Sari la conținut

Credeam ca Mobexpert este o firma serioasa. M-am inselat!

mobexpertAm evitat mult sa scriu despre Mobexpert, chiar credeam ca este o firma serioasa, dar uite ca m-am inselat. Cu parere de rau va spun asta.

Sa va povestesc. Acum vreo 2 ani mi-am cumparat o canapea de la ei, o canapea de care am fost foarte multumit la momentul ala. Ulterior, dupa cateva luni de utilizare (vreo 6), am avut ceva probleme cu ea, in sensul ca partea din fata, cea dintre sezut si podea s-a umflat, a facut un fel de burta.

Atunci i-am sunat si au fost foarte prompti, au venit sa vada despre ce este vorba si au luat canapeaua la ei pentru a o repara. La momentul ala am scris randurile de aici. Au reparat-o, si toate au fost ok.

Acum insa problema a revenit, aceeasi parte frontala s-a umflat din nou. Pentru ca inca este in garantie i-am sunat si le-am semnalat problema.

La numarul de telefon din contract am fost anuntat ca Mobexpert Berceni s-a inchis si m-au directionat catre un alt centru service, cel din Pantelimon.

Am sunat si acolo, mi-a raspuns un domn, i-am comunicat problema si in cateva ore a fost la mine acasa sa constate.

S-a uitat, a facut poze si mi-a spus ca trebuie sa comunice ceea ce a constatat mai departe catre furnizorul lor si numai ala poate sa spuna daca mi-o rezolva pe garantie sau nu.

A incercat insa sa-mi sugereze ca el nu crede ca o sa se rezolve pe garantie pentru ca este spre sfarsitul garantiei si foarte multa lume solicita astfel de lucruri.

M-am indoit de cele zise de el, nu ma puteam gandi ca din moment ce la un moment dat au reparat canapeaua, a doua oara o sa zica altceva, pentru aceeasi problema.

Ei bine, lucrul asta s-a intamplat.

Mai jos aveti instintarea oficiala pe care am primit-o in numele Mobexpert.

Stimate client Cristi Serb,

In urma reclamatiei dumneavoastra din data 16.01.2013 21:49 prin care atrageti atentia asupra unei umflaturi intr-o zona a sezlongului la partea din fata a canapelei Trend – achizitionata de la furnizorul Mobexpert Berceni – ne-am deplasat la sediul indicat si am constatat urmatoarele (transmise intre timp producatorului):

  • Tasarea buretelui la partea frontala a canapelei (probabil datorata unei utilizari atipice – se sta cu fundul pe marginea canapelei, chiar in zona tasata si nu pe centrul ei cum este normal);
  • Nu s-au constatat si nici nu au fost semnalate alte probleme;

Producatorul ne-a transmis ca este de acord sa repare gratuit zona afectata de utilizarea necorespunzatoare a canapelei in urmatoarele conditii cumulative:

  • Sa confirmati ca ati luat la cunostinta ca problema semnalata nu este un defect de fabricatie ci este o uzura intensa – tasare – datorata felului particular in care dumneavoastra ati ales sa utilizati canapeaua; adica in loc sa stati pe centrul sezutului unde greutatea dumneavoastra este preluata uniform, dumnevoastra alegeti sa stati uneori chiar pe margine, pozitie care nu a fost luata in calcul de proiectantul canapelei.
  • Sa platiti costurile de manipulare si transport tur-retur ale sezlongului (200 lei cu tva);

In situatia in care sunteti de acord cu solutia propusa, va promitem sa facem in asa fel incat sa rezolvam cat se poate de repede si fara multe inconveniente pentru dumneavoastra.

Cu stima,
Sef Service – M & D Retail Pantelimon (firma cu personailtate juridica distincta de Mobexpert Berceni)
Petrica Dumitru

Cu alte cuvinte, Mobexpert imi spune ca eu nu stiu sa stau pe canapea. Dupa ei pe canapea trebuie sa stai “pe centrul sezutului”, nu asa oriunde pe sezut. Ia utiati-va la voi si la cei din jurul vostru? Cum stau pe scaun/canapea?

Eu m-am uitat acum si majoritatea stau undeva in fata scaunului, in special fetele. Ele sunt cele care stau decent.

Bun, trecand peste asta, as fi si eu curios sa stiu unde in lume asta scrie intr-un contract ca eu, daca cumpar o anumita canapea, trebuie sa stau intr-o anumita pozitie pe ea. Stiu ca trebuie sa stau pe sezut si cu asta basta.

Nu este vorba de 200 lei care ar trebui sa-i dau pentru reparatie, este vorba de principiu si de un brand care ar trebui sa se respecte. Nu poti sa ii spui unui client ca a ales sa stea cu fundul pe marginea canapelei si nu in centru.

Pe langa asta ar vrea sa recunosc ca nu este un defect de fabricatie si ca este vina mea.  Asa scrie in instintarea de mai sus. Hai sa fim seriosi.

Este un defect de fabricatie si Mobexpert trebuie sa si-l asume!

Sunt convins ca cei de la ANPC nu o sa gandeasca ca cei de la Mobexpert, dar eu nu am vrut sa se ajunga la asa ceva. Chiar ii credeam o firma mare, care se respecta.

Pe langa cele semnalate de mine, acest post sper sa fie util si celor care vor sa-si cumpere o canapea de la Mobexpert, sa inteleaga de la inceput ca ei nu-si asuma nicio vina daca tu nu stai centrat pe sezut.

