Sari la conținut

Da, eu as vrea sa se inchida antena 3

gunoiDe cateva ore televizorul meu merge pe antena 3. (eu fac altceva si nu m-am deranjat sa schimb postul) E o emisiune in care se vorbeste despre faptul ca cineva (cica Basescu) vrea sa le inchida postul. Ma rog, nu ma intereseaza de ce vrea sa le inchida postul, as putea dimineata sa ma trezesc pe oricare alt post.

In schimb mi se pare penibil cum incearca ei sa manipuleze poporul.

Se intreaba ei saracii daca “Romanii o sa iasa oare in strada pentru ca se inchide antena 3, asa cum au facut pentru Raed Arafat”.

Nu stiu daca Romanii vor iesi in strada, nici nu ma intereseaza, nu e un subiect care sa ma atinga intr-un fel sau altul. Problema e felul in care antena 3 incearca sa obtina mila/sprijinul cetateanului. Au repetat de atatea ori faza cu iesitul in strada pentru antena 3 de mi s-a facut greata… sincer.

Am intrebat si eu pe twitter si pe facebook:

zic astia de la Antena 3 ca nush cine vrea sa-i inchida. Nush cine si de ce. Dar, v-ar deranja?

Am primit cateva raspunsuri pe twitter:

basescu vrea sa o inchida, nu m-ar deranja, dar nu cred ca este normal..

[@needitat]

Asa de rau mi-ar parea, as chefui o saptamana :)

[@pitikut]

Deloc.

[@CorneliuCosma]

Da. Ar insemna sa ne intoarcem unpic spre epoca comunista. Chiar daca ar fi doar pt 10 minute.

[@ocike]

si cateva pe facebook.

Sunt acolo la antena 3 cateva pesoane care strica postul. Vedetele lor alea mai mari. Fara ele ar fi un post ok, dar parca deja m-am saturat eu cat se iau de Basescu. Nu-l inghit nici eu, dar aia il vad vinovat pentru orice. Ninege afara, Basescu e vinovat. Ploua, tot Basescu e vinovat. Pentru orice Basescu e vinovat.

Deci, sa-l inchida maine, nu-i problema, poate asa se uita si cetateanu’ la ceva educativ ca de crime, violuri si mormantari in direct ne-am saturat.

Ti-a placut acest articol?
comentarii Facebook
33 comentarii
  1. Leytto 7 Mar 2012 @ 07:37

    Dar dacă nu îți convine postul, ai toată libertatea să te uiți oriunde vrea inima ta. Ai telecomandă, ai lumea în mână. Nici mie nu îmi plac unele canale și le-am pus parolă ca să nu mai aud eu în casă porcăriile pe care nu le suport eu.
    Zero TV nu manipulează poporul? A manipulat destui, de ce nu se închide?
    Sunt zeci de programe în grilă, nu ducem lipsă de televiziuni. Enjoy it!

    Raspunde
  2. william 7 Mar 2012 @ 08:02

    dar ce e cu cosul de gunoi ?

    dc asa poza pt asa articol ?

    Raspunde
  3. ionut_d 7 Mar 2012 @ 08:04

    Si eu sunt pentru. Am spus-o in nenumarate randuri ca este un gunoi de televiziune. Si as inchide si Antena 1. Le-as recomanda celor de la 3 cursuri de pregatire la Realitatea :)

    Raspunde
  4. coolnewz/Ratatouille 7 Mar 2012 @ 09:35

    nu. sigur nu ar iesi (mai) nimeni in strada. poate doar badea si ciutacu. gidea nu, ca el pleaca la alta televiziune. si mai de kko

    Raspunde
  5. Raluca 7 Mar 2012 @ 09:39

    Eu cred că aș fi tare fericită dacă s-ar închide Antena 3, Realitatea și chiar și RTV-ul.

    Raspunde
  6. ocike 7 Mar 2012 @ 09:40

    Dacă ar dispărea din motive financiare nu aş avea nici o problemă. Eventual CNA-u să le dea amenzi mari, până nu mai au bani să le plătească. Altfel rămân la ideea exprimată pe twitter.

