Sari la conținut

O campanie umanitara cu… probleme

bibiUpdate

Pentru ca Bibi nu are nici o vina, e un copil si trebuie ajutat sa traiasca mai aveti timp sa donati prin sms 2 euro la numarul 848. Mai sunt 3 zile pana cand numarul este disponibil (pana pe 16), ulterior o puteti face in conturile deschise in acest scop. Detalii aici.

Nu imi este indiferent nici un caz de acest gen, copiii chiar nu au nici o vina.

Cat despre ceea ce am scris mai jos, acum am inteles mai multe lucruri, e posibil sa ma fi inselat in anumite privinte. Sunt lucruri care inca nu imi sunt clare, dar nu mai vreau sa vorbesc despre asta.

Hai sa-l ajutam pe Bibi pana nu e prea tarziu, macar atat’ putem face!

———

Am un calendar de facut iar acolo lumea se inscrie dupa bunul plac. Vrei sa fii acolo, esti invitatul meu. Nu vrei, asta e.

La un moment dat, am fost rugat sa o inscriu acolo pe Bogdana. O fata destul de veche in blogosfera. I-am dat mail respectivului ca nu pot sa o inscriu pe Bogdana pentru ca are in toate linkurile ce le-am cerut, o campanie umanitara iar cititorul meu, cel care trebuie sa voteze pentru calendar, nu are cum sa-si faca o idee despre Bodana, ca femeie.

Pana la urma la insitentele respectivului, am inscris-o.

Ulterior primesc mailuri cum ca de ce-am inscris o persoana care isi face reclama unei campanii prin linkurile ei, ca omul ce vrea sa o vada nu vede nici o poza. In cele din urma am scos-o din “concursul” pentru calendar si gata.

N-am vrut sa promovez respectiva campanie pentru ca ceva e putered. Cititi si voi acest post, in care se explica destul de clar (pentru mine) unele lucruri si faceti cum credeti voi ca e mai bine. Nu va dau nici un sfat, insa nu-mi spuneti mie in ce campanie sa ma implic sau sa sustin, ca nu e cazul.

E blogul meu si fac ce vreau eu. Sustin pe cine cred eu de cuvinta si cei care ma citesc de ceva vreme stiu cate am facut. Nu trebuie sa ma justific aici, ca nu e cazu.

Ti-a placut acest articol?
57 comentarii
  1. Radu 12 Dec 2011 @ 01:35

    Mai comentariu pe care prietenul tau visurat nu l-a aprobat (cel putin pana acum). E treaba lui ce face, asa cum am si spus-o la noi pe blog, dar daca tot se prezinta ceva ca fiind nu tocmai ok, cred ca ar trebui sa fie prezentat absolut totul si nu doar bucatele ce “manipuleaza cititorii”.
    Poate ca la tine comentariul meu va avea mai mult noroc. Multumesc anticipat!

    Eu am o singura intrebare. Daca tot ai pus link-uri catre campanie, catre pagina fundatiei pe asta:
    http://viatacudba.blogspot.com/2011/12/daca-nu-poti-face-un-bine-nu-i.html de ce nu l-ai pus?
    Inca ceva…stii exista un site, se cheama lista firme. Acolo gasesti totul despre orice firma inregistrata in Romania. Ia cauta acolo si vezi ce gasesti la Insurom. O sa fi realmente surprins…posibil neplacut pentru ca firma nu prea are profit. Daca nu ai cont la lista firme, spune-mi si iti trimit eu un print screen sau iti zic userul meu.

    A..si sa nu uit, vad ca esti nehotarat in privinta Bogdanei. Acum un an era vaca, acum s-a transformat in oaie? Nu de alta, da sa stiu si eu ce sunt..bou sau berbec?

    Raspunde
  2. criserb 12 Dec 2011 @ 08:27

    @Radu – eu mi-am spus parerea si atat. Nu vad unde am jignit eu pe cineva, “oaie sau vaca”. De unde ai scos aceste cuvinte?

    Linkul de care zici, nu l-am pus pentru ca EU, nu sustin aceasta campanie, asa cum am zis si mai sus, imi rezerv dreptul de a sustine capaniile care cred eu.

    Apoi, ce treaba am eu cu “Insurom”, am pomenit eu vreun cuvant de aceasta firma sau ce?

    Sunt sigur ca acest comentariu ai vrut sa il lasi in alta parte, pentru ca nu ii vad rostul aici.

    Raspunde
  3. Alina 12 Dec 2011 @ 08:32

    Nu ma amestec in campanie, dar nu inteleg de ce respectiva ar fi ceva anume pentru blogosfera feminina?
    Doar daca apreciezi fraze de genul “Altfel, long story short, ca intre timp mi s-a inchis si laptop-ul, cu kilele sunt undeva pe la 56-57, dorm noptile, oh happy me, pentru ca altfel Raducu extrage si ultima picatura de lapte din mine.”, luat random din blog. De altfel este de interes internautic cate kg are respectiva si cat lapte da…

    Raspunde
  4. Alina 12 Dec 2011 @ 08:33

    @Criserb Este copy paste la un comentariu de pe visurat, acusi am citit si eu postul lui si am observat si comentariul respectiv.

