    Cu micsy fiecare dintre noi isi pregateste ce vrea, chiar daca mezinul l-a testat intai pe post de bormasina in piesele de lego. E si acum intact, il mai ungem din cand in cand si trage tare. Cu el fac salata de beuf intr-o jumatate de ora si singura leguma pe care nu pot s-o toc este cartoful. maioneza o fac in 5 sec.Va invat cum daca nu vi s-a spus.
    Cu aspiratorul, primul care a aparut la Zepter,mi-am vindecat copii de rinita alergica ce conducea aproape lunar la rosu in gat si la tratament cu antibiotice. Pentru el am facut CAR. A meritat dobanda. Il am si acum, am schimbat de patru sau cinci ori filtrele in 7 sau 8 ani si m-a costat cam 15-20 euro pe set.
    Bioptronul, asistenta noastra permanenta, este favoritul zonei si al familiei. Pentru ca nu mai reuseam sa-l mai recapat de pe la parinti, a trebuit sa mai cumpar unul. Acum imi pare rau ca l-am luat pe cel mic, pentru ca anul acesta am suferit o operatie foarte mare (25 cm) care din habar n-am ce motiv nu se inchidea, ajunsesem aproape de pensionare (90 zile de medical). Ajunsa acasa de la spital, cu cele doua bioptroane, de-o parte si de alta a corpului in doua saptamani am reusit ce nu reusisera la spital si am putut reincepe serviciul.
    Nu credeti va primesc la mine oricand sa va arat ce fac toate aceste produse.
    Si ca sa nu ma acuzati ca fac reclama, va spun ca, din client, tot punandu-mi cunoscutii in legatura cu dl. care mi-a prezentat atat de onest aceste produse, am ajuns ca, in urma cu cativa ani, sa devin colaborator la Zepter. M-am oprit cu doctoratul fiindca, in tara asta nu sunt doar prosti, cum vor onorabilii ce ne super conduc de vreo 20 de ani, sa devenim.
    Acum , consultand site-urile firmei sa vad cam care mai este activitatea firmei si daca ar mai merita sa colaborez cu firma, am gasit randurile acestea si am simtit nevoia sa va scriu aceste randuri.

    Tinand cont ca m-am perfectionat in cei 17 ani de casnicie in tainele bucatariei si in cei peste 12 ani de stagiu de utilizator Zepter, pot sa afirm ca sunt produse in care cred, pe care le-am folosit, de care si acum sunt multumita, care au facut si fac ce mi s-a promis ca fac, care au rezistat in timp asa cum a fost garant si desi costa cam mult pentru vremurile astea “nebune”, merita atentie si investirea brumelor de resurse.
    daca ai vreo nemultumire/nelamurire cu ce ti-am prezentat asta este adresa mea de mail: [email protected]
    te rog doar sa arati respectul pe care vi l-am aratat eu in aceste randuri, adica sa fii civilizat.
    asa ar trebui sa fim oameni buni, ca altfel ne inghenunchiaza astia iremediabil. nu suntem nici prosti, nici puturosi, avem o istorie, ne-am nascut ca natie acum vreo doua mii de ani, nu am coborat din grota acum 20 de ani.
    NU LE MAI DATI SATISFACTIE, FIIND CLEVETITORI! INTREBATI-VA SI AJUTATI-VA!

    Raspunde
  62. mariana 12 Sep 2010 @ 16:12

    Ma lamuriti si pe mine, animalutul asta ce apare langa nume, ti-l da cine? ca al meu e tare urat?

    Raspunde
  63. edy 26 Nov 2010 @ 08:31

    Isabela si Mariana banuiesc eu sunt aceeasi persoana, daca ma insel in mod sigur mariana este distribuitoare zepter.Eu am cumparat mai multe produse de la zepter , intr-o anumita masura am fost multumit.Mariana vorbeste de vacsy ,am si eu , la prezentare ne mintzea ca vasele sunt ….. si sunt…… eu am bagat la cuptor un vas si nu este termorezistent , mi s-a crapat(imprashtiat) in cuptor de am stat sa curat la cuptorul ala de-am inebunit.Cand am luat legatura cu reprezentantul zepter mi-a zis ca sunt termorezistente in sensul ca daca pui ceva cald in ele ………….

    Raspunde
  64. edy 26 Nov 2010 @ 08:35

    In continuare sa va explic ,cea mai mare dezamagire a fost esspresorul ,care dupa doua cafele pufaie ,improshca etc etc .Daca am mers cu el la zepter la sediu l-au dus la service , la garantie si cica nu are nimic mai trebuie si el curatat din cand in cand cu anticalcar . DIN CAND IN CAND ? la fiecare doua cafele ?

