Sari la conținut
comentarii Facebook
26 comentarii
  1. Cameleon 23 Jul 2009 @ 08:35

    Totuşi cred că e mai bine să nu te implici într-o cursă de maşini în plin Bucureştiul…

    La cât de ferm şi milităresc era ta’c’su’, pot să pun pariu că băieţaşul nu va păţi nimic. În cel mai bun caz nişte ani cu suspendare… Dacă… Dar va avea o maşină mai bună şi mai tare în câteva luni. Sigur!

    Raspunde
  2. eugen 23 Jul 2009 @ 09:19

    Cameleon, in cazul acesta nu cred ca are nicio importanta in ce era implicat soferul. Greseala ii apartine in totalitate pietonului care, daca tot traversa pe rosu, macar era atent la MASINI!(ca alea de obicei circula pe sosele). Nu se poate sa traversezi pe rosu si sa nu ai nicio grija!
    Soferul isi poate lua amenda pentru viteza/cursa ilegala/etc…dar daca ala nu trecea pe rosu acum erau toti acasa bine-mersi (soferul cu o amenda, pietonul in viata).
    Atata timp cat l-a luat pe rosu nici nu mi se pare normal sa pateasca ceva “baietasul”. Regulile sunt pentru toti, nu doar pentru soferi!
    Cheers!

    Raspunde
  3. Cameleon 23 Jul 2009 @ 09:42

    Nu se poate sa traversezi pe rosu si sa nu ai nicio grija!!!” Dar se poate să omori un om şi să nu păţeşti nimic. Nice! =d>

    Ignoranţa ucide (minţi lucide) [-(

    Raspunde
  4. Mircea 23 Jul 2009 @ 09:44

    nu pot sa ii inteleg pe astia care trec pe rosu. si din grupul select al celor care trec pe rosu, nu pot sa ii inteleg pe cei care trec pe rosu fara se se asigure. din grupul select al celor care trec pe rosu fara sa se asigure nu pot sa ii inteleg pe cei care o fac noaptea.

    e adevarat ca ala cu masina putea sa fie mai atent. Insa as spune ca nu ma surprinde ca nu l-a vazut.

    ma intreb daca deschiderea capotei bmw-ului fu o chestie mecanica ca urmare a impactului sau e un mecanism de protectie fix pentru asemenea situatii? (faptul ca s-a ridicat imi indica ca practic in felul asta a fost evitat impactul cu blocul motor – cauza principala mortii in cazul accidentelor in care sunt implicati pietonii. faptul ca l-a aruncat practic in aer ma face sa cred ca fu doar o concidenta si nu un sistem de protectie – capota ar fi tb sa se ridice invers)

    Raspunde
  5. Cameleon 23 Jul 2009 @ 09:48

    Sistemele de protecţia pietonilor sunt proiectate pentru viteza legală nu pentru vitezele care în mod normal se practică doar pe autostrăzi unde nu sunt pietoni.

    Cred că se deschide capota ca să nu poţi părăsi locul accidentului :))

    Raspunde
  6. Mircea 23 Jul 2009 @ 10:03

    @Cameleon: mandatory Romanian bmw option pack =)) =)) =))

    Raspunde
  7. Cameleon 23 Jul 2009 @ 10:08

    @Mircea: corect! Foarte tare asta :)) Să ştii că majoritatea crash testelor virtuale sunt făcute la Cluj, deci e foarte probabil că se fac nişte tweakinguri ;)) ;) :d

    Raspunde
  8. mybrainquit 23 Jul 2009 @ 11:23

    BE ESTI NEBUN CE A ZBURAT PROSTUL PRIN AER ZICI CA ERA NADIA COMANECI!!!

    Raspunde
  9. Sby 23 Jul 2009 @ 11:24

    Eu nu pot sa inteleg ce este in mintea oamenilor care trec pe rosu… mai ales un blvd aglomerat. Cel care mergea putea sa mearga si cu 200kmh problema lui, dar ala nu avea ce sa caute acolo.

    Chiar daca se constata ca avea viteza, ii da amenda si atat, nu avea ce cauta pietonul acolo pe culoare rosie a semaforului….

    Raspunde
  10. DJAx3L 23 Jul 2009 @ 12:14

    Cred ca aia doi nici nu faceau liniute…

    Raspunde
  11. criserb 23 Jul 2009 @ 12:26

    sunt convins ca aia faceau, dar aia e treaba lor, ala nu avea ce sa caute acolo…

    Raspunde
  12. mybrainquit 23 Jul 2009 @ 14:28

    Daca va uitati un pic mai bine la film, observati ca, cu aproximativ juma de secunda inainte de impact, omul se opreste. Si incearca sa fuga dupa aia. Vorba aia, ti-ai vazut moartea cu ochii.