    Raspunde
  5. Mihai 12 Dec 2011 @ 08:49

    Cristi, lipseste din articolul tau o legatura intre idei. Tu ai scos fata din concurs pentru ca linkurile (blog, fb, tw) duceau toate catre o campanie si nu catre ea ca persoana. Nu s-a pus vreodata problema ca tu sa sustii acea campanie sau nu, asa ca nu iti inteleg justificarile de pe final.

    Iar ce spune Radu e de luat in considerare. E un pic ciudata situatia, insa pentru a avea o imagine de ansamblu si pentru a judeca mai bine situatia normal e sa ne uitam la problema de pe toate partile, sa ascultam amandoua povestile, nu sa avem obloane si sa vedem numai ce vrem noi sa vedem, cum face nea Coşmar. Sunt curios daca Visurat a stat sa citeasca si declaratiile mamei copilului referitoare la acea declaratie de avere, la ce inseamna casa de vacanta si la faptul ca salupa aia, care pare a fi mai mult o barca, e scoasa la vanzare de ceva vreme. E mult mai usor sa acuzi si sa ii tratezi pe toti cu dispret.

    Asta nu inseamna ca eu sunt pe aceeasi lungime cu Bogdana si cu campania ei, dar nici nu sustin cele scrise de Visurat, ca sa lamurim un lucru.

    Si apropo de acea declaratie de avere si casa de vacanta, si cum interpretam lucrurile, vreau doar sa iti spun ce reactie am avut cand am citit cum a descris tatal meu, intr-un anunt de vanzare, casa bunicilor de la tara. Intr-adevar descria foarte bine, ca pe schema arhitectului totul, cu cate camere, cu terasa, cu pivnita, cu toate si mai toate, de ai fi zis ca e un giuvaier de casa si ca numa o piscina ii mai lipseste. Asta in conditiile in care de fapt e o casa simpla de la tara, veche, in care daca vrei sa stai ai de facut multe amenajari. Multe. Asa ca si aia cu casa de vacanta….. una e pe hartie si alta in realitate. Sa nu luam de bun tot ce citim.

    Raspunde
  6. Alina 12 Dec 2011 @ 09:14

    Eu am inteles ideea calendarului ca fiind un “ceva” vesel, care sa ne binedispuna. Nu inteleg de ce TREBUIE sa merg sa vad un caz social, un necaz SI AICI. Le vad toata ziua in jurul meu, poate am nevoie si de voiosie. De asta citesc acest blog. Daca vreau campanii umanitare ma duc si citesc despre asta.
    O fi Domnul Radu mandru de ce are in casa, dar nu-i obligatoriu sa ne placa si noua sa-i vedem daruirea doamnei. Sau o fi asta vreo obligatie?

    Campania umanitara la care se face referire nu trebuie sa devina OBLIGATORIE pentru toti consumatorii de net, domnule. Ridica multe semne de intrebare corectitudinea si moralitatea parintilor in actiunile lor anterioare. In locul unui raspuns concret, civilizat, documentat (la fel ca si cazul medical al copilului) au adoptat o atitudine melodramatica, ati adoptat o atitudine razboinica dar si plina de patetism ieftin: cine nu-i cu noi, vrea raul copilului. Un cor de bocitoare pe facebook blesteama de cateva zile.
    Mesajul Dvs. este: da banii, crede si nu cerceta!
    Multumesc, nu vreau!

    Raspunde
  7. tigara electronica 12 Dec 2011 @ 09:47

    Da, de parca gasirea vinovatiilor a rezolvat si problema…

    Raspunde
  8. Radu 12 Dec 2011 @ 09:52

    Criserb, nimeni nu a spus ca ai jicnit pe cineva. Comentariul este exact acelasi comentariu lasat pe site-ul lui visurat. La acel moment inca nu era publicat. Repet, nimeni nu a spus ca tu ai jicnit, asta este apanajul lui visurat.
    Problema nu este legata de calendar, nu are nici cea mai mica legatura cu calendarul tau. Incercand sa justifici nepublicarea in calendar (foarte clar prezentata pozitia ta acum) ai afirmat anumite lucruri pe facebook, cred eu doar din simpatie si prietenie cu visurat.
    Este dreptul tau sa sustii o anumita campanie sau nu, nu cred ca ti-a cerut cineva in moid direct sa sustii campania pentru Bibi!
    Legat de afirmatiile lui visurat, e simplu sa manipulezi cifrele (cum suna 30.000/an vs 2500/luna?) si sa arati doar informatiile (nici alea prezentatea asa cum sunt ele in realitate…apropos declaratiile de avere sunt publice pe website-ul primariei din Mangalia) pe care doresti sa le arati.
    La link-ul din comentariul meu de mai sus gasesti raspunsul parintilor lui Bibi pentru visurat. Cine il va citi, va intelege exact cum stau lucrurile. In plus si aici sunt curios daca visurat va fi barbat si va publica vreodata acest lucru, el a mai primit si personal un mesaj de la parintii lui Bibi in care acestia isi explica pozitia legata de afirmatiile lui.
    Blogosfera este plina de reactii la ceea ce a facut visurat. Reactii care prezinta adevarul. Sunt sigur ca stii acest lucru la fel de bine ca si mine. Altfel, numai de bine si sarbatori fericite si tie!