Si v-as sfatui sa dati acest post mai departe, sa-l share-uiti, e pacat ca un prieten de-al vostru sa investeasca 6.500 lei (da, atat a costat) intr-o canapea pe care nu poate sa o foloseasca asa cum se simte el bine.

P.S. Si apropo de sloganul din poza de sus, “Suntem cu totii diferiti. Din fericire”. Aveti dreptate, de aceea ma bucur ca exista si alte firme care comercealizeaza mobila. DIn fericire!

[sursa poza]

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
49 comentarii
  1. Doru 22 Jan 2013 @ 18:54

    bine ca nu esti obez ; iti dai seama ce raspuns ai fi primit ? in drum spre OPC te-ai fi oprit la Consiliul National pt Combaterea Discriminarii ! :))

    Raspunde
  2. Marius Sescu 22 Jan 2013 @ 19:04

    Mersi pt menționarea sursei. Cât despre canapea, îmi pare rău pt situație. Nu degeaba au românii o vorbă, și f… și cu banii luați. Sper să rezolvi cu reclamația. Uite de aia am preferat eu să îmi fac mobila la comandă, deși trebuie și eu să cumpăr o canapea acuși și sper să nu am surprize.

    Raspunde
  3. Pavel 22 Jan 2013 @ 19:26

    6 500 lei??? E poleită cu aur? :)

    Raspunde
  4. Iulian 22 Jan 2013 @ 19:32

    Si mai ales plata transportului mi se pare o idiotenie. Atata timp cat nu vorbim despre un ceas (il arunci in masina si gata, cu el la service), e treaba lor cum asigura garantia, nu a mea. Am masina de spalat, s-a stricat, au venit cei de la service si au reparat-o aici, nu m-au pus pe mine pe drumuri cu masina de spalat in portbagaj. Si asa este normal.

    Mari nesimtiti din punctul asta de vedere. N-au de cat sa zica ca e din vina ta cat vor, atata timp cat se repara pe garantie nu trebuie sa platesti nimic, ever. Cand am citit, am zis ca hai, asta e, sunt eu prost si nu stiu sa stau pe o canapea, bine ca se rezolva, dar cand am vazut ca iti cer si bani pentru transport (250 ron, pai nu costa atat nici daca platesc o echipa de manipulanti si un motorina la un tir pana acolo si inapoi).

    Raspunde
  5. unicornul vesel 22 Jan 2013 @ 20:29

    Țin să te contrazic puțin în ceea ce privește celebra zicală “nu e vorba de bani, ci de principiu”. Sigur că ar trebui să fie vorba și despre bani. Sunt banii tăi și ai muncit pentru ei, da? Și atunci de ce să fie vorba doar de principiu?

    Pentru cei de la Mobexpert, te asigur că e vorba de bani.

    Raspunde
  6. criserb 22 Jan 2013 @ 20:47

    @Doru – sa stii ca m-am gandit si la asta, dar la cele 80kg ale mele si la cele 45 ale Danei chiar nu aveau ce sa zica…

    @Marius Sescu – Si eu mi-am facut mobila la comanda si am fost multumit, dar parca canapeaua vroiam nu vroiam sa o fac. M-am dus la Mobexpert, am vazut-o, am dat destui bani cu ea (cu greu) si am fost multumit. Pana acum cand mi se pare ca sunt luat peste picior…

    @Iulian – Ma enerveaza ideea in sine. Cum sa-mi spuna ca tre’ sa stau intr-un anumit fel pe canapea? :) Pe bune daca am mai auzit asa ceva. Si eu nu intelg o chestie, daca producatorul a spus ca o repara, de ce tre’ sa le dau eu bani? Data trecuta, cand a avut aceeasi problema au dus-o ei, nu mi-au cerut niciun ban si mi-au adus-o inapoi pentru cateva zile. Probabil ca au saracit si acum nu-si mai permit si vin cu scuze d’astea penibile.

    @unicornul_vesel – tu cam ai dreptate. De ce sa platesc eu cand e gresala lor?

    Raspunde
  7. Criss 22 Jan 2013 @ 21:25

    Buna, si eu am crezut in calitatea MEX. Mi-am cumparat un dormitor in valoare de aprox 7000 ron (in momentul de fata-dupa 2 ani- marginile patului sunt dezlipite- nu erau nici macar lacuite ci pus un autocolant),un bar (e ok), scaune de bar (relativ ok) si 2 canapele carora dupa 2 ani li s-a jupuit *pielea *. Nici macar crapat, pur si simplu jupuit. Pretul lor a fost acum 2 ani, undeva intre 1000-1500 ron. Da, bine, nu erau din piele dar aratau f misto si -la naiba- sunt de la MEx, ar tb sa fie de calitate totusi. Intrucat in sufragerie, unde au fost amplasate, nu stam zilnic, de fapt as putea spune chiar destul de rar , nu le-am folosit prea mult. Ma intreb atunci : care o fi fost cauza ? M-am interesat cam cat ar costa sa le repar insa costul e destul de mare si oricum nu sunt din Bucuresti , cu siguranta nu voi avea parte de transport iar in garantie nu mai sunt. Asta e. Sunt produse si produse . De unele am fost multumita, mi-am luat si bucatarie de la ei iar la scurt timp mi-au crapat manerele. Mobila de sufragerie este insa din lemn tare, trainic si deocamdata pare ok. Oricum, pe viitor probabil ma voi gandi si eu sa-mi fac pe comanda ceva …

    Raspunde
  8. Alex Mihăileanu 23 Jan 2013 @ 00:55

    Stai, că am impresia că n-am înţeles bine. 6.500 sau 650 de lei? Dacă vorbeşti de 6.500 de lei, eu aş lua canapeaua şi le-aş băga-o pe gît. Sună producătorul şi fă scandal şi bagă ANPC şi pentru Mobexpert şi pentru producător. Şi cere banii înapoi.