    Raspunde
  65. mariana 28 Nov 2010 @ 18:56

    isabela si mariana nu sunt aceeasi persoana.
    Edy, vasele termorezistente nu sunt de nedistrus, conteaza sa nu le sochezi termic, esti sigur ca nu asta ai facut?
    sticla vaselor Yena este de tip Pyrex, o sticla borosilicatica, nu are un indice de refactie prea ridicat, cum au vasele de la VacSy, fiindca nu acesta este rolul ei, ci sa rezite termic si la agresiunea chimica a substantelor.
    daca cineva ti-a spus ca vasele de la VacSy sunt de tip Yena a gresit.
    eu nu am folosit vasele de la VacSy pentru gatit fiindca an vasele de gatit Zepter, iar cuptorul il folosesc doar cand fac cozonaci sau cantitati mai mari de prajituri.
    in ceea ce priveste expresorul, nu am acest produs, nu beau cafea de la expresor, desi sunt fan cafea, trei stacane pe zi. dar, daca imi permiti, iti dau un sfat. cea mai sanatoasa cafea este cea oparita, cu apa clocotita varsata peste cafea, eventual si zahar. nu sunt deteriorati antioxidantii naturali din cafea si in plus are si caimac. calitatea apei cu care o faci ii permite potentarea aromei.
    cafeaua facuta cu apa purificata are alt gust.
    in rest, daca mai aveti probleme apelati, am insa alta adresa de mail acum: [email protected]
    toate cele bune

    Raspunde
  66. Dănuţ 4 Dec 2010 @ 15:52

    Sunt colaborator Zepter International Romania Import Export S.R.L.
    Toate produsele zepter au garantie in baza facturii de cumparare conform legislatiei din Romania, 1 an sau 2 ani functie de tipul produsului.Dupa accea are service contracost asigurat la birourile teritoriale zepter. Fiecare produs are instructiuni de utilizare traduse in limba romana. Toate produsele sunt super calitative, dar trebuie sa colaborezi cu consultantul de vanzari pentru a invata. Vasele zepter nu se baga niciodata in cuptor deoarece mânerele sunt din ebonita si crapa la temperaturile din cuptor. Vasele zepter sunt facute special pentru a lucra si in sistem de cuptor, dar pe ochiul de aragaz, la foc mic, pentru a nu se distruge nutrientii si vitaminele. Cu termocontrolul se asigura fierberea la max. 97 grade celsius ( zona de lucru in verde) pentru ca peste 100 grade se distrug vitaminele, mineralele si nutrientii.
    Pentru oferte de pret,poze, filme,contractari/relatii tehnologice si performantele produselor va stau la dispozitie la adresa de e mail [email protected] Atentie : nu raspund la provocari ; am o vechime de peste 15 ani la Zepter si va pot informa exact cu detaliile tehnice si performantele Zepter.
    Cu respect pentru toata lumea.
    CONSULTANT ZEPTER INTERNATIONAL ROMANIA IMPORT EXPORT S.R.L.
    Ing.ec. Foarfecă George Dănuţ :-h

    Raspunde
  67. Clientul 16 Jan 2011 @ 01:25

    Am citit ce ati scris mai sus. Interesante puncte de vedere.
    Eu unul o sa ating un aspect cu care intri in contact la prima prezentare de la Zepter.

    Dupa toate demonstratiile de rigoare vine tombola. Bineinteles toata lumea fericita ca poate castia premiul cel mare. Nu va faceti sperante este deja dat.
    Cum? Aveti rabdare va explic imediat.

    Cum spuneam dupa toate demonstratiile vine vremea tombolei. Esti pus sa completezi un formular unde trebuie sa recomanzi cativa prieteni. Prima oara ti se spune sa treci 3 nume si numere de telefon (minim pentru a participa la tombola). Se revine apoi (initiativa o are o doamna octogenara) si se spune: “ca sa participi la tombola trebuie cel putin 5 nume si obligatoriu numere de telefon”. Bineinteles toata lumea se conformeaza ca doar vrea sa castige. In timp ce tu te gandesti pe cine sa mai pui pe lista din senin apare un copil tare dragut care va extrage castigatorii.
    Nimic special pana aici.
    Incepe esxtragerea, se trag cinci castigatori. Stati linistiti nu vei fi voi castigatorii marelui premiu si va spun si de ce. Interesant de unde a aparut acel copil care din cate se lasa de inteles era si el venit la prezentare. Mai oameni buni dar daca era venit si el asa la prezentare de unde draq stia asa de bine ce trebuie sa faca nu stiu. Se vedea pe fata lui cat de inst5ruit era.
    Oricum ideea este ca toata lumea a completat niste formulare insa in “urna” s-au introdus si doua formulare de dimensiuni mai mari. Unul era compus din doua foi una verde si una alba (asemanatoare cu restul) siar celalalt era compus doar dintr-una alba. Mai al dreaq copil daca nu le-a cautat in “urna” pe astea la sfarsit fara sa clipeasca. Initial am zis ca mi s-a parut dar nu este asa.