    Raspunde
  9. Mihai 12 Dec 2011 @ 10:14

    @Radu: Visurat nu isi va schimba parerea, doar il stii cat de incapatanat e. Asta ca sa nu zic ingust :|

    Raspunde
  10. criserb 12 Dec 2011 @ 11:19

    @Radu – nu imi face placere sa intru in polemica cu nimeni, am incercat sa expic aici de ce am considerat eu ca Bogdana nu poate fi prezenta in calendarul pe care il fac. Mi-am exprimat clar punctul de vedere. Am dat link catre Bogdana si catre Visurat pentru ca lumea sa-si fac un punct de vedere. Eu sustin in continuare ca e o campanie “cu probleme”.

    In general am invatat ca “nu exista fum fara foc”…

    Chiar daca Visurat imi e e prieten nu inseamna ca ii sustin punctul de vedere doar pentru ca imi e prieten. E un post de-al lui pe care eu l-am luat ca atare si l-am prezentat aici. Nu cred ca am influentat pe nimeni prin:

    N-am vrut sa promovez respectiva campanie pentru ca ceva e putered. Cititi si voi acest post, in care se explica destul de clar (pentru mine) unele lucruri si faceti cum credeti voi ca e mai bine. Nu va dau nici un sfat, insa nu-mi spuneti mie in ce campanie sa ma implic sau sa sustin, ca nu e cazul.

    Lumea e libera sa creada si sa faca ce vrea, eu mi-am spus parerea mea. Doar a mea.

    Cat despre reactile blogosferei… nu le stiu, acum m-am trezit si eu.

    @Mihai – Tocmai de aia am lasat comentariul lui Radu, ca cititorul sa-si poata face un punct de vedere. Nu imi sta in caracter sa moderez comentariile atata timp cat sunt de bun simt, fara jigniri si alte cele.

    @all – avend in vedere ca eu n-am jignit pe nimeni in postul asta n-am sa aprob comentariile care fac asta. Simplu ca sa nu va mai agitati. Vrei sa avem o discutie normala o putem avea, vreti sa jigniti incercati in alta parte.

    Raspunde
  11. degetica 12 Dec 2011 @ 11:38

    dar Alina de ce are dreptul sa o jigneasca pe Bogdana pt ca alapteaza???

    in fine, lsand calendarulș la o parte, in fond treaba ta, calendarul tau, ideea este ca aceasta campanie NU are ceva putred si as vrea sa te intreb de ce il crezi pe visurat si nu crezi fundatia Mereu Aproape , care se implica in aceste cazuri doar dupa verificari extrem de minutioase?
    te rog frumos sa imi raspunzi punctual la aceasta intrebare.

    Raspunde
  12. degetica 12 Dec 2011 @ 11:45

    in plus, chiar v-as ruga sa cititi asta, dupa care sa va retrageti afirmatiile despre corul de bocitoare.
    http://armonii.blogspot.com/2011/11/scrisoare-deschisa.html

    crisserb putea sa deade la bun inceput explicatia asta, ca Bogdana nu intra la targetul lui cu acest calendar, nu sa vina cu afirmatii inexacte despre averea parintilor si tot tamtamul. Adica, excluderea se putea face mult mai civilizat, fara sa reduci sansele unui copil de a pleca la o operatie infiorator de grea. Si pentru asta as vrea ca Cris Serb sa isi ceara scuze.

    Raspunde
  13. Radu 12 Dec 2011 @ 11:46

    Alina,

    nu cred ca ai inteles contextul. Ceea ce se discuta aici nu are legatura directa cu acel calendar. Bogdana nu a solicitat niciodata sa fie inclusa in acel calendar si explicatiile lui Criserb sunt foarte clare. Bogdana a fost propusa pentru calendar de altcineva.
    Nimeini nu i-a cerut lui Criserb sa promoveze campania prin calendar sau altcumva.
    Numeni, absolut nimeni nu a cerut ca acea campanie sa devina obligatorie pentru toti consumatorii de net (asta chiar m-a distrat).
    Restul cu melodramatismul, patetismul, etc, sunt lucruri pe care nu vreau sa le discut. E optiunea fiecaruia de a ajuta sau nu, de a crede sau nu, etc.
    Exista insa o singura intrebare: campania aceasta are mai bine de 8 luni vechime. De ce nimeni (visurat sau altcineva) nu a spus nimic pana acum?!

    Raspunde
  14. Sabina 12 Dec 2011 @ 11:58

    Tot ce pot spune eu e ca linkurile din calendar nu trebuie sa fie catre o cauza sociala si ca domnul Criserb este, alaturi de Manafu, bloggerul care m-a ajutat cel mai mult in campania sociala pe care o derulez acum. Si parintii lui la fel. Deci ganditi-va de doua ori inainte sa va luati de el, pentru ca sigur are motive sa se indoiasca.

    Raspunde
  15. degetica 12 Dec 2011 @ 12:06

    deci fundatiiile, ziarele, televiziunile care au preluat cazul lui Bibi, toti sunt niste naivi care au fost trasi pe sfoara, iar visurat a venit si a facut dreptate???

    voi chiar nu intelegeti ca nu are legatura calendarul?
    noi suntem necajiti ca se micsoreaza sansele la viata ale acestui copil.
    trebiuia sa spuna: nu esti in targetul nostru, nu se potriveste blogul tau cu ce vrem noi, si era absolut suficient, nu se supara nimeni, cu atat mai putin cineva care a fost propus fara sa stie.