    Eu deja m-am şocat. 6.500 pe o canapea? Dude, eşti bine? Pe bune, vorbeşti serios? 6.500? ŞASE MII CINCI SUTE?

    Mă scuzi, dar nu mă mir că te-au luat de prost… Sorry, mi-eşti simpatic, dar eu n-aş fi dat atîţia bani nici dacă viaţa mea depindea de asta. Nu pe o canapea, damn it!

    Raspunde
  9. criserb 23 Jan 2013 @ 01:05

    @Alex Mihăileanu – tu chiar ai idee cat costa o canapea? Nu neaparat Mobexpert, o firma cat de cat decenta. Nu vorbesc de obor sau alte chestii. Vorbesc de o canapea, mai exact coltar, care are vreo 4m si inca 2 pe cealalta latura. E mare si misto. Din pacate la calitate lasa de dorit din prisma problemei care a aparut.

    Am cautat la vremea aia o luna de zile si o canapea misto nu gasesti in bani mult mai putini. Cam pe acolo este pretul. Iar tu, ca designer care esti, ar trebui sa faci diferenta intre o chestia naspa si una misto. Eu la fel, tot ca designer n-am putut sa iau ceva naspa, si na… asta a fost pretul. Si ti-am zis, am cautat vreo luna prin zeci de magazine.

    Chiar si IKEA, care este mai ieftin de fel, are niste canapele ok la preturi decente, dar cand vrei ceva mai deosebit, mai comod, o sa vezi ca tot ala e pretul.

    Sa nu crezi ca a fost o placere, sau usor sa dau banii aia, dar n-am gasit altceva care sa ma satisfaca :(

    Iar in momentul in care am ales Mobexpert m-am gandit ca aleg pentru o viata, sau ma rog, pentru ani buni de zile. Din pacate… am gresit si va sfatuiam si pe voi sa fiti mai atenti cand alegeti ceva. Un brand se pare ca nu mai spune nimic zilele astea…

    Raspunde
  10. SuZy 23 Jan 2013 @ 01:53

    Pare rau ca ati patit asta, mai ales ca stiu ce bucurosi ati fost cand ati “primit-o” prima data in casa voastra.
    Oricum, raspunsul Mobexpert mi se pare de toata jena, cateva randuri (in favoarea lor, evident) care sa umple o hartie.. degeaba. Sincer, la un moment dat reiesea ca aceasta canapea ar trebui sa aiba si un manual de utilizare :)))

    Raspunde
  11. raul 23 Jan 2013 @ 10:43

    fa reclamatie la OPC pe mail. sa atasezi toate documentele… si astepti 1 luna.

    Raspunde
  12. Stefan 23 Jan 2013 @ 13:17

    Salut
    Eu stiu ca daca ai un produs in garantie (nu conteaza care) si se defecteaza, dupa ce il repara trebuie sa iti reinoiasca garantia
    Atfel tu ar trebuii sa ai inca 2 ani de la reparatie.
    daca se strica de 3 ori(sau 4 nu mai stiu exact) poti cere bani inapoi :)
    Am avut si eu o problema si am fost la OPC
    Dezavantajul este ca la OPC trebuie sa mergi in sediu si pierzi un pic de timp
    In schimb sunt destul de ok.

    Raspunde
  13. Dana 23 Jan 2013 @ 13:27

    Am si eu o intrebare, inainte de a folosi canapeaua ai citit manualul de utilizare? :)

    Raspunde
  14. mihai 23 Jan 2013 @ 13:30

    Mi se par foarte decenti cei de la Mobexpert. Ti-au reparat de fiecare data, prompt, tot ce ai solicitat. Iti repara si acum tot gratis, desi iti spun ca e o folosire atipica (si poate este), cu rugamintea sa suporti doar costurile de transport. Si nu iti spun ca stai tu gresit, ci ca stai intr-o pozitie care nu a fost luata in calcul de proiectant. Adica isi asuma asta – ca proiectantul nu a luat in calcul cum stai tu si iti si repara bunul. O firma de cacat te trimitea la plimbare, nu iti repara nimic si te lasa sa ii dai in judecata, pierzand (tu) mult timp si bani.

    Am avut o experienta similara cu Mobexpert si am inteles si substratul – confirmarea aia pe care ti-o cer tie, ei o folosesc apoi pentru a o trimite la proiectant. Am avut o problema cu niste huse de perne de canapea de la ei, care nu se mai fabricau si pe langa faptul ca s-au oferit sa le schimbe (desi erau scoase din productie), m-au rugat sa el scriu o chestie similara TOCMAI pentru a o trimite la producator astfel incat sa aiba mai multa grija data viitoare.

    Bineinteles ca prin pozitia ta de “blogger titrat” poti sa critici pe oricine, insa e pacat sa faci asta cu Mobexpert, fara un fundament real. Sunt scumpi, intr-adevar, dar cel putin la nivel de client service se comporta foarte ok. Cati alti furnizori de-ai tai mai vin, dupa cum ai scris tu singur, in cateva ore de la reclamatie la tine acasa, pentru a face constatarea?