    Raspunde
  7. n-am treaba 7 Mar 2012 @ 10:00

    Da, ar fi foarte deranjant daca ar inchide orice post tv intrucat ar semna o ofensa adusa la adresa democratiei si a celor carora cred in acest concept(chiar daca el nu exista). Ideea e alta ca atunci cand inchizi ceva inseamna ca e deranjant pt cineva, de ex Otv promoveaza scursurile societatii, ex “Roxy Manelista”, in mod normal lucru asta a deranjat pe multa lume, insa cum aceasta lume e una de rand nu le-a ramas decat sa schimbe postul, din telecomanda, nu sa-l inchida prin lege ;)

    Raspunde
  8. Andy 7 Mar 2012 @ 10:02

    Cristi: povestea cu inchiderea A3 a aparut in momentul in care Gadea l-a facut dobitoc pe Duta. Din cauza asta vor sa-l inchida oficial. Neoficial nu conteaza :)

    Anyway, un post se inchide singur in momentul in care nu mai are audienta. Toate posturile traiesc din reclame, daca nimeni nu se mai uita atunci nu se mai vand reclame si implicit postul moare. In concluzie, decat sa ne intoarcem in epoca comunista (cacofonie intentionata) in care inchidem orice ne deranjeaza, mai bine nu se mai uita nimeni la ei si e ca si cum n-ar exista. Daca se inchide A3 se creeaza un precedent destul de periculos. Azi maine o sa se inchida nu numai televiziuni ci si ziare, radiouri si… mai stii… bloguri.

    Cat despre crime si violuri… stilul asta de stiri a fost deschis de ProTV, cu stirile de la ora 5 care intre timp au devenit si stirile de la ora 1, si stirile de la ora 7, etc. Si sa nu uitam revelioanele cu manele :) Dar, fiecare e liber sa se uite la ce vrea si din fericire in grila tuturor firmelor de cablu exista Discovery, National Geographic, History Channel, etc. ;)

    Raspunde
  9. Andrei 7 Mar 2012 @ 10:13

    Mai bine sa se inchida toate posturile… sa ramana doar alea straine :). Mi se par mult mai interesante.

    Raspunde
  10. criserb 7 Mar 2012 @ 11:03

    @n-am treaba – am impersia ca noi am inteles ca democratiea asta ne da dreptul la orice. Nu e chiar asa.

    @Andy – ai si tu intr-un fel ai dreptate. Da uite ca lumea se uita la aia si nu prea vad ce au de invatat. Romanul nu mai citeste, el se uita la TV si in cap ii intra ceea ce vede. In subconstientul omului toate chestiile astea murdare de la TV devin normale si asta nu prea e normal.

    Raspunde
  11. criserb 7 Mar 2012 @ 11:04

    @Andrei – nici asta nu-i o idee rea :)

    Raspunde
  12. Andy 7 Mar 2012 @ 11:09

    @Cristi: si ce invata lumea bun de la 0TV de exemplu ? Hai sa-l inchidem si pe ala :)

    Raspunde
  13. Crox 7 Mar 2012 @ 11:10

    Nu m-ar deranja prea mult, dar nici nu cred ca ar fi o solutie buna inchiderea postului.
    Cuantumul amenzilor aplicabile trebuie modificat in functie de gravitatea faptelor. O grila exponentiala de parametrizare a acestor amenzi, pentru a reduce frecventa cazurilor litigioase care ajung la CNA.

    Este nevoie practic de o taxa de poluare la fel ca in cazul masinilor. Antena 3 polueaza foarte mult in momentul de fata. Poate o astfel de taxa de poluare i-ar determina sa isi puna catalizatori, filtre de particule ce tzashnesc uneori pe gura moderatorilor isterici.

    Raspunde
  14. ipo 7 Mar 2012 @ 11:37

    As fi mai trist daca s-ar inchide Private Spice. :D

    Raspunde
  15. criserb 7 Mar 2012 @ 11:42

    @Andy – nu ma deranjeaza daca se inchide si otv-ul. Ar fi chiar o surpriza placura. De al am uitat ca nu-l mai am in grila de ceva vreme ;)