    NU are motive sa se indoiasca, pt ca acele cifre sunt absolut hilare cand e vorba de o operatie de 140000 de euro. Pai desi oamenii si-au scos totul la vanzare, demult!!!, chiar daca s-ar vinde si nu le-ar acoperi suma.
    salariu 30000 pe an…hahaha. Imi vine sa rad. Din care traiesc 3 persoane, da? 10000 pe an de persoana. adica 2500 de lei la 3 luni.
    adica 850 de lei pe luna de persoana.

    Raspunde
  16. criserb 12 Dec 2011 @ 12:07

    @degetica – Nu am nimic cu tine, chiar nimic, dar cand ai comantarii care jignesc niste oameni nu le aprob. Discutam normal, e altceva…

    Alina a dat un citat random dupa cum a si zis, unde vezi tu jignirea?

    Nici cu fundatia Mereu Aproape nu am nimic dar in ultima vreme m-am cam saturat de fundatii si ong-uri. Hai sa-ti zic de ce. O prietena primeste o scrisoare de la o fundatie care ajuta niste copii, o scrisoare a unui copil cu probleme materiale in familie catre Mos Craciun. In scrisoare ne este povestita viata grea a copilului, lipsa banilor etc.

    Ma apuc sa caut pe net dupa numele copilului si ce crezi, il gasesc pe FB. Mare cocalar, cu haine si tot ceea ce trebuie pe el, parca desprins din alta poveste. Ce vrei tu sa cred eu acum? Nu ca asociatia nu si-a facut treaba? Pozele mi-au aratat destul de clar situatia respectivului copil “amarat”.

    Pe langa asta (care e de curand) am vazut atatea alte cazuri. Asta e motivul pentru care eu nu prea mai am incredere in asociatii si ong-uri.

    Nu vad pentru ce mi-as cere scuze, dar daca tu crezi ca eu am gresit cu ceva chiar imi prezint scuzele mele publice!

    Repet, e punctul meu de vedere tot ce vezi pe acest blog.

    @Radu – “Nimeini nu i-a cerut lui Criserb sa promoveze campania prin calendar sau altcumva.” – asa e, nu mi-a cerut nimeni, dar m-am sarutat sa fiu acuzat peste tot ca am scos-o pe Bogdana din calendar pentru nush ce si toata lumea ma trage la raspundere de parca e calendaru lor. E un calendar nascut din distracite… si asa as vrea sa ramana.

    Ca e apreciat de anumite persoane ma bucur, ca nu e apreciat asta e (nu pot sa multumesc pe toata lumea), dar hai sa nu jignim participantele si alte chestii. (nu ma refer la tine Radu cand zic asta, ma refer la cei care au comentat in acest sens la acest post si comentariile nu le-au fost aprobate)

    Raspunde
  17. criserb 12 Dec 2011 @ 12:16

    @Sabina – multumesc! Dar uite, ce mai conteza acum ca am facut bine in alte campanii (si nu au fost putine), daca eu am o parere diferita despre aceasta campanie…

    Raspunde
  18. degetica 12 Dec 2011 @ 12:16

    Eu cred ca trebui e sa iti ceri scuze pt ca ai pus la indoiala in mod nejustificat si in mod eronat campania pentru Bibi. Parintii nu au acesti bani. Poate ca au mai multi bani decat cei din satul Glodeanu, pt care se mai fac niste campanii, nu zic.
    In sensul ca, in conditii de sanatate, ei ar trai decent. Nu luxos, nu f bine, ci decent. Decent la noi in tara inseamna mare lucru, de acord.

    Dar in conditii de boala grea, de transfuzii lunare, de analize f f costisitoare si spitalizari repetate, si stiu ce inseamna pt ca sufar de aproximativ aceeasi boala, deci nu vorbesc din auzite, asadar, in conditii de boala grea si de transplant care costa 140000, acesti oameni sunt foarte foarte saraci. Si-au pus bunurile respective la vanzare, nu le cumpara nimeni, si chiar daca le-ar cumpara, tot nu ar acoperi suma.

    iar userul Alina a zis ca nu s-a remarcat prin nimic Bogdana, asta m-a infuriat si am intrebat cu ce s-au remarcat celelalte. Nu am nimic cu ele, nu le cunosc, repet, calendarul tau, treaba ta, absolut deloc treaba mea.

    Raspunde
  19. Radu 12 Dec 2011 @ 12:18

    Criserb, treaba cu calendarul nu are nici o legatura cu Bibi si campania pentru el. Apreciez sinceritatea ta si felul direct in care raspunzi.

    Repet si vreau sa fie clar pentru toata lumea, ba mai mult, am sa discut cu Bogdana si o voi ruga sa posteze si pe fb si pe blog acest lucru, jicnirile si acuzele la adresa ta nu isi au locul!
    Ti-ai explicat si exprimat foarte clar pozitia referitor la calendar (chiar daca oarecum putin decalat fata de cursul evenimentelor).

    Raspunde
  20. criserb 12 Dec 2011 @ 12:27

    @Radu – exact, nu are. Dar de acolo toata povestea asta, ca eu a trebuit sa justific in fata nush cui ca am scos-o pe Bogdana. De acolo totul si asa cum zici nu are nici o legatura.

    @degetica – nu pot sa imi cer scuze pentru ca EU am o parere… Apoi nu trebuie ca eu sa sustin fiecare caz pe care il aud. Sunt mute peroane in situatii grele, chiar nu le putem ajuta pe toate. Chiar nu putem. Eu nu pot. Am ajutat atat cat am putut, si crede-ma am ajutat. Mai mult nu pot… iar acum sa fiu condamnat ca nu ajut, sau ca am alta parere… e penibil.