    Nu m-a jignit decat atitudinea tiganeasca a unui astfel de brand.

    Raspunde
  68. D Moisescu Doina 28 Jan 2011 @ 12:01

    Sint nemaipomenite! am de 10 ani si sint FFFFFFFFFFFmultumita

    Raspunde
  69. vio 5 Feb 2011 @ 10:42

    Capacele sincro de la oaleele zepter,catastrofal de prost facute,dupa un anumit nr de folosire,mare surpriza,o sa etanseze din ce in ce m-ai prost.A fost dus la reprezentanta pt remediere,dupa cateva folosiri,din nou acceasi problema.Mentionez ca au garantie pe viata (Daca nu sant folosite)

    Raspunde
  70. Dănuţ 5 Feb 2011 @ 18:01

    Măi VIO,
    Te rog să mă crezi că folosesc vasele zepter din 1994, inclusiv capacul sub presiune SINCRO-CLICK model 1, acum este pe piata nr.2, noul model, si nu am avut nciun fel de probleme cu el. Poate ai umblat la capac , l-ai desfacut si nu ai mai stiut sa-l montezi la loc asa cum trebuie. Garnitura mea are 17 ani si nu a trebuit s-o schimb pina acum, intelegi ?…Poate cand l-ai demontat si curatat nu ai mai montat normal cele 2 supape si garnitura. Mergi cu el la service daca nu rezolvi, da-mi telefon la 0721803142 sa-ti spun ce ai de facut,o.k. ?…

    Raspunde
  71. simona 13 Apr 2011 @ 08:03

    daca-mi permiteti asi face citva aprecieri: este adevarat ceeace se scrie in comentariul “Clientului” am avut si eu aceeasi senzatie cind am fost la o prezentare, dar ceeace este mai grav ,este ca datorita faptului ca prturile nu se fac cunoscute pentru toata lumea, reprezentantii pentru ca sinr romini lacomi umfla preturile ,iar cei care nu au de unde se informa dau banii ca prostii la niste tilhari. Acest lucru scade mult prestanta firmei.Alt motiv de neinteles, este dece firma nu are adresa de e-mail unde sa primeasca direct reclamatiile bineinteles cele justificate, in acest fel ar avea un control asupra colaboratorilor care nu toti sint de buna credinta. Sint o clienta care daca nu aveam internet eram smecherita de citeva sute de euro. Asta este parerea meaFIRMA ELVETIANA CU COLABORATORI ROMANI- RUSINE CELOR HOTI SI LACOMI.

    Raspunde
  72. georgebc 14 Apr 2011 @ 12:58

    Mare prostie la romani! Mare de tot! Auzi la el, a vazut el formulare mai mari?
    Chiar ca persoana care a vazut asta are o atitudine de.. client vesnic pacalit! De ce nu ai demonstrat d-le ca e facatorie atunci, pe loc? Ca stii si mneata ca dupa razbel… Mama ei de viata si de popor tampit!

    Raspunde
  73. georgebc 16 Apr 2011 @ 16:05

    Inca o mare prostie pe care am vazut-o la unul de aici. De ce sa le introduci d-le in cuptor daca ele insele sunt un adevarat cuptor?
    Cine ti-a zis tie omule ca sunt din material de tanc? De unde dracu scoateti inventiile astea? Este intr-adevar otel inoxidabil, dar de densitate mare si fundul oalei are o construnctie aparte, dar intreaga constructie este gandita in mod special tocmai pentru a face minuni: sa fiarba fara apa, sa tina caldura mult mai mult comparativ cu tentativele de oale din comert, sa consumi foarte putin gaz, sa ai un gust la mancare de nota maxima, sa nu duci in eter toti nutrientii folositari vietii…si cate si mai cate. Ca pretul ne bate la cur, asta e alta problema, daca nu e problema noastra in general.

    Raspunde
  74. Clientul 17 Apr 2011 @ 09:12

    Buna ziua domnule GEORGEBC.

    Ne bucuram ca sunteti roman ca faceti parte din acelasi popor.
    Cine seamana se aduna. Asa cum ati invata la scoala daca a=b si b=c atunci si dvs. sunteti si aici va citez: “tampit” singularul de la tampiti cuvant folosit de dvs. in coment.

    Va multumim ca sunteti alaturi de noi.

    Numai bine.