    Raspunde
  15. criserb 23 Jan 2013 @ 14:37

    @mihai – cand stau pe canapeaua aia stau corect, cu spatele rezemat de spatar pentru ca d’aia am luat o canapea comoda ca sa stau comod. Nu sta nimeni cum sustin ei.

    De aia eu nu pot sa accept cumulativ cele doua chestii. Stau corect pe ea si gata. In plus, au reparat-o asa cum am zis la un moment dat, totul a fost ok. Cu ce difera problema de acum ce problema trecuta, cu nimic, acelasi defect. Si atunci de ce sa le dau bani si sa recunosc ca e vina mea?

    Nici nu am zis ca nu se comporta ok, asa cum ai zis si tu, la nivel de client service sunt ok, dar problema mea ramane nerezolvata.

    In plus, daca era undeva specificat modul in care trebuie sa folosesc canapeaua, unde sa-mi pozitionez fundul pe ea, intelegeam, dar asa…

    Raspunde
  16. criserb 23 Jan 2013 @ 14:40

    @Stefan – prim data cand mi-au luat canapeaua au uitat sa mentioneze pe contract faptul ca a fost reparata pe garantie. Eu nu m-am uitat. Acum insa am vazut ca avea obligatia asta insa acum este prea tarziu sa mai fac ceva, este si vina mea ca nu am citit contractul in acel moment.

    Cat despre prelungirea garantiei, eu stie ca ea se prelungeste cu perioada in care ea a fost in service pentru reparatie, nu se ia de la capat cu inca doi ani. Poate gresesc, dar eu asa stiu.

    Raspunde
  17. Emi 23 Jan 2013 @ 15:32

    O cursa locala in Bucuresti se efectueaza cu maxim 100 lei…stiu asta fiindca sunt transportator.

    Raspunde
  18. jules 23 Jan 2013 @ 15:57

    6500 lei o canapea ? Poate sa fie mama canapelelor, trebuie sa fii nebun sa cumperi asa ceva. Sper doar ca n-ai facut credit pentru asta.
    La pretul asta eu nici nu as sta pe ginduri. OPC plus avocat plus trimis la primul mobexpert din drum fara jena.
    Daca ai dat atitia bani pe o canapea, cred ca un 1000 lei pentru un avocat nu e mare lucru.
    Te-as trola mai acatarii, dar mi-e ca te superi rau si nu-mi mai dai voie pe aici.

    Daca prin absurd as fi dat caruta de bani aferenta, singurul lucru pe care l-as fi facut ar fi fost “Alo, mobexpert, trimiteti va rog pe cineva sa constate un defect la canapeaua cumparata cu facura nr din data cutare. Sa vina miine intre orele 12-16 pregatit sa o ridice. Multumesc, la revedere!” Si aia sa raspunda, da, am inteles, sa traiti! O zi buna!
    Mai mutl de atit inseamna conversatie degeaba si nervi. In caz ca nu vor, “nici o problema, miine o sa fiti contactati de avocatul meu”.

    Raspunde
  19. ben hur 24 Jan 2013 @ 11:46

    ala de la mobexpert a cerut-o pe fosta nevasta in casatorie asa:
    stii, a spus mama ca ar fi bine sa ne casatorim :))

    Raspunde
  20. Mihaela Curea 24 Jan 2013 @ 14:01

    Știi ce e foarte interesant, cum caută ei fel de fel de explicații dând mereu vina pe client. E vina noastră că acceptăm pe banii noștri să primim așa ceva.
    Mă bucur că tu ripostezi, sper cât mai mulți să prindă curaj să o facă, probabil nu ești singurul nemulțumit.
    Doar așa firmele vor învăța că nu pot să-și bată joc la nesfârșit de clienți.

    Raspunde
  21. AndreaS 24 Jan 2013 @ 23:31

    Cristi problema este simpla !cum ai putut sa stai pe ea in primii doi ani? Doar era expusa pe post de bibelou ;) Imi amintesc cand eram mica cat mai saream prin pat. Oare cine-o fi facut patul bunicii o fi luat in calcul asta? In casa bunicii mai este si astazi acest pat prin care au trecut cateva generatii de copii zglobii… plus cateva de adulti. Care-o fi fost misterul ca a rezistat ? La pariu ca nu a fost proiectat de un designer, produs pe linii tehnologice moderne…testat de sute de studii pe piata….dar a rezistat peste 50 de ani acolo.

    Raspunde
  22. corina 1 Feb 2013 @ 14:09

    Raspunsul firmei e foarte tare si m-a amuzat teribil (bineinteles, mi-am permis sa ma amuz fiindca nu sunt in situatie…inca!).
    Deci, inteleg ca proiectantul nu a luat in calcul anumite pozitii in care canapeaua poate fi utilizata. Buuun! Dar la cumparare ati primit si un manual cu pozitiile care pot fi folosite pt. a beneficia de garantie :D ? Adica niste spicuiri din Kama Sutra, ceva?! Ca nu-mi pot inchipui un producator atat de incuiat incat sa fi luat in calcul doar pozitia misionarului, cu fundul bine centrat pe canapea :-P !
    Nu ma pot abtine sa nu-mi imaginez preocuparea oricaror utilizatori ai canapelei (nu neaparat voi, ca sa nu ma impuscati pt. ce scriu :D ), in anumite momente fierbinti: “Iubitule, atentie ca pierdem garantia!!!”