    Raspunde
  21. degetica 12 Dec 2011 @ 12:35

    Nu te pune nimeni sa ajuti, sa sustii samd.Nu esti obligat, nu esti condamnat. Eu insami nu am putut sa ma implic pana acum cateva saptamani. Nu am putut, pt ca sunt bolnava., pt ca imi facea rau si pentru un milion de alte motive. Si nu m-a condamnat nimeni. Cu atat mai mult eu nu as condamna /judeca pe cineva pentru asta.
    Dar parerea ta poate influenta negativ aceasta campanie. Ai ales sa te implici publicand parerea. Poate era mai bine sa o fi tinut pt tine . In plus, parerea ta a fost infirmata de documente si de realitate si nu cred deloc ca ai ceva de pierdut daca recunosti chestia asta. Ba dimpotriva.

    Raspunde
  22. mo 12 Dec 2011 @ 12:38

    serb,
    cred ca ar fi trebuit sa ii lasi pe bogdanei posibilitatea sa fie votata sau nu de cititorii tai. pe profilul ei de fb gasesti o multime de poze cu ea, ai fi avut de unde sa iei cel putin una! nu inteleg, si nici nu ma obosesc sa citesc toate discutiile de aici, de ce nu are loc bogdana in preselectia ta! pt simplu motiv ca sustine o campanie ce a aparut la antena?! eh, bine, a fost o lunga batalie si asalturi mici (de la vinderea unui borcan de dulceata, a unei esarfe, rochii …)! crezi ca daca n-a pozat “fashion” cuiva, nu poate fi votata?

    alina,
    faptul ca bogdana a scris pe blogul ei ca alapteaza, ca se descurca sau nu cu kg luate in timpul sarcinii nu e o rusine! vei fi mama la un moment dat si vei intelege!!!

    Raspunde
  23. Alina 12 Dec 2011 @ 12:42

    @Degetica
    Eu sunt un cititor Criserb. De la el am auzit de calendar si tot de la el pentru prima oara am intrat pe blogul Bogdanei ca sa ma lamuresc de ce ar merita nominalizata. Primele pagini sunt doar Bibi in sus, Bibi in jos, respect pentru ea ca se implica. Nu m-am lasat batuta si am dat random prin posturi majoritatea incadrandu-se in ceea ce am zis mai sus. Deci blogul se incadreaza intr-o nisa foarte mica, de bloguri de mamiceala, in care respectiva descrie in detalii aceasta etapa. Frumos pentru ea, total reinteresant pentru majoritatea cititorilor lui Criserb.

    Cat despre campanie, e adevarat ca 150 de mii de eur cash sunt foarte greu de obtinut repede, desi cineva mai sus zicea ca deja au trecut 8 luni. Mai ales daca ii ai in case si terenuri. Dar sincer, pe mine campania asta m-a sufocat, ma refer la mediul online, linkuri peste linkuri primite, bannere, posturi prin ziare, pe bloguri etc. Chiar ma intrebam cine este in spatele ei, de a reusit sa iasa in evidenta atat de mult.

    Raspunde
  24. Alina 12 Dec 2011 @ 12:43

    @Mo sunt mama de 2 ori :)

    Raspunde
  25. mo 12 Dec 2011 @ 12:44

    “sa ii lasi bogdanei”… scuze pt greseala!

    alina,
    in spatele ei (campaniei) sunt doar niste OAMENI!

    Raspunde
  26. criserb 12 Dec 2011 @ 12:46

    @mo – Alina e mama.

    Apoi, vezi, totul pleaca de la calendar :)

    Nu are loc in nominalizarile de pe blog pentru ca cel care voteaza nu pot sa vada nici o poza cu ea. Poate tu vezi, poate esti prietena ei si d’aia vezi, eu nu vad nici una. Vad doar o poza cu referire la o campanie. Cum as putea sa votez eu sau altcineva o fata cand nu vad nici o poza cu ea? Pe bune acum?

    Raspunde
  27. degetica 12 Dec 2011 @ 12:48

    33% dintr-o casa si UN teren care nu se vinde din 2009 si o barcuta care nu se vinde de luni de zile. S-au vandut obiecte mici, pe care lumea a vrut sa dea banii.

    In spatele campaniei sunt mame, ca Bogdana, ca tine, ca mine. mame care am reusit sa mutam muntii.
    Alte campanii au fost si mai bine organizate si au primit TOTI banii intr-o luna. Ma refel la campania pt Eva Maria de pilda. Noi n-am fost asa de bine organizati din pacate pt Bibi.
    Te rog sa citesti scrisoarea mea si sa intelegi de ce e asa nasol sa ai boala asta si de ce TREBUIE sa se stranga mai repede banii.

    Raspunde
  28. degetica 12 Dec 2011 @ 12:49

    pe bune, despre calendar suntem lamuriti, pe cuvant de onoare, nu e nevoie de explicatii, au fost f multe si f ok.