    Raspunde
  75. aurashul 22 Apr 2011 @ 16:14

    Calitatea produselor este foarte buna,toate functioneaza conform specificatiilor , … dar sa platesi de trei ori pretul normal cred ca este o exagerare …

    Raspunde
  76. Lilina 27 Jul 2011 @ 15:15

    am si eu vase de gatit Zepter, mixerul Mixsy, sistemul de vidare si aspiratorul si sunt FOARTE multumita de ele desi recunosc ca au preturi cam mari (cel putin pt.buzunarul meu :), norocul meu ca am o mama generoasa..)
    Trebuie sa mergeti la prezentari unde vi se explica fiecare produs cum trebuie folosit. Decat sa va plangeti mai bine va faceti timp sa mergeti la ei la prezentari si o sa aflati cat de usor este sa gatesti in vasele Zepter.
    Nu e nevoie sa introduceti vasele la cuptor, se gateste foarte bine pe ochiul de la aragaz, la foc mic. Si daca vreti neaparat sa le introduceti la cuptor desfaceti capacul si manarele si le puteti introduce. Eu am rumenit friptura bine pe ochiul de la aragaz !! Imi iese o friptura de vita dementiala si nu sunt o mare bucatareasa.

    Succes

    Raspunde
  77. gas diana 9 Dec 2011 @ 19:20

    M-iam comandat robot vacsy,dak are cineva si poate cineva sa-mi zica cum ii produsul?

    Raspunde
  78. many 8 Jan 2012 @ 20:29

    Clientul
    April 17th, 2011 at 9:12 am
    Buna ziua domnule GEORGEBC.

    Ne bucuram ca sunteti roman ca faceti parte din acelasi popor.
    Cine seamana se aduna. Asa cum ati invata la scoala daca a=b si b=c atunci si dvs. sunteti si aici va citez: “tampit” singularul de la tampiti cuvant folosit de dvs. in coment.

    Va multumim ca sunteti alaturi de noi.

    Numai bine.

    Dupa cum vad TOT ROMANUL este bine informat. Cumpara de la TV vase de sute poate milioane lei vechi si unde nu primeste garantie decat maxim DOI ANI vase care nu au fost testate niciunde dar datorita reclamei agresive ele sunt “foarte bune” vasele de la ZEPTER au garantie minima de 50 ANI. Cate oale,vase,castroane,pahare,aspiratoare,fiare de calcat, etc a-ti schimbat in ultimii 5-10 ani ????????????
    Dar de ce sa nu dam din gura ca “PROSTII, TAMPITII, DOBITOCII” ? Asa e poporul. Indobitocit.. Sa vorbeasca cei care intradevar au fost macar la o prezentare la acea firma si sa vada despre ce e vorba. Dar romanul spune ca el stie ca a fost nu stiu cine la “un cur de baba” si a dres si a facut. Asa sunte-ti MANEVRATI. VORBITI NUMAI DACA A-TI VAZUT CU OCHII VOSTRI SAU A-TI AUZIT CU URECHILE VOASTRE. Acum vad unde se duc “VOTURILE” la alegerile prezidentiale,parlamentare…..etc. Vai de noi

    Raspunde
  79. Ciprian 18 May 2012 @ 19:55

    Spuneti-mi va rog frumos un sfat bun si sigur ! Am o cratita de la Zepter de 6 litri cu capac de vreo 5 ani, si de curand mi sa desprins de pe capac busonul acela de plastic cu termostatul care indica temperatura in oala. Am incercat ca sa-l relipesc cu o solutie de la Bison din aia cu 2 serigi A+B dar sa desprins iar si deci nu pot sa folosesc in totalitatea oala, Multumesc !

    Raspunde
  80. criserb 18 May 2012 @ 19:59

    @Ciprian – eu am o intrebare pentru tine, cum ai reusit sa lipesti ala cu lipici, ce a fost in capul tau? Ai niste oale extrem de scumpe si tu in loc sa o duci la zepter sa o repare tu o lipesti? De ce oare?

    Din cate stiu eu oalele au garantie pe viata… sau ma insel?

    Eu zic sa mergi cu ea la zepter si sa vezi ca ti-o repara ei :)

    Raspunde
  81. Dan 18 May 2012 @ 20:01

    Ciprian,
    E simplu, trebuie sa mergi la un Biroul Teritorial Zepter sa cumperi un termocontrol, asa se numeste cel de pe capac, e ieftin si nou, daca-mi spui din ce localitate esti, pot sa te dirijez spre cel mai apropiat birou teritorial zepter, nu se merita sa incerci sa le lipesti, stima.

    Raspunde
  82. Ciprian 18 May 2012 @ 20:05

    @criserb -eu nu stiam ca exista service la asa ceva ! :) apai, da-mi te rog o adresa , eu sunt din Piatra Neamt, sper sa fie cat mai aproape si mai sper … sa fie pe viata ca imi inchipui, ca e posibil sa aiba un cost mare de reparatie in lipsa garantiei de care vorbeai.