    Raspunde
  23. criserb 1 Feb 2013 @ 14:50

    @corina – asa este, este mai bine sa ne amuzam in astfel de situatii. Cat despre Mobexpert imi ridic palaria in fata lor, putine firme ar fi restituit banii pe un produs pentru ca clientul sa fie multumit.

    Raspunde
  24. mihai 1 15 May 2013 @ 12:27

    cand ai trmis pentru a doua oara canapeaua la reparat nu trebuia s-o mai primesti . trebuia sa ceri banii inapoi. eu asa am facu cu un robot de bucat cumaprat de la emag. si mi-au dat banii inapoi pt ca le-am spus ca fac reclamatie la OPC , politie etc.

    Raspunde
  25. Iulia 19 Oct 2014 @ 14:55

    Sunt curioasa daca ai rezolvat problema cu cei de la Mobexpert…

    Raspunde
  26. criserb 19 Oct 2014 @ 21:59

    @Iulia – da, vezi cu două comentarii mai sus de al tău, ai un link acolo.

    Raspunde
  27. Ana 13 Nov 2014 @ 14:47

    Eu i-am anuntat pe cei de la Mobexpert ca s-au stricat diferite lucruri la mobila de bucatarie montata acum 16 luni. A venit un domn de la service sa “repare”, in sensul ca a insurubat mai bine cu o bormasina si mi-a spus ca restul e din vina mea (s-a dezlipit cantul blatului). A incercat sa imi mai vanda si amortizoare si hota cat repara, pentru “binele” meu.
    Le-am scris ca nu sunt multumita si fiind mobila in garantie ma asteptam sa imi inlocuiasca cantul. Le-am facut un calcul de cat am cumparat de la ei si le-am spus ca ne vom muta curand si nu mai cumpar de la Mobexpert. Mi-au urat cumparaturi placute oriunde decid eu sa le fac:)))
    Domnule Dan Sucu, si eu va urez castiguri placute, ca eu in magazinele Mobexpert nu mai intru, vindeti dumneavoastra altora!

    Raspunde
  28. emil 30 Nov 2014 @ 00:56

    acel cant era ars nu dezlipit,deoarece a fost introdus un aragaz clasic fix in mijlocul mobilei,care bineinteles era mai jos decat restul mobilierului ,si din cate stiu in urmma unor discutii vi s-a remediat problema .dar daca asezati iara-si un vas de dimensiuni mari iar o sa se prajeasca ,cantul,iar domnul de la mobexpert nu era binevoitor sa va vanda hota si amortizoare si ati uitat si de profilele de aluminiu in loc de cant,ci chiar vroia sa va ajute, sa va dea un sfat ce ar mai fi necesar ca mobila sa aiba o durata de viata cat mai lunga.de ex.corpul pentru hota era plin de unsoare. daca exista hota nu se mai intampla acest lucru….dar stiti cum e facerea de bine……..

    Raspunde
  29. Daniela 10 Jan 2015 @ 17:05

    Eu am avut coltar de piele de la ei, am platit 8500 lei in 2005, acum o luna l-am vandut cu 4700 lei fiind impecabil. Unele lucruri se uzeaza, altele nu.

    Raspunde
  30. Lofnan 5 Dec 2015 @ 07:45

    Eu am cumpărat o masa de sticla de bucătărie de la ei. Când am luat-o mi s-a părut puțin ciudat ca era ambalata intr-un carton cam “obosit” vizibil lipit de mai multe ori cu banda adeziva. Când am ajuns acasă și am încercat sa o montez am constatat urmatoarele: nu se potriveau șuruburile ca lungime, piciorele din inox sunt taiate stramb cu reaturi de span ce atarna din ele și pe deasupra sunt și indoite, partea de structura este găurita aleatoriu de 12 ori în plus fata de găurile necesare pe toate muchiile și găurile sunt șlefuite vizibil. Sa nu mai zic de punga de șuruburi care este plina de șuruburi în plus care nu au nici o treaba cu masa. Îmi este destul de clar ca este vorba de o masa fabricata din materiale rebut sau capete sau recuperate de la alte confecții metalice. Sper sa îmi dea una noua când o duc inapoi. În orice caz, sunt profund dezamăgit de un brand care pana acum puțin timp îmi inspira incredere.

    Raspunde
  31. Lucia Petrescu 9 May 2016 @ 12:22

    Noi am mobilat toata casa, mai putin bucataria, de la Mobexpert si am fost tare bucurosi cand am primit mobila. Locuim in UK si am platit destul de mult pentru transport. Ne-a placut foarte mult designul iar agentul de vanzari a fost cat se poate de amabil.
    Insa….
    – la asamblare partile nu s-au potrivit perfect. Trebuie sa tragi si sa impingi serios la cateva sertare de la masuta de toaleta Jazz. La un pat somiera nu putea fi folosita (patul de zi din colectia Dreams) si deci sta cuminte in garaj acum iar la patul Jazz somiera nu intra sub pat cand am asamblat stinghiile patului exact dupa pozitiile suburilor care erau deja facut in marginile patului => desfacut stinghii si mutat mai sus ca sa incapa si somiera.
    – dupa cateva luni, patul de zi din colectia Dreams a inceput sa crape, atat lemnul cat si lacul – contactat magazin si primit jumatate din bani inapoi. Patul nu fusese folosit.
    – dupa alte doua luni patul din colectia Jazz a inceput sa crape, mai exact tabliile!!! Acum am trimis email din nou.