    Raspunde
  29. mo 12 Dec 2011 @ 12:58

    http://bogdanasblog.blogspot.com/2009/09/back.html in ultimul timp, bibi i a ocupat spatiul si pe blog si pe fb…
    ah, si mai face si altceva, nu numai campanie pt bibi http://bogdanasblog.blogspot.com/2011/12/glodeanu.html

    Raspunde
  30. criserb 12 Dec 2011 @ 13:00

    @degetica – tu ii zici barca, in declaratia aia scrie “yacht”. E vina mea ca eu am inteles exact ce scrie acolo? E o diferenta enorma intre o barca si un yacht. O barca imi permit si eu, un yacht nu. Nu am nici o vina ca declaratia aia a fost completata asa. Eu am citit doar ce scrie acolo, negru pe alb. Ulterior sunt tot eu acuzat ca nu mi-am imaginat ca aia e barca? Why?

    Vezi asta e un lucru care nu se leaga. In general oamenii isi trec in declaratiile de avere mai putin decat au, in nici un caz mai mult. Gresesc cand spun asta, si gandeste-te ca eu vb in general.

    Am inteles cat e de nasol, sunt convins ca nu e usor sa strangi banii aia repede, dar in cate medii a ajuns campania, e vorba doar de timp…

    Raspunde
  31. criserb 12 Dec 2011 @ 13:01

    @Radu – “oarecum putin decalat fata de cursul evenimentelor” – nu am vrut sa deschi acest subiect, asta e motivul pentru care am preferat sa tac. Nu am vrut sa se ajunga la ceea ce s-a ajuns…

    Raspunde
  32. degetica 12 Dec 2011 @ 13:07

    Deci, esti dispus sa recunosti ca te-ai inselat?

    Raspunde
  33. criserb 12 Dec 2011 @ 13:10

    @degetica – in declariatie scrie acelasi lucru, deci nu.

    Eu ti-am raspuns la toate intrebarile tale, de ce nu faci si tu acelasi lucru cand eu intreb ceva? Sau nu am pus nici un semn de intrebare in comentariul catre tine? :)

    Raspunde
  34. Andrada 12 Dec 2011 @ 13:14

    ȘALÚPĂ, șalupe, s. f. Mică ambarcație cu motor, care servește la transportul persoanelor și al mărfurilor sau la diverse operații (de remorcare) în rada unui port. – Din fr. chaloupe.

    Raspunde
  35. Andrada 12 Dec 2011 @ 13:14

    (in declaratie scrie salupa)

    Raspunde
  36. degetica 12 Dec 2011 @ 13:16

    nu te acuz ca nu ti-ai imaginat, daca asta ma intrebi.
    Dat fiind istoricul meu medical, eu nu stau sa caut declaratii de avere, pt ca stiu ce inseamna boala lui Bibi.
    Dar uite cum se procedeaza in astfel de situatii:
    eu cred ca trebuia sa scrii mamei (are mailul pe blog, la liber), sa verifici, si dupa aia sa publici.
    pt ca rau se face f repede.
    Iata si „yachtul” :
    http://www.okazii.ro/catalog/52205045/barca-fibra-motor-yamaha.html

    Raspunde
  37. Andrada 12 Dec 2011 @ 13:16

    http://www.mangalia.ro/documente/filip%20bogdan%20liviu_6625.pdf poate totusi nu ma crede lumea pe cuvant (google search stiu si eu).

    Raspunde
  38. criserb 12 Dec 2011 @ 13:42

    @Andrada – multumesc. E primul comentariu care ma face sa imi schimb putin parerea. E gresala mea ca nu am citit cum trebuie!

    Raspunde
  39. Bogdana 12 Dec 2011 @ 13:45

    @all, Este decizia lui cristi pe cine scoate si pe cine pune in calendar, caledarul ii apartine, ideea ii apartine, initiativa ii apartine si e mai mult decat laudabila. Restul nu mai conteaza, sau este intre mine si Cristi. As aprecia daca nu s-ar mai purta razboaie in numele meu. Multumesc. Cristi, daca doresti sa discutam stii unde sa ma gasesti. Daca nu, iti urez succes cu calendarul.

    Raspunde
  40. degetica 12 Dec 2011 @ 13:47

    in numele tau, Bogdana, nu e cazul, clar. Big girl Bogdana :)
    Pt Bibi si campania lui insa, e altceva.

    Raspunde
  41. Radu 12 Dec 2011 @ 14:42

    Criserb, offtopic oarecum….stii ca dl. Danciulescu a donat tricoul de la golul cu nr 200 pentru Bibi?
    Si in alta ordine de idei, de ce nu schimbi fotografia cu scorul dinamo-steaua ca parca a fost altul decat cel de acolo :)))))

    Raspunde
  42. mo 12 Dec 2011 @ 14:48

    radu,
    vezi ca manutd a iesit din champions league, ti ai luat bilet la finala?

    Raspunde
  43. mo 12 Dec 2011 @ 14:49

    la finala europa league!

    Raspunde
  44. Radu 12 Dec 2011 @ 14:56

    Mo, sincer, mi-a luat un prieten inainte de a se juca meciul cu basel. Dar nu ma gandeam niciodata ca se va putea intampla asa ceva.
    Multumim pentru ajutor si suport! Eu nu am putut veni impreuna cu Bogdana din motive pe care cred ca le stii si intelegi si peste care nu pot trece, desi mi-am dorit acest lucru, mi-am dorit sa-i strang mana lui Danciu dar, apreciez enorm gestul si mai ales omenia!