    Raspunde
  16. alin 7 Mar 2012 @ 11:49

    Observ pe aici cate putin din toate: nazism, comunism, sionism si putina democratie.
    Sunteti tineri dar ganditi ca bunicii nostri. Pacat. In toata lumea asta posturile se stiri se impart in doua. Pro – putere si anti – putere(pro opozitie). Daca nu va convine ceva aveti dreptul sa apasati pe butonul de la telecomanda. Cineva a zis mai sus ca televiziunile traiesc din reclame si din audiente. Corect pana la un punct. Mai sunt unele care traiesc si din banii de la partid pentru ca sa proslaveasca partidul, dar mai e una care se cheama TVR si care e platita de noi toti, care face ceva jenant. Tine partea cuiva. Daca la particulari nu am dreptul sa comentez, in cazul TVR pe care il platesc am tot dreptul. Am dreptul sa cer stiri si emisiuni corecte. Am dreptul sa cer ca imbecilii aia de moderatori platiti de mine sa fie dati afara. De Gadea sau de Turcescu sau de DD nu pot sa ma iau. Astia daca nu fac bani asta e. Inchid si gata.

    Raspunde
  17. n-am treaba 7 Mar 2012 @ 11:54

    @criserb – se pare ca “noi” am inteles democratia gresit, drept urmare “noi” are dreptul sa inchida ce vrea, cand vrea, cum vrea, pentru ca in caz contrar noi “am avea” drepturi ;)

    Intr-o lume civilizata si democrata lumea are dreptul sa isi gaseasca locul in societatea in care traieste, unii il gasesc uitandu-se la Discovery, altii la Antena3, altii scriind pe blog, altii comentand, imagineaza-ti ca usor, usor, lucrurile astea s-ar alinia unor reguli personale si nu generale.

    Istoria insasi ne-a invatat si demonstrat ca mass-media are capacitatea si puterea de a influenta si manipula, dar aici nu se dezbate acest lucru deja bine stiut, ci motivul pentru care se doreste sa se inchida o televizune si de catre cine.

    Insa ai avut mare dreptate cu o chestie, democratia nu ne da dreptul la orice, prin urmare nu da dreptul unor persoane sa inchida un post tv, decat in anumite conditii extreme si printr-un foarte lung proces bine dezbatut si argumentat mai ales.

    Raspunde
  18. alin 7 Mar 2012 @ 11:57

    @Crox – Pentru tine exista Coreea de Nord. Mergi acolo si spune-le ce gandesti si poate te pun secreter de partid cu propaganda. Cati ani ai baiete de gandesti in halul asta? Deschide si tu televizorul si priveste canalele americane. Vezi cam ce se intampla in cea mai grozava democratie din lume iar apoi cauta un post nord coreean. Ai probleme grave daca gandesti asa. Si Hitler a gandit la fel. Nu-ti convine, nu te uiti. Ai TVR cultural, ai Mezzo, ai TV5 Europe, ai o gramada de sanse sa fi mai destept. De ce nu profiti? Ce cauti pe Antena 3 sau pe B1 sau pe canale din astea care trebuie inchise?

    Raspunde
  19. Andy 7 Mar 2012 @ 12:18

    @Cristi: tu nu-l mai ai in grila sau nu mai treci peste el… deci gata, nu te mai deranjeaza, nu? Nu mai trebuie inchis ca tu nu-l vezi :P Solutia e cum am zis mai devreme si cum o aplica americanii: http://www.zerostiri.ro/cum-spun-americanii-nu-jegului-media/ . Exact ce ziceam mai devreme.

    Raspunde
  20. gobby 7 Mar 2012 @ 12:32

    Antena 3 e primul post tv care as vrea sa se inchida, de multe ori vorbesc prosti si se lauda de pomana. Ca zicea Leytto sa schimbi canalul.
    E ca si cum s-ar legaliza drogurile si ti-ar spune sa nu le consumi ca nu sunt bune pt. ca… ai libertatea sa alegi daca le consumi sau nu… e cam exagerata comparatia dar nop….

    Raspunde
  21. Andy 7 Mar 2012 @ 12:42

    @gobby: tigarile sunt legale desi in timp te omoara :) fiecare e liber sa aleaga daca sa fumeze sau nu… Diferenta e ca din tigari statul castiga o caruta de bani (defapt mai multe carute).

    Raspunde
  22. locke 7 Mar 2012 @ 12:54

    aia de la antena 3 sunt blanzi cand zic de rau de basescu.
    eu as zice de si mai rau.

    Raspunde
  23. criserb 7 Mar 2012 @ 13:05

    @Andy – din pacate la noi asa ceva nu o sa se intample. Americanii aia au alta mentalitate ;)

    @locke – nu e vorba de blandete sau de Basescu aici. Televiziunea aia (si nu numai) depaseste orice limita a bunului simit. Asta e problema la noi, bunul simt.