    Raspunde
  13. Croxxx 23 Jul 2009 @ 14:41

    Stai un pic, liniute, anulati permisul, nu sunt de acord cu incriminarea pentru moartea nenorocitului, dar viteza excesiva nu trebuie incurajata! Amenda contraventionala trebuie sa isi ia, facea liniuta sau avea viteza mult prea mare? permisul trebuie anulat. Trecerea de pietoni e sfanta. Asta nu il disculpa pe pieton, nu ma intelegeti gresit. Dar, la o trecere de pietoni, fie el semaforul verde la masini, treci cu mai mare atentie. Nu zice nimeni sa incetinesti la culoarea verde a semaforului, dor MAI MULTA ATENTIE LA ZEBRA. Mai ziceam zilele trecute, nu am incredere in factorul uman participant la trafic, nu sunt totusi paranoic, dar excesiv de prudent sunt.
    Daca ai putin respect pentru vietile celorlalti, esti mai atent la trecerile de pietoni. Daca pietonul nu avea respect pentru propria viata, asta nu il absolva complet de orice vina pe sofer.
    Accidentul nu trebuie sa produca o a doua victima totusi.
    Infractiunea pentru care este cercetat se poate pedepsi prin inactiune si amenda contraventionala.

    Raspunde
  14. Croxxx 23 Jul 2009 @ 14:47

    Am vazut filmul abia acum, se bloca de le flesh :P
    Pare suicid in toata regula. sincer, s-a oprit si a sarit in ultima clipa in fata mashinii.
    Alta chestii interesanta, se pare ca soferul de bmw era un marlan de dorobanti. Nu a franat, reactia a fost de a incerca sa il ocoleasca in ultima instanta, nici urma de intentie de a frana.
    Devine din ce in ce mai interesanta spetza.
    Cat despre viteza, nu cred ca avea mai mult de 60.

    Raspunde
  15. Croxxx 23 Jul 2009 @ 14:51

    Vad ca a supravietzuit, ce sa mai zic, data viitoare sa ia si el niste pastile, multe, si mult alcool. Nu le mai strica seara altora.

    Raspunde
  16. Croxxx 23 Jul 2009 @ 14:55

    Partea buna e ca o sa isi recupereze casco aluia cu bmw-ul banii de la cretin. Sa se astepte cam la 15.000, ca in cazuri deastea se cam rotunjesc sumele.

    Raspunde
  17. Canalia 23 Jul 2009 @ 15:24

    Vand BMW seria 5, usor avariat – capota fata, stare tehnica impecabila. 80.000 km REALI!!

    Raspunde
  18. eugen 23 Jul 2009 @ 15:58

    @Cameleon
    Sa incerc altfel: ce ai zice daca ai merge cu 30 km/h pe bulevardul x din orasul y si in fata ti-ar iesi un idiot (fara trecere de pietoni, sau trecere de pietoni dar pe rosu), ai da peste el si l-ai omori? (si sa nu ma iei cu <> ca nu tine)…e normal sa faci puscarie dupa ce zici tu, nu? Adica nu te-ar deranja absolut deloc daca te-ar lega si te-ar duce la racoare, alaturi de violatori, hoti, talhari, batausi, “smecheri de cartier”, “smecheri de pipera” si alte specimene…

    Pustiul ala si-a cautat-o…si a avut ghinionul sa o gaseasca pe magheru. Treceti fratilor pe verde, si chiar si atunci cascati ochii ca se poate gasi un “sofer meserias” care sa treaca pe rosu!
    Cheers

    Raspunde
  19. nosaint 23 Jul 2009 @ 16:19

    lol @ canalia
    pietonul a traversat pe rosu – a incalcat legea – trebuie sa plateasca reparatia masinii. sa zica mersi ca a avut zile si ca nu l-a lovit un SUV.

    Raspunde
  20. Mircea 23 Jul 2009 @ 18:19

    @nosaint: eu zic sa zica mersi ca nu l-a lovit o dacie. e jenant sa mori lovit de o dacie. asa cu bmw-ul e mai “cool” =)) =))

    Raspunde
  21. Sby 23 Jul 2009 @ 18:20

    @canalia: sigur vinzi seria 5 si nu seria 3 ??? :)

    Raspunde
  22. GGD 23 Jul 2009 @ 21:46

    `@ Canalia: cred ca vrei sa vinzi M3 ! ! ! ala din accidet e ultimul model de M3.