    Raspunde
  45. mo 12 Dec 2011 @ 15:20

    Radu,
    noi suntem caini, dar sufletul ni i mare!!!! nu muscam, oferim din putinul nostru…

    Raspunde
  46. Bogdana 12 Dec 2011 @ 15:34

    Mo, ma mai lua pe mine, daca nu stia ca am sufletul mare? Hai cu pozele, mami! Si spune-i lui Danciu ca a umplut de parfum tricoul :). Fain parfum!

    Raspunde
  47. Bogdana 12 Dec 2011 @ 16:22

    @Alina, nu am apucat sa iti raspund, insa tin in mod deosebit sa o fac. Si anume sa iti multumesc pentru ca mi-ai oferit un feedback extrem de valoros. Si ma bucur ca esti sufocata, asta inseamna ca suntem peste tot cu campania.

    Cat despre restul nelamuririlor, o sa incerc sa explic pe scurt. Da, ultimele doua luni au fost posturi numai cu “Bibi in sus, Bibi in jos”, mai ales ultima saptamana pentru ca am pregatit lansarea campaniei cu numarul de sms. Nu am extrem de multe postari cu fotografii pentru ca de regula eu sunt fotograful, nu subiectul. Dar uite, pentru ca a dat Mo niste linkuri (Mo, mama, sunt vechi, pai asa imi “vinzi” tu imaginea? :)) iti mai dau si eu unul, mai recent, de la concertul lui Bon Jovi de asta vara:
    http://bogdanasblog.blogspot.com/2011/07/si-fost.html

    acolo sunt si poze cu mine, asta ca sa lamurim si aspectul asta :)

    Iar cat despre: “Doar daca apreciezi fraze de genul “Altfel, long story short, ca intre timp mi s-a inchis si laptop-ul, cu kilele sunt undeva pe la 56-57, dorm noptile, oh happy me, pentru ca altfel Raducu extrage si ultima picatura de lapte din mine.”, luat random din blog. De altfel este de interes internautic cate kg are respectiva si cat lapte da…” – mi se pare o rautate gratuita…. E un blog de nisa, daca nu vrei sa il citesti, nu il citesti. Tot cu random ia si citeste postul asta: http://bogdanasblog.blogspot.com/2011/06/top-ten.html

    Ma jur ca nu e nimic “bleah” despre alaptare sau kilele mele date jos. Si da, este de interes internautic pentru vreo 800 de oameni.

    Inca o data, ma bucur sincer si fara nici un fel de rautate ca te simti sufocata de campania lui Bibi.

    Raspunde
  48. Crox 12 Dec 2011 @ 16:28

    Eu zic ca acea campanie e pentru salvarea vietii unui copil, iar daca parintii copilului (desi nu stiu ce fel de parinti ar putea face asa ceva) au pornit campania din rea credinta, atunci pacatul lor. Astfel de nenorociri au capacitatea de a reduce fiinta umana la esenta si intotdeauna voi avea naivitatea de a crede ca oamenii sunt esenta mai mult buni decat rai.
    Eu cred ca ar fi mai bine ca toata polemica asta sa fie redusa la ce iese bun din ea, deci as vota pentru stergerea postarii.

    Raspunde
  49. Alina 12 Dec 2011 @ 17:22

    @Bogdana Nu a fost intentia mea sa zgandaresc orgoliul tau de blogerita si mama dar o sa le iau pe rand. Ca persoana “publica” banuiesc ca esti obisnuita cu chestiile astea.

    1. Faptul ca campania sufoca are un efect negativ, eu personal ajut cand nu mi se vara cineva cu picioarele in casa. Nu generalizez, pentru ca nu sunt eu utilizatorul standard de internet, dar banuiesc ca si altii au avut aceeasi reactie. Si crede-ma ca ajut des.

    2. Da, este un blog de nisa, nisa pe care personal nu o citesc. Criserb poate sa isi dea cu parerea mai mult daca cititorii lui citesc acest gen de blog. De fapt, concursul lui, regulile lui.

    3. Observa ca nu eu am zis “bleah” despre acest subiect al alaptarii si kilelor dupa nastere. Nici nu m-am exprimat daca e frumos sau nu, nu am format nici o opinie despre subiect, ci am zis doar ca este un subiect neinteresant pentru majoritatea. Pe bune ca niciodata nu o sa inteleg de ce unele persoane se simt atat de blazate daca pe altii pur si simplu nu ii intereseaza sarcina, alaptarea si copiii altora.

    Intr-un final Cristi decide cine intra in concurs, ca sa aruncam responsabilitatea in carca lui. Iar eu o sa votez cu cea care imi place cel mai mult din lista lui. Si nu ma refer la aspectul fizic, ci la continutul blogului.

    Raspunde
  50. Alina 12 Dec 2011 @ 17:23

    corec, Crox… parintii aia erau asa de impatimiti de soarta copilului lor ca in decembrie 2010 – deja cereau bani pentru copil – si-au atribuit un teren in centrul Mangaliei, la 100m de plaja. tatal in comisia de urbanism-mama asociata in firma…. tatal inspector la CSA, mama asociat la firma de asigurari. uite asa f*t astia si bani publici, si respect fata de lege, si declaratii de avere-ca doar nu-s cununati, nu?
    n-au pornit campania din rea-credinta ci din nesimtirea ca li se cuvine si au cu ce, cu cine, cum sa o porneasca….