    Ideea e ca nu vreau bani. Vreau mobila care sa nu crape si sa nu trebuiasca sa tot negociez pe baza unui produs pe care l-am platit si pentru care am mai platit si transportul si asamblarea si caratul in casa…

    – si, in cazul in care va ganditi, asa cum am facut noi, ca mobila din lemn masiv e doar din lemn masiv, cititi mai cu atentie si mergeti sa o vedeti pe viu (noi nu am fost in tara si am comanadat online); veti fi surprinsi sa vedeti ca mobila cu lemn masiv are destul de mult pal…

    – personalul de la magazinul din Oradea a fost foarte dragut pana acum insa cei de la Bucuresti …of! Am incercat sa scriu feedback pe site-ul Mobexpert, ca sa stie lumea despre experienta noastra si buna si rea, si cica feedback-ul merge doar la echipa Mobexpert si nu este facut vizibil pe site!!! pentru viitori potentiali clienti. Am tot insistat ca nu e normal asa….degeaba.

    Daca stiam acum juma’ de an in urma ca va fi asa, imi luam mobila de la Ikea de aici, aveam transport gratuit si ieseam, per total, mult mai bine.

    Nu zic, piesele din colectia Vence ( parca) nu ne-am facut probleme pana acum, desi si acolo un picior de la o comoda nu s-a potrivit… Deci poate sunt si colectii care nu fac atat de multe probleme.

    Raspunde
  32. Cristian 23 Dec 2016 @ 10:17

    Si experienta mea cu Mobexpert Iasi nu e din cea mai fericita. Am comandat un dormitor Elisabeth (deloc ieftin) si un paravan de cada. Mi s-a spus ca paravanul imi poate fi livrat intr- saptamina, dar dormitorul vine cam intr-o luna. Degeaba am asteptat paravanul(aveam mester la lucru care mi-l putea monta la acel moment), desi era venit nu mi s-a livrat pe motiv ca se va livra odata cu dormitorul, probabil sa nu faca dumnealor doua transporturi, desi intre casa mea si Mobexpert sunt doar 3 kilometri. Asa ca, a trebuit sa astept sa vina cu mobila odata. Mobilierul Elisabeth deocamdata e ok, dar e scump-scump, nu face banii. Curios ca sertarele nu culiseaza pe vreo sina ceva, pur si simplu au un cep din lemn si se deplaseaza pe niste santuri sapate. Cica asa e modelul. Nu mai spun ca in ziua cind am fost anuntat ca vin nu au specificat vreo ora… a trebuit sa-mi iau liber sa-i astept…evident au venit la orele 16.00, zi pierduta la lucru ….sunt medic, adica am si treaba. Apoi am facut o comanda pentru un pendul si doua aplice. achit avansul si sunt anuntat ca peste 6 zile voi fi sunat sa vin sa le ridic. Pe data respectiva nu primesc nici un telefon, merg a doua zi mi se spune ca sunt venite, achit toate suma si …surpriza…..ce am comandat eu fusese dat cu o seara inainte altui client (deh, se apropie sarbatorile si lumea umbla dupa cadouri). Ei mint cu nerusinare ca m-au sunat si ca nu m-am prezentat. In graba vor sa-mi impacheteze modelul expus…pe care evident ca l-am refuzat. Se face o noua comanda si sper sa vina saptamina viitoare. Banii achitati integral…..produsul urmeaza sa vina….. Acum ….astept. Cam asta e experienta mea cu Mobexpert Iasi…si inca as fi avut multe de cumparat, dar am retineri daca sa mai contniui cu ei. Si nu mai vorbesc de preturi….In concluzie….amatorism pe toata linia!!

    Raspunde
  33. Magda 15 Feb 2017 @ 12:04

    Am achizitionat de curând mobilier de la Mobexpert in valoare de 12000 lei , da scump si f prost . Dulapul venit in prima faza era convex in lateral iar usile nu stateau inchise . Dupa 4 ore de incercari ,domnii de la montaj mi au spus ca e casa stramba si nu au ce face . L am refuzat pe acesta si acum am primit al doilea dulap care e rupt . Pot sa pun si poze . Un dulap de 6000 de lei livrat rupt . Cei de la tel replicand ca : ” Nu l doriti asa ??”. Mistocari oamenii daca n ar fi jenibili . Epopeea continua ,asteptam al 3- lea dulap … Ce i de facut ??? Pana unde merge incompetenta si mârlania …

    Raspunde
  34. Magda 20 Feb 2017 @ 15:21

    Al 3 lea dulap defect ,zugraveala lovita ,parchetul zgariat ,pavajul din curte patat de la ulei de la masina lor nu mai am nici o asteptare de la Mobexpert . Nota 2 e mare ,daca ar fi cu minus ar fi mai corect . Sa o recomand ? Niciodata

    Raspunde
  35. Maria 15 Aug 2017 @ 12:21

    Buna ziua,

    Si eu am cumparat doua somiere si doua saltele. Si pentru ca una din saltele este foarte rigida (am dormit o singura noapte), am cerut sa imi fie schimbata cu alta, dubla la pret, urmand sa achit diferenta de pret. Pt asta mi s-a spus ca tb sa platesc o taxa de igienizare de 30% din pretul saltelei. Mi se pare exagerat !
    Pe site-ul lor apare aceasta taxa de igienizare, descrisa vag, fara sa fie indicata suma, nici procentele.
    Am cerut sa ma deplasez cu salteaua, sa se constate uzura si in functie de asta, sa negociem aceasta taxa.
    Avand in vedere ca nu voiam sa mi se ramburseze pretul saltelei, ci din contra, sa platesc inca vreo 2000 lei in plus pentru alta, ma asteptam sa putem comunica.
    Mi s-a spus sec “NU se poate face nimic”.
    Am luat legatura cu ANPC, care mi-a confirmat ca acesta taxa este abuziva ! Voi face o sesizare…

    Mi s-a mai intamplat sa cumpar saltele, am putut sa o incerc 100 de zile.