    Raspunde
  83. Dan 18 May 2012 @ 20:11

    costa 10 euro, daca-mi dai adresa ta, iti trimit eu unul, se monteza usor, prin defiletare cel vechi si filetare cel nou, sau cel mai apropiat service sa-l cumpari tu direct este la Bacau, stima. Sa nu bagi vasele la cuptor , efectul cuptorului se obtine la foc mic, pe ochi de aragaz foarte mic. vezi detalii pe http://www.zepter.ro :)]

    Raspunde
  84. Ciprian 18 May 2012 @ 20:22

    eu sper sa fiu ajutat ca de admonestat suntem buni cu totii ! :->

    Raspunde
  85. criserb 18 May 2012 @ 21:41

    @Ciprian – tu nu te apostrofezi? :)

    In principiu daca nu stii nimic despre service vorbesti cu persoana care ti le-a vandut, te poate indruma cu sigurnata.

    In Bucuresti stiu unde este un astfel de service si te-as putea ajuta eu, dar uite ca vad ca @Dan iti zice ca poti sa rezolvi problema in zona ta.

    Daca nu o rezolvi cu Dan da-mi un semn si ma duc eu sa vad cat costa si daca e iti iau si iti trimit, numai nu le mai lipi cu lipici ;)

    Raspunde
  86. Octavio 28 Jan 2013 @ 00:24

    Regret ca trebuie sa va spun, dar nici in Germania si nici in tarile arabe (am verificat personal) nu s-a auzit de Zepter: Totul este o legenda, praf in ochi. Noroc cu internetul, ca mai aflam si noi cate ceva. Prin ’94 se spunea ca familiile elvetienilor lasa mostenire aceste oale “prin testament”. Acum mor de ras… Firma Zepter a fost infiintata de un emigrant iugolslav la inceputul anilor ’90. Nici vorba de “traditie”… poate acest cuvant ar trebui inlocuit cu “smecherie”. Am intalnit in magazinele din Germania produse (oale) de forma si luciu foarte asemanatoar cu cel ale oalelor minune-spatiale Zepter (si chiar le-am studiat cu atentie – lucru care m-a facut automat sa ma gandesc ca toate-s fabricate pe undeva pe-acolo, in Germania in aceeasi fabrica in care iau nastere si oalele minune Zepter, si nu in Elvetia care nu face parte din UE si de aceea intervin si ceva taxe vamale deloc de neglijat in cuantumul pretului final; sediul unei firme nu are a face cu productia in sine… ). Dar,… atentie… acele oale desi erau la doar un sfert din pretul practicat de firma Zepter de aici, intrau doar in categoria medie – asta, evident, pentru pretentiosul consumator german. In Germania Elvetia, Franta etc. nimeni nu a auzit de Zepter.E usor sa va convingeti de acest lucru intrebandu-va cunoscutii aflati peste hotare. Nu pun in discutie calitatea produselor Zepter, ci doar raportul pret/ calitate. Mai bine de banii aruncati in vant pe niste ipotetice produse care printre altele ne-ar mai intari si sanatatea,cu totii ne-am pune la punct danturile si am fi poate de 100 de ori mai castigati in privinta sanatatii .Cu sinceritate si respect…

    Raspunde
  87. dan 28 Jan 2013 @ 11:31

    Draga Octavio,
    Sunt dezamagit de dezinfirmarea ta, Zepter International are sediul in Elveţia dar este un mare holding, are 7 fabrici astfel : 4 in Italia, 2 in Germania, 1 in Elvetia si cele 5 branduri speciale. Ai dreptate, domnul Philip Zepter este unicul actionar alaturi de sotia sa, este de origine sârbă, dar este un mare business man. Pe site-ul http://www.zepter.ro sau http://www.zepter.com poti citi si te poti documneta despre acest mare holding, prezent pe 5 continente si cu sedii/sucursale in peste 40 de tari, printre care si Romania din 1993 cu sediul in Bucuresti pe Calea Unirii nr.68-70 Eu comercializez aceste produse si stau la dispozitia oricui pentru a va da detalii mai ales tehnice ale produselor Zepter. Numai in brandul Medical, exista un aparat medical Bioptron Zepter care a salvat multe vieti la nivel international cu efectul luminii polarizate, premiul Nobel inca din anul 1903, detalii pe http://www.bioptron.ro Se pot spune foarte multe dar v-am dat adresele web si puteti singuri sa va informati, e necesar pentru ca, pentru a combate trebuie mai intai sa cunosti si apoi sa afirmi sigur ce si cum, stima si respect, pace pentru toata lumea. :-h

    Raspunde
  88. Octavio 28 Jan 2013 @ 16:45

    Voi fi ceva mai clar: 1.in Germania, neamtul de rand nu a auzit niciodata de Zepter- am verificat acest lucru personal si nu o data; 2. produsele Zepter se adreseaza la noi clasei peste cea mijlocie, nu romanului “de pe strada” care are cu totul alte prioritati, 3. n-am afirmat niciunde ca produsele ar fi de provenienta asiatica sau ca n-ar fi de calitate ci doar ca raportul pret /calitate nu mi se pare a fi corect ( fiind chiar exagerat intr-o anumita directie, usor de dedus care anume ) comparativ cu ceea se gaseste in occident… si mai adaug ceva nou:daca firma este atat de cunoscuta “mondial”, de ce grosul profitului acestei firme provine doar din tari ale fostului lagar comunist ? Deci, unde am dezinformat cititorul ?