    Raspunde
  51. Radu 12 Dec 2011 @ 17:40

    Cred ca trebuia sa spun si aici cele ce urmeaza (copy/paste) din comentariile la postul lui Sebastian – visurat:

    Dear all,

    eu si Bogdana ne-am intalnit cu Sebastian care este in Bucuresti acum. Ne-am strans mana, am baut o cafea (bere) si am discutat despre ce s-a intamplat anul trecut si mai ales despre ce s-a intamplat / scris si vorbit acum, in cazul lui Bibi.
    Concluzia? Eu am spus ca personal cred ca articolul scris de Sebastian din oarece perspective ii face si bine lui Bibi (a se citi, popularizeaza povestea lui si poate aduce bani pentru operatie). Sebastian a spus ca ii pare foarte rau de Bibi si ca se bucura gandindu-se ca pot exista oameni care citesc articolul scris de el si apoi tocmai pentru a-l contesta, pentru ca nu sunt de acord cu el, doneaza pentru Bibi.
    Restul in acest moment nu mai conteaza, Sebastian are viziunea lui pe care eu o respect, noi o avem pe a noastra si….asta e.

    Sebastian multumim pentru intalnire si pentru faptul ca am discutat deschis si direct!

    Raspunde
  52. degetica 12 Dec 2011 @ 17:45

    Alina, pe bune, ce ai tu de pierdut daca acest copil se duce la tratament? nu reusesc sa inteleg.
    ca un adevar de interes general, cine da, nu da doar pt unu, da pentru mai multi. Nu poti da la toata lumea, sunt de acord, dar cine e generos nu se limiteaza la un caz. Asa ca sufocarea de care vorbesti te priveste personal, nu o atribui altora
    Un copil salvat nu scade sansele altui copil ba dimpotriva, le mareste.
    Pt ca generozitatea se inmulteste, nu se consuma.
    Tu stii nimic despre aceasta familie.
    Nu le cunosti drama.
    Si de aceea nu cred absolut nimic din ce spui cu terenuri samd, s-a dovedit deja ca Cristi Serb a citit yacht in loc de salupa.

    Raspunde
  53. criserb 12 Dec 2011 @ 17:46

    @Radu – vezi ce face traficul? :) In plus un post “de scandal” este mult mai bun decat unul in care se prezinta cazul frumos. Cate comentarii/vizualizari sunt la alea si cate sunt la alea “rautacioase”? : )

    Asta cu traficul o spuneam doar asa, pentru ca am vazut reprosuri de genu’ “face totul pentru trafic” ;)

    Raspunde
  54. Radu 12 Dec 2011 @ 17:54

    @Alina

    – despre teren cum a fost el concesionat si de ce, mai ales, poti sa afli daca vrei si daca citesti cu atentie tot ce s-a scris pe acest subiect
    – despre firma de asigurari, asa cum i-am spus si lui Sebastian, exista site-ul lista firme . ro, ce cuprinde informatii foarte publice despre toate firmele inregistrare la RC. Daca cauti acolo o sa afli ce vrei despre actionari, mijloace fixe, profitul firmei si eventualele dosare in justitie. Informatiile despre firma la care se face referire in acest caz vor fi surprinzatoare pentru tine. Garantez asta! :))
    – cu acceptul Loredanei, mama lui Bibi, am publicat la noi pe blog linkul catre cateva fotografii cu “casa de vacanta” de la Letea. Link-urile sunt urmatoarele (si sper sa nu il supar pe criserb punandu-le si aici…atentie la spatiul ce exista inainte de .jpg):
    http://uploadimage.ro/images/56300876809088234522.jpg

    http://uploadimage.ro/images/04996036582455368667.jpg

    http://uploadimage.ro/images/97933254875708537160.jpg

    http://uploadimage.ro/images/47850586894188355009.jpg

    http://uploadimage.ro/images/99463224629622656566.jpg

    Ce zici, iti place casa de vacanta? Cei 33% detinuti de parintii lui Bibi cred ca fac cateva….mii de euro. Corect? Poate poti ajuta cu un potential cumparator pentru ca totul e scos la vanzare. Si casa de vacanta si “yachtul”.

    SI pentru final, pentru ca nu ma pot abtine…”blazat” in DEX are definita de dezgustat in sensul de plictisit, fara simturi si emotii. Cred ca ai folosit cuvantul gresti in comentariul tau adresat Bogdanei.

    Gata, promit sa nu mai comentez nimic aici pe acest subiect! :)

    Raspunde
  55. criserb 12 Dec 2011 @ 17:58

    Am sa inchid comentariile la acest subiect, mie mi-a ajuns. Am discutat, am dezbatut e cauzul sa incetam.

    Cine vrea sa doneze o poate face urmarind indicatiile de aici. Cine nu sa… vada aici ce frumoasa e biblioteca nationala ;)

    Va multumesc!

    Raspunde
  56. criserb 12 Dec 2011 @ 18:14

    Si inca ceva, ca sa nu fie vreo confuzie, sunt 2 Aline in comentarii, sper ca s-a observat, da? :)

    Raspunde
  57. maddy 13 Dec 2011 @ 12:20

    am citit toata zapaceala cu Bibi pe bloguri si concluzia mea e ca daca vrei sa ajuti, ajuti, daca nu, nu ajuta. probabil daca parintii aveau bani nu mai apelau la mila publica, dadeau banii si tratau copilul. ma gandesc ca nu`s sadici sa stea cu banii la saltea si sa se uite la copilul bolnav timp de luni de zile.

    Raspunde