    Nu recomand Mobexpert !

    Raspunde
  36. Bota ioan! 17 Oct 2017 @ 10:24

    Si eu sunt unul din clienții dezamăgiți! Cel puțin din partea angajaților de la mobexpert! Care mint cu nerusinare…… Sunt fff fff dezamăgit de ei! Dupa ce ca plătim sume enorme pe produsele lor nu au nici bunul simt de a si respecta clienții! Rusine rusine! Unul din ei este Cristi Petrescu mobexpert Sibiu!!!

    Raspunde
  37. Pascu 17 Oct 2017 @ 18:20

    Cam acelasi lucru l-am patit si eu…dar cu alta firma. Nu recomand Casa 2002! Produsul aflat in garantie…de 3 ori s-a stricat din acelasi motiv (este vorba de un coltar, care in anumite locuri s-a lasat ffff rau si te deranjeaza cand stai intins pe el si anumite cusaturi s-au desprins s.a) raspunsul lor a fost ” la cat s-a folosit coltarul, e ok cum arata acum”! Din cate am citit…daca de 3 ori un produs este reparat in timpul garantiei, el ar trebui schimbat cu unul nou. Nu-i problema…nu mai am chef sa ma mai enervez cu ei, de o luna stau numai pe telefon cu ei, am facut reclamatie la ANPC…sa vedem ce raspuns o sa am.

    Raspunde
  38. Radu 18 Oct 2017 @ 12:36

    4 ani mai tarziu, aceeasi problema.
    vad ca mai sunt si altii.
    ce prost am fost ca am luat de la ei…

    Raspunde
  39. Ionut 22 Nov 2017 @ 19:27

    Si eu ma rog de Mobexpert pe banii mei sa vina sa-si repare ciurucurile sau sa -mi dea banii inapoi si sa returnez produsul.

    Raspunde
  40. RAMONA BIANCA 22 Jan 2018 @ 08:37

    Sunt lucruri frumoase ,dar de proasta calitate,…Si inca ceva angajatii de la Mob expert brasov ar trebui sa fie mai draguti si mai sociabili cu clientii, au mult personal fara experienta,iar seful lor e ft arogant…sa tot vina clientii

    Raspunde
  41. Antonia 10 Jul 2018 @ 17:02

    2017 penundeva prin toamna încerc sa fac comanda de un colțar și o biblioteca la Mobexpert după 3 sau 4 încercări eșuate de a plăti cu cardul comanda online, reușesc intr-un târziu sa achit. Las ca și nr de contact nr mamei mele pot ca noi nu locuim in țara și mama era cea care trebuia sa fie acasă la preluarea comenzii.a doua zi primește mama un tel de la o duduie foarte iritată cum ca plata cu cardul nu a fost acceptata și ca din aceasta cauza comanda va fi anulată. Mama m-a suna sa m-a întrebe dacă cumva a fostvreo eroar de la banca mea din UK. Sun la banca cei de aici îmi spun ca problema a fost de la cei de la Mobexpert și ca as putea sa încerc o noua plata. Problema însă nu era nici pe departerezolvata to ca banii îmi fuseseră luați din cont. Suna mama la ei și aceeași duduie (care nu ar trebui niciodată sa lucreze la servicii clienți ) ii spune pe un ton nesimțit ca probabil nu au fost bani suficienți pe card pt achitarea comenzii și cu alte cuvinte dacă nu avem bani de ce comandam( din păcate mama nu a reținut numele duduii pt ca eram hotărâtă sa ii fac o plângere de toată Frumusețea dar prinde hoțul scoate-i ochii).de parca cineva ar fi nebun sa comande ceva dacă nu ar dispune de banii respectivi. Deci ni s-a spus pe șleau ca Mobexpert nu e de nasul nostru. In fine sun eu din nou la ei sa întreb unde sunt banii mei ,întrebare la cere primesc răspuns “nu știu, nu sunt la noi,dv Spuneti ca nu sunt la dv probabil sunt undeva la mijloc” ! După griji și nervi și timp pierdut in vreo 14 zile am avut banii înapoi in cont, am făcut din nou comanda de data asta cu plata la livrare. Mobila a venit, arată bine sunt mulțumită prețul cam piperat dar Per total sunt mulțumită! Băieții de la montaj au fost foarte de treaba singura neplăcere a fost ca au lăsat tot ambalajul in urma și a trebuit sa scăpăm noi de o tona de folie plastic și carton.concluzia mea este ca pt prețurile percepute de ei relațiile cu clienții ar trebui sa fie ireproșabile însă ești tratat ca un rahat pe banii tai. Acum ma gândesc sa achiziționez un dormitor(jazz) -pat, dulap și comoda de la ei dar nu știu ce sa fac. Prețul pt toate este astronomic si nu știu dacă după cele citite mai sus sa mai cumpăr de la ei