    Raspunde
  89. criserb 28 Jan 2013 @ 17:00

    @octavio – eu am oalele Zepter de ani de zile, sunt foarte multumit de ele, sunt ca in prima zi. Daca astea sunt scumpe (nu am zis ca nu sunt) ce zici de astea? :) http://www.frenchcopperstudio.com/

    Raspunde
  90. dan 28 Jan 2013 @ 17:37

    Draga Octavio,
    Hai sa lamurim mai intai problema cu Germania. Nu are, nu a avut si nu va avea nevoie de Zepter niciodata, acolo-i organizata doar productia in 2 fabrici, nu si desfacerea/vanzarea, ok ?…cu toate ca ei vand Mercedes,BMW,Audi cu zeci de mii de euro/buc. si cumpara de exemplu Logan cu 2500 euro/buc….de ce ?…prietenii stiu de ce…..La nr.2 gresesti tare de tot, in sensul ca, clasa de jos si cea de mijloc sunt cele mai bune cumparatoare, chiar daca au bani mai puti, si mai rar cumpara si bogatii, in special din categoriile produselor finite cu aur 100 % sau placate cu aur. La pct.3, raportul pret/calitate, da….ai dreptate, dar…sistemul de vanzare este de tip MLM multilevelmanagement, adica pe etaje de la ăl cu ţâţa-n gură ( consilierul de vanzari ) pan’ la ăl din varful piramidei …deci un fel de acord global, toata lumea munceste, toata lumea castiga – dar nu la fel…. Treaba cu occidentul mi se pare cel putin ciudata, vrei sa spui ca la noi nu-i de 24 de ani ” occident ” ?….cel putin aşa scrie in Constitutia Romaniei, economia libera, de piata, deci…occident curat !… De ce grosul profitului acestei firme provine doar din tari ale fostului lagar comunist ?…simplu…pentru că aici in fostul lagar comunist ” fraierii ” sunt mai multi pe metru patrat si….beneficiile sunt mai mari acolo unde Soarele-i pe cer…acum intelegi de ce dupa 1990 toate ” jafurile ” de Mercedes, Audi, BMW intrau in tarile fostului lagar socialist ?…pentru ca fiecare comunist se visa intr-o masina, fie ea si mai veche de 8 ani, decat intr-o Dacie noua. Si in final tu nu ai gresit cu nimic si nu ai dezinformat cititorul, ok ?…Domnul Criserb are dreptate, sunt multe alte produse cu mult mai scumpe pe piata libera mondiala decat Zepter, dar…Zepter ramane Zepter, e un fel de Zepter Mania, intelegi ?…mie imi place foarte mult Zepter si am casa plina, cred in Zepter si in calitatea Zepter, fac economii la bani si cumpar scump, chiar cat nu face, dar….cumpar pe principiul ca dau si la altii un loc de munca sau o paine din pretul exagerat al produselor Zepter. :-h

    Raspunde
  91. Elena 20 Feb 2013 @ 21:39

    Buna seara,
    Nu vreau sa daram nici un mit , dar vreau sa va spun in cateva cuvinte ce am patit.
    Si eu am destule produse de la Zepter si chiar le-am folosit mult , pana in ziua cea mai neagra din viata mea….
    In 25.09.2011 m-am apucat sa fac o ciorba de perisoare si ca sa iasa mai gustoasa am pus la fiert un rasol de vita in oala Zepter cu capac sincro-click , dupa aproximativ 40 min baietelul meu s-a dus in bucatarie sa-si ia ceva dulce si mi-a zis ca se aude un zgomot de la oala , i-am spus sa plece din bucatarie si m-am in dreptat catre aragaz sa opresc focul , din pacate nu am mai apucat ca a sarit capacul mare parte din apa si tot aburul a venit pe mine, am suferit arsuri pe mai bine de 25% din suprafata corpului, m-am chinuit aproape 6 luni sa devin un om ca inainte(lucru care nu se va intampla niciodata pt. ca am semne pe viata).
    Intrebarea mea este unde e garantia pe VIATA pe care o promoveaza?
    Cum isi respecta clientii ?
    Ce au facut cand am sesizat cele intamplate?
    Nimic , chiar nimic.
    De fapt nu , au vrut sa-mi inlocuiasca capacul pe loc( dar eu mai pot folosi asa ceva vreo data in viata), si mai trist m-au contact dupa 2 luni sa ma intrebe ce vreau la schimb de valoarea capacului.
    Nu s-au interesat niciodata de sanatatea mea , puteam sa mor,sau poate chiar aveam nevoie de ajutor. Am doi copii care au suferit alaturi de mine ,ca nu puteam sa stau cu ei sa ne vedem de ale noastre ca inainte, si cand un copil iti spune ,,Mami da de ce te-ai ars, nu vreau sa te mai doara ca sa ma iei in brate , sa ma duci in parc la inot , la scola etc”
    Daca as fi trait in alta tara si pateam asa ceva oare tot asta era atitudinea lor.
    Am tot facut inestigatii si am mai gasit 2 persoane care au patit acelasi lucru ca si mine , sigur mai sunt si altele.
    Imi pare rau ca nu pot posta poze ca sa nu crede-ti ca vorbesc ca sa ma aflu in treaba.