    Raspunde
  24. Milo 7 Mar 2012 @ 13:20

    Antena 3 in Romania are o atitudine identica cu Fox News in SUA. Pana si reperele negative merita sa existe pentru a putea, prin intermediul lor, sa identifici instantele de normalitate.

    Raspunde
  25. gigi 7 Mar 2012 @ 13:49

    sunt de acord cu faptul ca devine deranjant razboiul continuu al Antenei 3 cu Basescu, dar nu pot spune ca nu sunt de acord cu ceea ce ii reproseaza Antena 3 lui Basescu. Intr-adevar cateodata exagereaza si e regretabil din punct de vedere jurnalistic acest lucru. de la asta si pana la a spune ca vrei sa se inchida antena 3 e totusi mare distanta. si eu vreau sa crape in chinuri toti prostii care i-au votat pe pedelistii astia mafioti in frunte cu securistul sef basescu si inca ii sustin. nu e prea frumos, nu-i asa ?

    Raspunde
  26. corina 8 Mar 2012 @ 12:51

    sa-l inchida cat mai repede!!!!!!!!!!!!!….astia nu stiu altceva decat jos Basescu

    Raspunde
  27. Coana Zoitzica 8 Mar 2012 @ 17:39

    Daca ar fi numai razboiul cu Basescu, ar fi ok, dar Antena 3 este maestra manipulari, chiar si printr-o stire de genul “s-au scumpit rosiile”.
    Domnul Bogdan Ficeac are ani buni de cand este consilierul lui Voiculescu, iar mai nou cred ca are si o emisiune pe acel post. Pentru cei ce nu stiu, Ficeac este autorul cartii “Tehnici de manipulare”.

    Raspunde
  28. Mali 10 Mar 2012 @ 13:00

    Pana la urma, intr-o tara in care societatea a fost adusa la nivel de castiga cel care da cu pumnul mai tare/are cutitul mai ascutit/e mai “tare de gura”, nu prea vad cum s-ar putea expune si lupta impotriva unor nedreptati sau aberatii civilizat si pe un ton neutru. Cand inca nu erau asa de porniti impotriva lui Basescu, si incercau sa fie cat se poate de profesionisti a fost episodul cu Basescu care loveste un copil. Si dupa 2 saptamani gata, nu mai zicea nimeni nimic, nu ne mai scandalizam ca sa nu fim prea manipulatori, prea agresivi, prea anti-Basescu. Si cum zicea un prieten neamt: ” Si cum adica, e in continuare presedinte? Cum?”. Asta e, la un moment dat nu mai poti ramane nobil doar de dragul jurnalismului, si trebuie sa faci ceva ca sa se schimbe lucrurile. Pe langa asta, cred ca nu stim nici jumatate din agresiunile care le sufera cei de la Antena 3 in viata lor privata. Stiu ca fac bani din meseria lor (cam asta e scopul nostru, al tuturor), dar nici nu stiu cati ar continua sa spuna adevaruri care nu prea ar avea “voie” sa le spuna stiind ca au copii si familie acasa.

    Raspunde
  29. Robert 11 Mar 2012 @ 01:36

    Ti`am urmarit postarile ceva vreme … dar cu asta ai dat`o rau de gard si m`ai facut sa nu te mai urmaresc. Bafta

    Raspunde
  30. Andrei 11 Mar 2012 @ 10:06

    @Robert: ce radical esti! why?

    Raspunde
  31. criserb 12 Mar 2012 @ 11:04

    @Robert – chiar asa, ce te face sa fii asa radical? Cand discuti cu cineva cu o parere diferita de-a ta, iti iei jucariile si pleci?

    Raspunde
  32. lautarboss 29 Apr 2012 @ 20:37

    sincer eu vreu sa inchida antena 3.am cautat pe net un site ceva bsa pot semna
    ca vreau sa fie inchis complet.
    toti de la antena 3…..si uini de la antena 1…aia ce fac politica….direct. SOMAJ.
    OUT antena 3.doamne ajuta.

    Raspunde
Comentează și tu

Sfat: Inainte de a apasa butonul de mai jos asigura-te ca ai folosit un limbaj decent si ca nu te cheama “masina de spalat”, daca nu vrei ca vorbele tale sa ajunga in spam ;)