    Raspunde
  42. Anda 11 Oct 2018 @ 17:31

    Am achiziționat un dulap Clinton cu 4 uși și 8 sertare, culoare stejar cu maro. Așa scrie și în nota de comandă, așa părea să arate și în imaginile arătate pe calculator de cei de la Mobexpert Rm Vâlcea. La livrare, surpriză: panourile frontale, nu sunt absolut deloc MARO!! Sunt de un fel de… GRI închis. Nu numai că nu se potrivesc cu ,, stejarul” de pe laterale, dar încăperea noastră nu mai arată a dormitor acum…Ai senzația că ești într-un…birou, în cel mai bun caz?. Ni s-a spus că ăsta este ,,maro-ul” ? Probabil că singura soluție este să nu cumperi NICIODATĂ ceva ce nu ai văzut în realitate/ magazin, eventual chiar acel obiect expus (pe site-ul lor se arată că ,, Informațiile și imaginile prezentate pot diferi în realitate”!!!! Chiar așa???)

    Raspunde
  43. Ionut Georgescu 3 Jan 2019 @ 15:22

    Eu am luat de la Mobexpert, dupa BF 2018, un pat de copil Anastasia la 1423 lei. A fost o fortare, dar luasem cu 3 ani in urma sifonierul Anastasia si am zis sa aiba copilul set, fiind si obiecte de folosinta indelungata. M-am gandit ca mai ieftin decat de BF si decat in luna decembrie nu o sa fie, dar iata ca acum, la inceputul lui ianuarie 2019, patul e doar 996 lei. M-au “facut” de aproape 500 lei. Taxa de fraier, ca am crezut ca preturile lor umflate sunt datorate calitatii produselor. Aiurea … sunt pentru fraieri care nu stiu sa astepte reducerea si sa achizitioneze produsul la pretul corect/real. In viata mea nu mai cumpar de la Mobexpert. Am o scarba de nedescris de ei. Mare mare grija la preturile lor.

    Raspunde
  44. Laura 28 Feb 2019 @ 19:57

    Mob Expert. Cine stie engleza, intelege sensul cuvintelor.
    Am comandat un set de bucatarie, iar a doua zi dimineata m-am dus sa anulez comanda. Ma razgandisem. Cuvintele nu pot reda obraznicia si impertinenta angajatilor de la Mobexpert Iasi. Cica nu se poate anula comanda! Si daca vreau sa fac retur, mi se opreste 30% din avans, asta insemnand cateva mii de lei!! Cum este posibil asa ceva?! Am fost pur si simplu fortata sa cumpar o bucatarie completa de la ei. A trebuit sa platesc pentru ca am facut greseala sa cumpar de la ei. Camatari cu acte legale. Mi-e scarba de ei si nu vreau sa mai am de-a face cu magazinul asta de joasa speta. Se cunoaste ca e companie romaneasca. ??? ?

    Raspunde
  45. Emma 4 Dec 2019 @ 15:40

    @Laura – Buna Laura! Nu au dreptul sa iti opreasca niciun ban pt anulare comanda. Poti sa anulezi orice comanda in termen de 14 zile pt online si 30 de zile din magazin. Ar fi trebuit sa suni pe loc ANPCul (0219551). E ilegal ce ti-au facut!! Imi pare rau, sper sa nu mai permiti sa ti se intample asa ceva!

    Raspunde
  46. Rodica 26 Dec 2019 @ 14:24

    Sunt foarte neserioși .Am comandat o mobila de bucatarie utilată cu tot ce trebuie valoarea a fist destul de mare dar nu asta edte problema ,am asteptat aproape 2luni su ceva in final au venit sa o monteze pe 8 Decembrie dar nu mi-au adus-o completa lipsește o usa si au zis ca ma poate ajuta sa o aduca cel mai devreme la sf lunii Ianuarie care era de fapt din vina lor in condițiile in care bucătăria a fost achitata integral pe 5 sau 6 Decembrie .La o mobila de aproape 50 de mii lei sa stai de casa noua de sarbatori fara o usa e inacceptabil .Niciodata nu voi mai lucra cu ei .Nu recomand

    Raspunde
  47. VULPE GRATIELA 30 May 2020 @ 09:09

    MOBEXPERT! O FIMA NESERIOASA CARE NU SI ONOREZA GARANTIILE!
    MINT CU NERUSINARE ! AM ACHIZITIONAT 3 PRODUSE ANUL TRECUT, TOATE CU DEFECTE.
    COLTARUL A CEDAT SI NICI NU L REMEDIAZA CORESPUNZATOR, NICI NU L SCHIMBA!
    VAND CHINEZARII ORDINARE SUB EGIDA ROMANEASCA!
    DE 3 SAPTAMANI STAU PE DRUMURI ,MA MINT CU NERUSINARE, BA CHIAR PRODUSUL ESTE MAI DETERIORAT SI MURDAR DECAT L AM PREDAT!
    INDIFERENTA, NEPROFESIONALISM SI MULTI ALTI TERMENI NEAVENITI POT DEFINI ACESTA FIRMA!

    Raspunde
  48. Ștefania 15 Jan 2024 @ 22:40

    Am cumpărat de la MOBEXPERT o canapea NATY. După două luni a cedat sistemul metalic de rabatare a spătarului, mai exact, s-a îndoit o plăcuță de METAL. Nu poate fi o problemă de utilizare a canapelei, în mod CERT este o problemă a calității ÎNDOIELNICE a celor de la Mobexpert. Sunt sătulă de PROSTIA românească.

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)