    @ Cameleon: ai vreo problema cu baiatu cu BMW-ul ca mergea cu viteza? mi se pare normal sa mearga cu viteza,in limitele in care poate oprii in caz de ceva (ca d`aia si-a luat BMW M3) nu sa mearga cu 30 noaptea cand e liber orasul si are verde. vrei sa-mi zici ca tu daca ai verde te opresti,ca poate trece un pieton? vrei sa-mi zici ca tu mergi numai cu 50? sau mcar ai masina? si daca da, ce masina (pur si simplu de curiozitate).
    si pana la urma e o chestie buna ce s intamplat,ar fi bine sa dea astia la stiri in fiecare zi aceasta stire, ca poate asa deschid foarte multi ochii si nu se mai arunca in fata masinii pe strada. am vazut multi idioti care baga capu intre urechi si sar pe trecere,ca ei au trecere de pietoni si nimic nu mai conteaza.

    Raspunde
  23. Croxxx 24 Jul 2009 @ 11:18

    @GGD Marsh ma! Trecerea de pietoni e sfanta! Ar trebui sa fii mai atent cand te apropii de orice trecere. E trecere de pietoni, poate e si semafor pe verde, poate nu e semafor de loc, da, nimic nu mai conteaza. Daca tu ai alta parere trebuie sa fii un mare bou!

    Raspunde
  24. GGD 24 Jul 2009 @ 11:27

    @Croxxx: imi cer mii de scuze pentru ceea ce am scris. chiar nu am vrut sa scriu asa ceva. sincer imi pare.
    chiar nu m-am gandit in momentul in care am scris acel post ca aici pe blog printre cititori sunt si acele persoane frustrate care nu au permis si care se arunca pe trecerea de pietoni cu gandul ca: “e trecere de pietoni, ce se poate intampla; am dreptu sa trec fara sa ma uit”.
    m-am certat cu un politai,a vrut sa-mi ia permisu ca nu am vrut sa dau prioritate la un pieton care a sarit pe un bulevard,dintre masinile parcate pe trecerea de pietoni (parca trebuie sa fie parcate la 50m de trecere) si nu am vazut pietonu (bosorogu) care a sarit dintre masinile parcate direct in fata masinii. probabil ca o sa ma intrebi daca aveam viteza. da, aveam viteza aproximativ 100 si ceva. am oprit cand l-am vazut,dar nu l-am lasat sa treaca si m-am certat cu politaiul care ma vazut si pana la urma am plecat,fara amenda,cu permisu in buzunar si mi s dat dreptate de catre politai; dar masinile alea tot asa sunt parcate si in ziua de azi.

    Raspunde
  25. Croxxx 24 Jul 2009 @ 12:54

    Gandeste-te ca in apropierea trecerii aceleia cu multe masini parcate neregulamentar, de catre soferi carora nu le pasa, se afla o gradinita, poate unul din ei, visator se indrepta spre trecerea de pietoni, poate mai avea si o forma usoara de miopie, aprecierea distantelor nu e tocmai o virtute a celor mici. Tu te apropiai cu 100 si… copilul acela poate te vede, dar la 100 si esti mult mai aproape in timp decat in metri. Fiind mic, poate nu il vezi la timp ca pe moshul pe care l-ai evitat. Imagineaza-ti acuma ca era chiar copilul tau pe trecere!
    Si eu simt nevoia de refulare, nu sunt total de acord cu limitele de viteza. Merg in general cu 25% mai mult. Cat pentru refulare, exista autostrada. Vrei senzatii tari, exista drumuri de munte. Singura limita pe autostrada e cat duce masina in conditii de siguranta, pe drumuri de munte, la fel. Este foarte mult si iresponsabilitatea politie, este de blamat categoric, pentru ca scopul lor nu este acela de a preveni si de a salva vietzi, ci de a incasa amenzi. Poate deasta iti vine sa refulezi? Asta e si celalalt scop al lor, mai perfid, sunt ca dealerii de droguri, te transforma in client fidel.
    Cand ai fost ultima oara oprit de politie si pentru ce? cat a fost amenda? dar inainte? Eu, sincer, am platit o singura amenda, care dupa noul cod nici nu se mai plateste. atat. Si am mai luat un avertisment, cu multi ani in urma, fara amenda.

    Raspunde
  26. whatever 11 Aug 2009 @ 15:35

    “Merita sa mori in timp ce treci strada pe rosu?”

    DA !

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)