    Raspunde
  92. dan 21 Feb 2013 @ 08:39

    Draga Elena,
    Imi pare nespus de rau pentru ce ai patit tu cu oala sub presiune si capacul sincro-click. Nerespectarea regulilor stricte de folosire poate duce la accidente, cum a fost si al tau. Ce probleme puteau sa duca la accidentul tau :
    1-nerespectarea principiului indicatorului termocontrol de pe capac, in sensul ca, se poate lucra in conditii de siguranta doar in zona galbena si verde, in zona rosie nu este permis lucrul sub presiune, lesne de inteles de ce, pentru ca presiunea creste foarte mult si foarte repede, se deschide prima supapa de siguranta si incepe sa iasa abur din oala sub forma de jet lateral, apoi, daca oala nu se da la o parte de pe foc, presiunea in vas continua sa creasca si se deschide si a doua supapa de siguranta, moment in care se aude un zgomot foarte puternic de pierdere rapida din presiune si pierdere rapida de lichid din interior sub forma lichida de data aceasta si nu de abur ca la prima supapa deschisa ;
    2-incarcarea vasului s-a facut probabil peste limita maxima marcata la interiorul vasului cu doua linii paralele iesite in relief, una de sus care semnifica maximul de lichid admis, si cea de jos care semnifica minimul de lichid admis ; se admite lichid mai putin in vas, sub semnul de jos, dar nu este permisa incarcarea vasului cu lichid peste semnul maxim, deoarece presiunea interioara creste foarte mult si foarte repede si deschide cele doua supape de urgenta ;
    3- este posibil ca dvs., atunci cand ati spalat capacul dupa utilizarea lui repetata sa fi modificat pozitiile supapei nr.1, pozitia normala de lucru este ca axul metalic care culiseaza in jos sau sus sa fie la jumatate/mijloc pentru functioarea normala, altfel, in alta pozitie afecteza ori inchiderea sistemului sub presiune-nu se mai ridica boltul rosu de pe capac si se lucreaza normal , fara presiune la interior, ori ramane blocat in pozitia inchis si nu se mai declanseaza supapa de deschidere cand depaseste zona rosie de lucru de pe termocontrol, astfel pot aparea accidente, ca al dvs.
    4- si eu am patit asa ceva, dar nu asa grav, adica am patit sa mi se declanseze cele 2 supape pentru ca nu am supravegheat vasul si a depasit termocontrolul zona rosie de pericol presiune marita, dar am intervenit repede, am luat vasul de pe foc in timp ce curgea lichid firbinte de la interior si l-am pus in chiuveta apoi am dat drumul la apa rece in chiuveta cu dopul pus pentru racirea urgenta, astfel a cazut supapa rosie in jos si presiunea din interior a scazut.
    5- de retinut faptul ca, odata creata presiunea la interiorul vasului, capacul sincro-click nu se mai deschide cu mana libera, pentru ca este fabricat in asa fel incat sa nu se deschida in forma de lucru sub presiune.
    Din punctul meu de vedere vinovati sunt :
    – agentul de vanzari zepter care nu v-a facut asa cum trebuie instructajul privind modul de utilizare si pericolele care pot aparea la functionarea nesupravegheata a acestui tip de vas ;
    – dvs. ca ati parasit zona de lucru si ati lasat nesupravegheat vasul sub presiune, astfel termocontrolul de pe vas a intrat lejer in zona interzisa-zona rosie si a urmat ce a urmat la dvs.
    Orice lucru este facut in asa fel incat sa fie supravegheat si condus de om, chiar daca incuba o tehnologie ultraperformanta, nu pot fi inlaturate interventiile umane asupra sistemelor, pentru ca ele au aparatele de masura si control, in cazul vasului sub presiune cu capac sincro-click, este vorba de termocontrolul de pe capac si cele 2 supape – principala de eliminare abur si cea de rezerva de eliminare lichid.
    Garantia pe viata este data de tehnologia ultraperformanta, a materialelor folosite la fabricare – dar cu conditia sa se respecte regulile de utilizare si intretinere a acestor minunate produse.
    Regret nespus de ceea ce ati patit dvs. si cred ca firma Zepter trebuia sa va acorde daune interese pentru ceea ce ati patit dvs. deoarece vinovatul principal, consider eu ca este agentul de vanzari care nu si-a facut datoria. Iar in cazul ca acesta putea demonstra in instanta de judecata ca v-a facut instructajul in scris asa cum prevad instructiunile de
    utilizare, atunci, principalul vinovat ati fi fost dvs. pentru lucru inafara regulilor de utilizare.
    Imi pare rau, sincer rau pentru ceea ce ati patit, nu se mai poate face nimic acum, este prea tarziu.
    Este bine ca cei care citesc acest comentariu al meu sa invete bine modul de utilizare al vaselor sub presiune cu capac sincro-click, regulile de citire ale termocontrolului, reguli de folosire ale celor 3 zone : galbena de pregatire a temperaturii de lucru , verde de lucru, rosu de atentionare/avesrtizare a ridicarii presiunii si intreruperea urgenta a sursei de caldura-astfel lucru in zona de fierbere poate continua timp indelungat sub presiune fara niciun perocol. Atentie la deschiderea primei supape de abur, de avertizare a depasirii presiunii intrioare-deci intreruperea focului si continuarea fierberii pana cand indicatorul de pe capacul sincro-click indica zona verede de lucru sau galbena care permite si ridicarea capacului de pe vas, presiunea interioara fiind deja redusa si nemaiexistand abur tehnologic care sa puna in pericol omul.

    Raspunde
  93. Elena 21 Feb 2013 @ 18:05

    Am produse Zepter din anul 200 sau 2001 nu cred ca se pune problema ca nu am stiut sa utilizez produsul , ca ar fi fost murdar sau prea uzat nu e cazul ca era prima utilizare.
    Ce am omis sa spun este ca cei de la Zepter au recunoscut ca au avut probleme cu acest articol si au avut campania nationala de schimbare a garniturilor.
    Eu nu am fost contactata de nimeni am acelasi nr. de tel de 12 ani , si in momentul in care i-am intrebat ce inseamna pt. ei campanie nationala au zis sa-si sune toti clientii care au achizitionat produsul in cauza, eu inteleg prin campania nationala sa apara in presa ca sa poata afla toata lumea.
    Daca mai sunt persoane care au patit ca mine sa posteze poate chiar luam legatura ca sa facem ceva.

    Raspunde
  94. Elena 21 Feb 2013 @ 18:10

    http://www.facebook.com/pages/Zepter/186354041403424
    am postat doar 2 poze pe linkul de mai sus.

    Raspunde
  95. Elena 21 Feb 2013 @ 21:43

    http://www.facebook.com/pages/Zepter/186354041403424
    inca o poza , cineva a sters poatarea anterioara

    Raspunde
  96. dan 21 Feb 2013 @ 22:16

    No comment….chiar ati avut un mare ghinion in viata dvs., asa ceva se-ntampla foarte rar…e greu de crezut, dar dupa ce am vazut….oauuuuu….sorry, sorry, sorry….insanatosire grabnica !!! :-O

    Raspunde
  97. Elena 23 Feb 2013 @ 19:17

    Multumesc frumos.
    A trecut aproape un an si jumatate , am inca semne care nu vor trece niciodata, am fost si la un medic plastician care a zis ca nu prea are ce sa-mi faca.
    O sa postez si poze cum arat acum.
    Am ramas cu un fix de atunci , sub nici o forma copii nu au ce cauta in bucatarie cand fac mancare, nu stiu ce as fi facut daca ce am patit eu se intampla unuia din copii mei, probabil apaream la stiri sau le dadeam foc la sediu.

    Raspunde
  98. Zepter, manere din marmura! 14 Jun 2013 @ 19:36

    Eu detin decat o oala zepter editie limitata cu manere din marmura,(atasez o imagine mai jos) si vroiam sa spun celor inconstienti ca oalele zepter sunt superioare oricarei oale care se vinde pe piata in primul rand datorita materialului folosit la facerea lor cea ce este cel mai important lucru dintre toate, sa excludem sistemul propriu de functionare.

    http://tinypic.com/view.php?pic=2ypjeb8&s=5

    Zepter rules noobs :), pur si simplu trebuie descoperit, inteles si perfectionat metoda de folosire a oalelor zepter.

    Raspunde
  99. dorina dragan 19 Aug 2015 @ 09:20

    @Adriana – buna ziua,
    pot sa va contactez la nr .de telefon 0751822118 in legatura cu vasele Zepter

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)